IKEA, 1,99 euroquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:35 schreef Pvoesss het volgende:
Iemand misschien een leuk roze potje in de aanbieding?
ik heb inmiddels opslagruimtequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Alleen maat 92 en 98, het duurt nog wel even voordat Ruben daar in past!
Ikea blijft handigquote:
Hebben ze maar heel weinig keus, tenminste bij de fietsenwinkel waar ik ben geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:54 schreef Popples het volgende:
[..]
die kun je toch gewoon in de fietsenwinkel kopen.
Heb ik nog niet, kan ik natuurlijk wel maken! Misschien zodadelijk, of anders vanavond.quote:Op zondag 6 september 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Cattie ik heb wel interesse in de voetenzak en in het eerste prenatal setje, met het rode broekje.
Heb je eigen foto's van de voetenzak?
ja graag!quote:Op zondag 6 september 2009 09:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, kan ik natuurlijk wel maken! Misschien zodadelijk, of anders vanavond.
Ik zelfs al 92/98. Nu maar hopen dat het qua seizoen ook klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik heb inmiddels opslagruimtede voorraad gaat nu al tot 80/86
ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 14:43 schreef Stiemie het volgende:
Oh Deliedje ik ben benieuwd naar je foto's!
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Pixels24 het volgende:
Is er hier interesse voor jongenskleding maat 74 tot en met 86?
Als er interesse is ga ik fotoos maken/plaatsen
Als het goed is, staat er niks op de rug.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef oeke het volgende:
Ingrid, dat spijkerjasje, staat daar nog iets op de rug? Zo niet dan wil ik het wel hebben. Die maat 68.
Waarom staan hier zoveeeeeeel meisjeskleertjes en zo weinig jongenskleertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |