Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoetquote:Op woensdag 23 september 2009 20:08 schreef chacama het volgende:
Ik had foto's beloofd van de wieg. Dit gaat komen, maar door drukte nu even niet aan toe gekomen. Maar het gaat lukken deze week... beloofd!
Ik, wil je foto*s? pm anders even je mail adres dan kan ik ze sturenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. We zien ze wel tegemoet
Er was hier iemand die zwangerschapskleding in maat 44 geloof ik aanbood. Wie was dat ook al weer?
ik pm je evenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
MamaNik, wat wil je hebben voor het shirt van Villa Hap? dont stop rocking En valt die groot of klein uit?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef innepin het volgende:
Huupske ik wil je jurkjes wel. Ik heb een nieuw ontdekte jurkjestic
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:08 schreef Asyniur het volgende:
Raissa, dat noppies eekhoorn pakje!En dat jasje van Feetje
![]()
maar ik weet nog niet wat in mijn buik groeit, dat weet ik pas over 2 weken![]()
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zal ik het dan gewoon even apart houden totdat je het weet?
Jep, wil ikquote:Op donderdag 24 september 2009 14:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow, zou je dat willen doen? Fijn!
Nee is nog geen opruiming, dit hebben hun elk kwartaal, krijg altijd een boekje van de tnt post met allemaal acties en meestal staat kleertjes.com er wel bij. Ze doen het ook als al opruiming is!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef bixister het volgende:
mamaNik, oei dat had je niet moeten zeggen! hoewel, 't betekent meestal dat er nog meer korting aan zit te komen, dus ik wacht nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |