hahaha is goed hoor! Heb continu nieuwe aanwinsten, die 2 jongens van mij groeien overal zo snel uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:37 schreef happyme28 het volgende:
Ohh.. MamaNik, als we een jongetje krijgen, kom ik echt bij je shoppen
nog anderhalve week wachten....
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Heeft iemand nog gewoon witte jogingsbroekjes maatje 62? Ik kan nergens gewoon van die simpele witte broeken vinden!!
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te kleinquote:Op woensdag 23 september 2009 10:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
heb je ze nu direct nodig of over een paar weekjes??? Die van mij hebben ze nu nog aan.
Ik heb ze van de Mexx, maar bij prenatal zag ik van de week ook gewoon simpele
En van Lief! die hebben ze ALTIJD!!
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik moet ze nu hebben. Jou kerels lopen helaas qau maat tegelijk met de mijne zie ik steeds. Dat wat jij steeds post vind ik allemaal leuk (zelfde smaak) maar vaak al net te klein
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:58 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd ideaal! Die had Milan toen die baby was en ze blijven super mooi allerlei kleuren zijn ze er.
http://www.liefwinkel.nl/Details.asp?Groep=lief&Category=17&kleding=16&ProductID=L561001-020&kleur=250
Jammer, tijd voor wat nieuwe boys dan om mijn kleertjes aan te slijten
Yep, ze zijn niet heel goedkoop, van Mexx ook zoiets. De hema heeft ook gewoon witte katoenen broekjes tot 68 4 euro of zo. Bij ons hangen ze bij de rompers, per 2 verpaktquote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:03 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Vind de broekjes daar nog wel heel erg duur. Hij groeit er zo weer uit. En hij poept nog wel eens naast zijn luier
![]()
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekjequote:Op woensdag 23 september 2009 11:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kleding met poepvlekken laten drogen in de zon, gaan ze er meestal wel weer uit!
Prenatal!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Heeft iemand nog gewoon witte jogingsbroekjes maatje 62? Ik kan nergens gewoon van die simpele witte broeken vinden!!
Dat is het oude model freestyle inderdaad, hebben wij ook. Heerlijk om einden mee te wandelen en hard te lopen dat kantelwiel, maar echt een scherpe draai maakt hij niet, zelfs mijn tweelingbuggy stuurt scherperquote:Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
Ziet er goed uit PinqOnze wagen stuurt niet goed omdat er één wiel aan de voorkant zit met een heel irritant stuursysteem (hij kan een beetje kantelen, niet zwenken zeg maar).
Hij hoeft niet veel smaller te zijn dan onze wagen, een paar cm zou al schelen
volgens mij zijn er voor die wagen geen adapters te krijgen..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef mama_papa het volgende:
Ik had een vraagje:
Ik heb bij de blokker een cruiser kinderwagen gekocht (met 3 wielen) Ook heb ik een maxi cosi cabrio, maar ik heb daarbij natuurlijk adapters nodig.
Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
De Anita Babybelt in lichtroze, maatje M. Klikquote:Op woensdag 23 september 2009 13:01 schreef freecell het volgende:
Innepin, wat voor steunband is dat? En in welke maat?
Ik heb al een aantal foto's voorbij zien komen op marktplaats van dezelfde kinderwagen met een maxi cosi erop. Heb ze ook al gemaild, maar krijg geen reacties terug of ze weten niet wat voor soort adapters dat zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij zijn er voor die wagen geen adapters te krijgen..
Ik heb die wagen ook maar helaas, geen adapters kunnen vinden.
je kunt bij de babyzaken gewoon vragen. de babydump heeft ze appart volgens mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal foto's voorbij zien komen op marktplaats van dezelfde kinderwagen met een maxi cosi erop. Heb ze ook al gemaild, maar krijg geen reacties terug of ze weten niet wat voor soort adapters dat zijn.
Erg jammer, want ik wilde in het begin zo graag de maxi cosi gebruiken
Tis een best brede band hoor, ik zou niet weten hoeveel breder je bedoelt? Moet je even het linkje volgen en dan de andere foto's bekijken, die zijn wat duidelijker vind ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Als ik dat zo zie is dat zo'n smalle band? Ik zoek zeg maar een stevige brede buikband voor onder je kleren.
De quinny kan trouwens wél scherp draaien op zijn achterwielen, even kantelen
nee hij is niet van blokker, maar van 1 of andere babygrotezaak. (denk babydump, maar dan anders)quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef huuphuup het volgende:
Innepin die wagen van Pinq ziet eruit als onze wagen maar dan een eerder model. Pinq, komt ie bij de blokker vandaan toevallig?
Die van ons is namelijk heel smal. Of nouja, niet heel heel, maar wel een stuk smaller dan de meeste wagens die ik ken van nu zeg maar.
Sangenic tommee tippee??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:53 schreef MamaNik het volgende:
Ik heb hier nog 2 sangenic luieremmer vullingen liggen (nieuw)
wie o wie heeft interesse??
Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoetquote:Op woensdag 23 september 2009 20:08 schreef chacama het volgende:
Ik had foto's beloofd van de wieg. Dit gaat komen, maar door drukte nu even niet aan toe gekomen. Maar het gaat lukken deze week... beloofd!
Ik, wil je foto*s? pm anders even je mail adres dan kan ik ze sturenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoet
Er was hier iemand die zwangerschapskleding in maat 44 geloof ik aanbood. Wie was dat ook al weer?
ik pm je evenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
MamaNik, wat wil je hebben voor het shirt van Villa Hap? dont stop rocking En valt die groot of klein uit?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef innepin het volgende:
Huupske ik wil je jurkjes wel. Ik heb een nieuw ontdekte jurkjestic
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Raissa, dat noppies eekhoorn pakje!En dat jasje van Feetje
![]()
maar ik weet nog niet wat in mijn buik groeit, dat weet ik pas over 2 weken![]()
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?
Jep, wil ikquote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!
Nee is nog geen opruiming, dit hebben hun elk kwartaal, krijg altijd een boekje van de tnt post met allemaal acties en meestal staat kleertjes.com er wel bij. Ze doen het ook als al opruiming is!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef bixister het volgende:
mamaNik, oei dat had je niet moeten zeggen! hoewel, 't betekent meestal dat er nog meer korting aan zit te komen, dus ik wacht nog even.
Yes, moet alleen ff kijken of het nog compleet is! Oh, wacht! Volgens mij bedoel je dus voor achterop? Dan was ik even in de warquote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Ireth het volgende:
Iemand toevallig nog zoiets liggen??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens heb ik dan in de toekomst een bobike maxi (achterop dus) in de aanbieding. Heeft alleen uitgelubberde voetelastiekjes, maar die draai ik dan zelf altijd 10x rond ofzo, moet makkelijk te vervangen zijn als je een beetje handig bentKleur zwart/donkerblauw met zon/maan/sterren bekleding.
Je zou niks meer online zetten totdat ik weet wat in mijn buik groeitquote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Vergeten erbij te doen![]()
[ afbeelding ]
jasje van de prenatal. Redelijk dun dus voor het voorjaar of najaar.
Maat 68
4,-
Nee, Mila zit zelf nu in 68/74quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Sandous het volgende:
Raissa wat een gave kleertjes![]()
Mijn dochtertje gaat nu naar 80. Dus als je kleertjes in de maat hebt
Offtopic hier maar toch even snel laten weten: Ik zet kleding met poepvlekken in een emmertje water met een vaatwastablet. Daarna gaan de vlekken er in de was vaak heel goed uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekje
Dat overgooiertje in maat 50quote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef geppie het volgende:
Bij deze ook kleding van onze spruit in de aanbieding.
Biedingen en vragen via PM.
Globaal gezien rompers ¤0,50 , truitjes & shirtjes ¤ 1,50 , jurkjes ¤ 3,50, broekjes ¤ 2,-
Verzendkosten voor de koper, als je meer koopt kan ik er wat kleine dingetje bij doen, die anders toch blijven liggen.
50-56
62
De wagens zijn allebei zo goed als verkochtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef snoopy het volgende:
aangeboden
- Maclaren buggy met ligstand en regenscherm
[ afbeelding ]
En ik gooi deze er nog een keer in:
- Oranje Bugaboo met donkerblauwe voetenzak, parasol, regenhoes en muskietennet.
[ afbeelding ]
tegen elk aannemelijk bod. Graag via PM
quote:
hihi jaquote:Op maandag 28 september 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Dan moet je hem wel op de één of andere manier vastzetten neem ik aan? Anders schuif je hem een keer per ongeluk een eindje weg oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |