Yes, moet alleen ff kijken of het nog compleet is! Oh, wacht! Volgens mij bedoel je dus voor achterop? Dan was ik even in de warquote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef Ireth het volgende:
Iemand toevallig nog zoiets liggen??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens heb ik dan in de toekomst een bobike maxi (achterop dus) in de aanbieding. Heeft alleen uitgelubberde voetelastiekjes, maar die draai ik dan zelf altijd 10x rond ofzo, moet makkelijk te vervangen zijn als je een beetje handig bentKleur zwart/donkerblauw met zon/maan/sterren bekleding.
Je zou niks meer online zetten totdat ik weet wat in mijn buik groeitquote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Vergeten erbij te doen![]()
[ afbeelding ]
jasje van de prenatal. Redelijk dun dus voor het voorjaar of najaar.
Maat 68
4,-
Nee, Mila zit zelf nu in 68/74quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Sandous het volgende:
Raissa wat een gave kleertjes![]()
Mijn dochtertje gaat nu naar 80. Dus als je kleertjes in de maat hebt
Offtopic hier maar toch even snel laten weten: Ik zet kleding met poepvlekken in een emmertje water met een vaatwastablet. Daarna gaan de vlekken er in de was vaak heel goed uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel. Maar soms gata het er ook niet uit. Dan is zonde van 15 euro voor een broekje
Dat overgooiertje in maat 50quote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef geppie het volgende:
Bij deze ook kleding van onze spruit in de aanbieding.
Biedingen en vragen via PM.
Globaal gezien rompers ¤0,50 , truitjes & shirtjes ¤ 1,50 , jurkjes ¤ 3,50, broekjes ¤ 2,-
Verzendkosten voor de koper, als je meer koopt kan ik er wat kleine dingetje bij doen, die anders toch blijven liggen.
50-56
62
De wagens zijn allebei zo goed als verkochtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:13 schreef snoopy het volgende:
aangeboden
- Maclaren buggy met ligstand en regenscherm
[ afbeelding ]
En ik gooi deze er nog een keer in:
- Oranje Bugaboo met donkerblauwe voetenzak, parasol, regenhoes en muskietennet.
[ afbeelding ]
tegen elk aannemelijk bod. Graag via PM
quote:
hihi jaquote:Op maandag 28 september 2009 10:05 schreef freecell het volgende:
Dan moet je hem wel op de één of andere manier vastzetten neem ik aan? Anders schuif je hem een keer per ongeluk een eindje weg oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |