IKEA, 1,99 euroquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:35 schreef Pvoesss het volgende:
Iemand misschien een leuk roze potje in de aanbieding?
ik heb inmiddels opslagruimtequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:38 schreef cattie het volgende:
[..]
Alleen maat 92 en 98, het duurt nog wel even voordat Ruben daar in past!
Ikea blijft handigquote:
Hebben ze maar heel weinig keus, tenminste bij de fietsenwinkel waar ik ben geweest.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:54 schreef Popples het volgende:
[..]
die kun je toch gewoon in de fietsenwinkel kopen.
Heb ik nog niet, kan ik natuurlijk wel maken! Misschien zodadelijk, of anders vanavond.quote:Op zondag 6 september 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Cattie ik heb wel interesse in de voetenzak en in het eerste prenatal setje, met het rode broekje.
Heb je eigen foto's van de voetenzak?
ja graag!quote:Op zondag 6 september 2009 09:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, kan ik natuurlijk wel maken! Misschien zodadelijk, of anders vanavond.
Ik zelfs al 92/98. Nu maar hopen dat het qua seizoen ook klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik heb inmiddels opslagruimtede voorraad gaat nu al tot 80/86
ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 14:43 schreef Stiemie het volgende:
Oh Deliedje ik ben benieuwd naar je foto's!
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Pixels24 het volgende:
Is er hier interesse voor jongenskleding maat 74 tot en met 86?
Als er interesse is ga ik fotoos maken/plaatsen
Als het goed is, staat er niks op de rug.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef oeke het volgende:
Ingrid, dat spijkerjasje, staat daar nog iets op de rug? Zo niet dan wil ik het wel hebben. Die maat 68.
Waarom staan hier zoveeeeeeel meisjeskleertjes en zo weinig jongenskleertjes?
en ik heb een jongetje wat heeeeel veel nieuwe kleertjes nodig heeftquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Webkim het volgende:
Ik heb heeeeeel veel jongenskleertjes. En over een paar weken weet ik of ik die hier kan zetten.
Prima, dan gaat die naar jou.quote:Op maandag 7 september 2009 17:53 schreef miss_sly het volgende:
cattie, is het bloemenjurkje met maillot nog niet weg? dan wil ik die ook wel
Het andere jurkje is vandaag gearriveerd, wat een schattig jurkje is het
vanaf 86/92 een volmondig ja!quote:Op maandag 7 september 2009 13:09 schreef MamaNik het volgende:
Is er ook nog interesse in jongenskleren vanaf maat 50/56 en dan weer vanaf maat 86/92??
Voordat ik alle foto's weer ga neer zetten??
Ook nog rompers maat 50/56 en verschillende maten Petit Bateau??
Hmm, Ruben heeft behoorlijk smalle voetjes. Ik laat het even van het merk afhangen, dat zegt vaak wel iets over de breedte van de schoenen tochquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Moonah het volgende:
Breed. Ik geloof breedtemaat 5. Ik zal er ook een fotootje van maken. Zijn wel leuk en zien er nog goed uit en ik hoef er niet veel voor te hebben.
neuh t is meer harig, ijsbeervelletjeachtigquote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ze daar nog nooit gezien. Maar is zeker geen echte wol?!
(leuke prijs dat welen uitwasbaar, maar k**winkel! vind ik...)
oke net normale leven na mijn zwangerschapsverlof is weer begonnenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Oe, schaap is niet thuis, even snel
Deliedje, de 2 spijkerbroekjes in 62 en 68 en het kidscase jurkje met capuchon wil ik
Stiemie ook daar heb ik nog wel watvan, duurt nog wel ff voor ik tijd heb om het online te zetten, misschien donderdag en anders pas van het weekendquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Stiemie het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik heb ook dingen voor Linde gekocht die ik achteraf niet bij haar vond passen. Nu krijgen ze een 2e kans maar als ze weer niet bij ons meisje passen, dan zet ik ze ook hier neer.
Linde heeft trouwens een groeispurtje gehad en heeft maat 86 bijna gewoon overgeslagen. Iemand nog meisjeskleding in maat 92 in de aanbieding?
Ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Stiemie het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik heb ook dingen voor Linde gekocht die ik achteraf niet bij haar vond passen. Nu krijgen ze een 2e kans maar als ze weer niet bij ons meisje passen, dan zet ik ze ook hier neer.
Linde heeft trouwens een groeispurtje gehad en heeft maat 86 bijna gewoon overgeslagen. Iemand nog meisjeskleding in maat 92 in de aanbieding?
Bedoel je deze sorbo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:22 schreef Raissa het volgende:
Even in de herhaling:
Alle vraagprijzen zijn exclusief verzenden!!
Baby Barb print mouwloze blouse van poplin voor meisjes uit de collectielijn "Flowerlicious - blue evening" in de kleur blue evening / red lolly. Maat 62
Vraagprijs: 8,50
[ afbeelding ]
ehhh ik heb geen spijkerbroek maat 86quote:Op woensdag 9 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Mamanik, die spijkerbroek 86 heeft zo te zien knoopsgatelastiek. Is dat ook zo?
ja die heeft het!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Sorry, ik bedoelde die antraciete Mexx
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Pixels24 het volgende:
Oke, dat ging goed! Nu wat meer plaatjes!
Moonah, ik vind alles wel leuk. Behalve de ruitjesbroek (die hebben we al). En ikvraag me af of die jas groot of klein valt. Stijn zit nu in 86, groeit al ri 92. Zullen we het even via PM!quote:
1 |
oh oke sorry, zal ze voortaan eerst verkleinen voordat ik ze op photobucket zet, geen idee hoe ik dat moet gaan doen, maar daar kom ik nog wel achter. Sorry!!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef bixister het volgende:
bij mij duurt 't ook erg lang ja. wel erg leuke spullen allemaal!
Je kunt in Photobucket een formaat aangeven waarin je ze opgeslagen wilt hebben voordat je ze gaat downloaden.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
oh oke sorry, zal ze voortaan eerst verkleinen voordat ik ze op photobucket zet, geen idee hoe ik dat moet gaan doen, maar daar kom ik nog wel achter. Sorry!!
Thanks, vind het zelf ook nog steeds leuke dingen, baal er echt van dat Milan en de tweeling dingen niet meer passen maar ja ze erin blijven proppen is ook zo zielig he! En er liggen alweer stapels grotere kleding te wachten..
oh oke thanks! ga ik straks eens uitvogelen!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt in Photobucket een formaat aangeven waarin je ze opgeslagen wilt hebben voordat je ze gaat downloaden.
Dat begreep ikquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef bixister het volgende:
't is meer voordat je ze gaat uploaden.detail.
ha diaan!
Heey Bixquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef bixister het volgende:
't is meer voordat je ze gaat uploaden.detail.
ha diaan!
bak je er toch nog 1tjequote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heey BixWat je al zegt, detail!!
maar je hebt wel gelijk.....
gelukkig begreep MamaNik me wel!!
Ow wat een leuke kleertjes/rompertjes MamaNik, zo jammer dat ik geen minimannetje meer heb.
Dan bakken we een meisjequote:
deze bon kun je bij iedere zeeman gratis ophalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:59 schreef Tazz het volgende:
En, nog niet genoeg van pretparken. We hebben ook nog een bon liggen voor slagharen.
50% korting op de entree
Voor maximaal 6 personen, geldig tot 1 november 2009
Bon is gratis, maar een kleinigheid voor Mahre mag natuurlijk altijd.
[ afbeelding ]
Klopt, staat ook op de foto en ik vermeld ook dat ie gratis is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
deze bon kun je bij iedere zeeman gratis ophalen
als je hem op je pc hebt staan en je doet er rechtermuisknop op, eigenschappen en dan staat de grootte erbijquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe kun je zien hoe groot je foto's zijn? Misschien crash je wel op de mijne, geen idee.
Op Photobucket ook. Geen enkele moeite. En wel zo prettig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:09 schreef Popples het volgende:
daarom vind ik tinypic fijn daar kun je je foto's meteen lekker klein maken.
Ja! Moment, even een foto makenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
kweet niet of ik hier op de juiste plaats ben, maar ben erg benieuwd of er hier nog iemand is die een beetje hippe positiewinterjas overheeft. (maat M/38)??
oh Raissa, wat jammer dat een S of M mij te klein is. Ik kan verdikkeme geen fatsoenlijke jas vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Hmmmm... ik zie net dat het een S-je is, maar vind zelf dat ie door kan voor een M.. Toch even een fotootje gemaakt.
Lekkere warme jas van mamalicious met op de rug een extra plooi die je aan het begin van de zwangerschap dicht kan laten met een knoop, als je buik verder groeit kun je de knoop los doen zodat je meer ruimte hebt.
De jas heeft een mooie grote kraag en sluit met knopen en een ceintuur.
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Op marktplaats staan er erg veel, even zoeken op 'badring'quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:38 schreef mikoxx het volgende:
Iemand toevallig nog een badzitje (of 2) staan??
die is leuk! en ik vermoed dat ik die misschien wel pas....quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Hmmmm... ik zie net dat het een S-je is, maar vind zelf dat ie door kan voor een M.. Toch even een fotootje gemaakt.
Lekkere warme jas van mamalicious met op de rug een extra plooi die je aan het begin van de zwangerschap dicht kan laten met een knoop, als je buik verder groeit kun je de knoop los doen zodat je meer ruimte hebt.
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 13 september 2009 09:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die is leuk! en ik vermoed dat ik die misschien wel pas....
Ik heb niet zwanger, ook vaak maat 36-38 of maat S (of M als het klein valt) denk je dat het dan gaat passen raissa???
en zo ja, dan heb ik interesse!
zou je me willen PMen?
prijsindicatie en dergelijke?
Ze woont in Apeldoorn. Als je een PM stuurt kan ik haar of mijn adres geven. Ik kan ook spullen ophalen in de omgeving Apeldoorn-Ede/Wageningen.quote:Steun het Babywash programma in Cairo door gebruikte babyspullen of een geboortekaartje te schenken!
Een groot deel van de Egyptische bevolking leeft in grote armoede. Het Babywash programma in Cairo helpt jonge moeders hun baby te verzorgen. Zij kunnen uw hulp goed gebruiken!
Geen tweedehands spullen?
U kunt ook een geboortekaartje (niet ouder dan 3 maanden) doneren, zodat wij daarmee een babypakket met allemaal bruikbare spullen kunnen aanvragen! Dit kunt u natuurlijk alvast zelf doen en het pakket naar het onderstaande adres sturen.
Ook producten als billenzalf en zinkzalf (in gesloten verpakking) zijn meer dan welkom!
U kunt uw spullen brengen of sturen naar:
[prive gegevens]
Apeldoorn
Armoede in Egypte
In Egypte leeft een groot deel van de mensen onder de armoede grens van $ 2,- per dag. Zij wonen in bouwvallen, hebben amper geld om eten te kopen en hebben vaak geen stromend water.
Babywash
Veel jonge moeders zijn daardoor niet in staat hun pasgeboren baby te wassen. Voor hen is er de Babywash, een programma dat is opgestart door vrijwilligers. Moeders mogen hier komen om hun baby te laten wassen. Daarnaast krijgen ze informatie over waar ze op moeten letten, is er een dokter aanwezig die de baby’s gratis behandelt als dat nodig is en krijgen ze aan het eind van de bezoeken bijvoorbeeld een gratis luier mee.
Motivatie
Zo’n 1,5 jaar geleden zijn mijn ouders en broertje naar Cairo verhuisd. Mijn moeder is daar vrijwilligerswerk gaan doen voor het Babywash programma. Tijdens mijn bezoeken heb ik haar geholpen en gezien hoe hard deze spullen nodig zijn. Zo ben ik op het idee gekomen om vanuit Nederland een actie te starten om te helpen. In juni vertrekt er een grote container naar Egypte waar de spullen in mee mogen.
Mail mij gerust voor meer informatie:
BabywashCairo@gmail.com
Deze kledingstukken wil ik best van je overnemen voor 12 euro incl. verzendkostenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:02 schreef Popples het volgende:
8: Jurkje van Jilly maat 98 1.00 euro
9: Broekje van Jilly maat 98 1.00 euro
10: jurkje palomino maat 98 1.00 euro
11: shirt van L.O.G.G. maat 98/104 1.00 euro
12: Truitje van palomino maat 104 1.00 euro
13: spijkerjasje van palomino maat 104 1.50 euro
14: jurkje fluweel(lekker zacht) van H&M maat 104 1.00 euro
foto's zijn niet goed maar voor betere foto's PM maar
Ik heb wel interesse in deze jas. Mag ik vragen wat je er voor wilt hebben ? (al ben ik ook niet bekendquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:18 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook nog wat leuke dingetjes liggen, zonde om weg te doen aan 'onbekenden' vind ik
Winterjasje maat 104/110 Heel warm en nog in goede staat
ik moet even kijken want er was iemand die nummer 9 en 12 wilde. ik pm je morgen even want ik duik mijn bed in.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Hork het volgende:
[..]
Deze kledingstukken wil ik best van je overnemen voor 12 euro incl. verzendkosten
Sorry. Jasje is al weg!quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Hork het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in deze jas. Mag ik vragen wat je er voor wilt hebben ? (al ben ik ook niet bekend)
Verkocht!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Haar andere winterjassen waren 110 en een 116/122quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Sugar het volgende:
Maar welke maat droeg ze verder afgelopen winter dan?
Ho wacht ff.. ik zit ff naar haar schoenen te kijken op die foto.. en volgens mij was deze foto niet van afgelopen winter, maar 1 winter daarvoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:24 schreef Sugar het volgende:
Oh nee, dan is het nog net wat groot voor d'r. Thank you!
ik zal straks ff voor je kijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef miss_sly het volgende:
En toen hadden we een hele kast vol kleding, maar allemaal voor mooier weer met korte mouwtjes enzo
Dus, iemand nog kleertjes maat 56-62 in de aanbieding die geschikt zijn voor dit weer? Dus lange mouwen, wat warmere stofjes?
voornamelijk maatje 62quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef miss_sly het volgende:
En toen hadden we een hele kast vol kleding, maar allemaal voor mooier weer met korte mouwtjes enzo
Dus, iemand nog kleertjes maat 56-62 in de aanbieding die geschikt zijn voor dit weer? Dus lange mouwen, wat warmere stofjes?
Rainbowbabiesquote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Sommige dingen wel idd, maar de meeste niet. Bovendien heb ik ook maar 4 rompertjes met lange mouwen: 2 roze en 2 witte
Blijkbaar was ik nog niet erg goed in inschatten wat ik nou precies nodig had in welke maat enzo. Dat is nu wat duidelijker, evenals dat het duidelijker is wat ik leuk vind voor haar. Toch anders nu er een gezichtje en haartjes en persoontje bij zit, vind ik.
Top KD, ben benieuwd!
loopt willow al?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
Kleurdooske! Mag ik van jou je zwarte rompertje, dat laatste vestje (welke maat?), het spijkerbroekje, dat grijze setje, en als je rompertjes hebt maat 56 met knoopjes (dus niet die van de Hema, want die vallen zó breed bij de schouders dat Willow er altijd heel sletterig bijloopt) die ook erbij?
Is dat zo'n band die de rug ondersteund ? Mijn vrouw heeft nl. nogal last van de rug en moet nog 11 wekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef innepin het volgende:
Ja joh, wonderkind hier
Ik heb nog steeds een Anita buiksteunbanddinges in de aanbieding voor de zwangere dames
Het ondersteunt vooral de buik, maar dat verlicht dan ook weer de rugquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Hork het volgende:
[..]
Is dat zo'n band die de rug ondersteund ? Mijn vrouw heeft nl. nogal last van de rug en moet nog 11 weken![]()
Is het een bepaalde maat ?
Ik weet dat je om 2e hands vraagt hier, maarem, de hema heeft nu hele leuken in de aanbieding 3 voor 7,50 en de Zeeman heeft hele leuken voor 2 euro!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er iemand rompers lange mouw maat 74/80 in de aanbieding? Niet in roze of paars.
Hema is dan vast alleen nog deze week.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik weet dat je om 2e hands vraagt hier, maarem, de hema heeft nu hele leuken in de aanbieding 3 voor 7,50 en de Zeeman heeft hele leuken voor 2 euro!
Sorry ik heb alleen roze en paars![]()
Die HEMA pyjama'squote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Nieuwe lading!!in de aanbieding:
Witte broekjes Prenatal maat 50 2x
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 1mnd/54cm creme en lichtblauw/creme gestreept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pyjama Hema maat 50-56
[ afbeelding ]
Pyjama Hema maat 50-56
[ afbeelding ]
Mexx wit broekje maat 50-56
[ afbeelding ]
Mexx broek maat 50-56 wit met lichtblauwe stiksels
[ afbeelding ]
Romper maat 50-56
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gestreepte romper maat 50-56
[ afbeelding ]
Noppies broekje bruin maat 56 2x
[ afbeelding ]
Noppies overslagshirt maat 56 2x
[ afbeelding ]
Leuk te dragen als setje![]()
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56 (1)
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56 (2)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 3mnd/60cm wit/creme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 3mnd/60cm wit met roze/roze
[ afbeelding ]
Mexx polo wit maat 62
[ afbeelding ]
Kruippakje maat 62
[ afbeelding ]
Lief! jasje aan 2 kanten te dragen maat 62
[ afbeelding ]
Mama's Kanjer maat 62
[ afbeelding ]
en nog heeeeeel veel witte rompers maat 50 50-56 voornamelijk wit voor foto's PM
Over van de vorige lading:
Lief! Romper Stoer! maat 50-56
[ afbeelding ]
Feetje setje maat 56 ( I can rock your world, just wait and see)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feetje setje maat 56 (Soon to be a heart breaker)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56
[ afbeelding ]
Mexx leger broekje maat 50-56
[ afbeelding ]
Noppies broekje maat 56 2x
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56
[ afbeelding ]
Mexx polo lange mouw rood maat 50-56
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mexx shirt blauw do not disturb
[ afbeelding ]
Regenlaarzen maat 21
[ afbeelding ]
Voor interesse graag PM
PM terug!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Die HEMA pyjama'sEn het lief jasje
Je hebt PM.
Aaah, ok. De commode die wij hebben uitgezocht is de Hensvik, het zou ook wel erg toevallig zijn geweest als dat degene was die je had staan. Het wipstoeltje ga ik strakjes even laten zien aan mijn lief na zijn uitslaap-sessiequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef chacama het volgende:
commode zoals je ziet kost ie geen drol nieuw dus meer dan 5 euro vraag ik er dan ook niet voor. Heb er 1 opbergbox bij. En het aankleedkussen heeft maud helaas vernield, dus daar zou je wel nog voor moeten kijken. Wipstoeltje is dit model alleen dan blauw van kleur. Ik ga zondag de zolder op. hier een heeeeeel klein stukje te zien [ afbeelding ]. Vraag ik een tientje voor.
als je een smalle wil kan ik je de maxi taxi aanradenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
Oei die kinderwagen ziet er net zo breed uit als de mijneIk moet echt een smalle wagen hebben.
Helaas dan. Maar dan is de maxi-taxi inderdaad een goede optie. Succes met je zoektocht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
Oei die kinderwagen ziet er net zo breed uit als de mijneIk moet echt een smalle wagen hebben.
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul she-wolfis je kleinste nog niet uit maat 74 toevallig
?
Ik heb er nog wel een paar liggen.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er iemand rompers lange mouw maat 80 in de aanbieding? Niet in roze of paars.
Haha, nee daar zit ze nu in. Zoveel scheelt Daryl niet met Elin, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul she-wolfis je kleinste nog niet uit maat 74 toevallig
?
Ja, dat stond er nog wel netjes bij, en daar lees ik dan gewoon maar overheenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:25 schreef She-Wolf het volgende:
Dat shirtje met die vogel erop en dat paarse rompertje is maat 62. Alles op de bovenste twee foto's is maat 56.
Goh, ik weet niet. Doe maar een leuk bod. Ik hoef er echt niet veel voor te hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat stond er nog wel netjes bij, en daar lees ik dan gewoon maar overheen
Maar wat wil je voor dat paarse rompertje en dat shirtje met vogel hebben?
56 doe ik maar liever niet meer, want die paar die ik heb in 56 gaan al moeilijker dicht bij ons spekkie
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:49 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Haha, nee daar zit ze nu in. Zoveel scheelt Daryl niet met Elin, toch?
wat jij zegt haha, komt leuk spul voorbijquote:Op zondag 20 september 2009 08:10 schreef Asyniur het volgende:
Jullie moeten even wachten met zulk leuk spul te koop te zetten. Ik weet pas over 3 weken wat het is...
als je een meisje bakt dan heb ik tegen die tijd wel een hoop dingen voor jequote:Op zondag 20 september 2009 08:10 schreef Asyniur het volgende:
Jullie moeten even wachten met zulk leuk spul te koop te zetten. Ik weet pas over 3 weken wat het is...
De grote vraag is of dat ook mag volgens de Nederlandse wetgevingquote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef Pixels24 het volgende:
de babywieg mag volgens het EC keurmerk ook op de achterbank vervoerd worden,
Als het leuk is en er nog goed uitziet dan geef ik er niks om hoeveelste hands het is...quote:Op zondag 20 september 2009 14:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je een meisje bakt dan heb ik tegen die tijd wel een hoop dingen voor je![]()
waarvan de helft van kleurdoos, raissa en TF![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef innepin het volgende:
Pixels, ik wil wel graag foto's zien... en hoe breed is ie?
Ik! pm maar.quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een duo-wagen. Met buggygedeelte en een baby-gedeelte. (Dat heet geloof ik een nestje?) Iemand hier die zoiets heeft staan?
Ik ben net voorzien van t jasje (soortgelijk)quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze past hem echt niet meer
Maatje 74 is het
[ afbeelding ][ afbeelding ]
KD had als eerste dibs, dus als zij hem niet hoeft mag hij door naar de volgende
Ow, die is wel heul leuk! Is het een echte winterjas? Of kan ie ook voor de herfst?quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze past hem echt niet meer
Maatje 74 is het
[ afbeelding ][ afbeelding ]
KD had als eerste dibs, dus als zij hem niet hoeft mag hij door naar de volgende
Hij is al lekker warm op de wat frissere dagen, en voor in de draagdoek was hij ook ideaal want niet raar dik en niet te heetquote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Ow, die is wel heul leuk! Is het een echte winterjas? Of kan ie ook voor de herfst?
(Ik heb net een winterjas maat 80 gekocht en die is nu nog net even te groot)
Ja ik, Milan vind ze ook leuk maar vind hem te klein ervoor! Kom alleen niet heel vaak bij de C1000 maar heb er toevallig 1 gekregen vandaag (ouders doen er altijd boodschappen maar die zijn gister voor een maand op vakantie gegaan) zal ik ze verzamelen en naar je toesturen??quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn er hier mensen die gogo's hebben gekregen bij de C1000 en er niets mee doen? Ik heb hier een jongetje van 7 Twan die ze verzamelt en dolgraag wil hebben. Ook de stickers zijn van harte welkom, hij heeft ook een boek waar hij ze in kan plakken....
Als je dat zou willen, heel graag. Ik pm je even.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:23 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja ik, Milan vind ze ook leuk maar vind hem te klein ervoor! Kom alleen niet heel vaak bij de C1000 maar heb er toevallig 1 gekregen vandaag (ouders doen er altijd boodschappen maar die zijn gister voor een maand op vakantie gegaan) zal ik ze verzamelen en naar je toesturen??
Hier staan de kinderen zelfs achter dranghekken om gog's te vragenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn er hier mensen die gogo's hebben gekregen bij de C1000 en er niets mee doen? Ik heb hier een jongetje van 7 Twan die ze verzamelt en dolgraag wil hebben. Ook de stickers zijn van harte welkom, hij heeft ook een boek waar hij ze in kan plakken....
Ja denk dat wij wat betreft maten een beetje gelijk gaan lopen.. Jou jongens zijn denk ik niet zo heel veel kleiner op het moment dan Robin en Viggo.Elke keer als ik bijna aan een nieuwe maat toe ben dan pak ik ook de kleding die ik nog heb van Milan (vind het toch leuker om ze een beetje in het zelfde stijltje te kleden) en dan zet ik het weer op Fok of MP.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:38 schreef mikoxx het volgende:
Leuk spul Mamanik. Ik zag laatst ook al zoveel leuks van jou voorbij komen, maar toen was ik te laat... helaas! En maat 50/56 hebben we hier helaas al gehad.....Jammer!
vast niet, ik ga ze wel bewaren voor de gegadigde hier!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
zijn hier nog mensen die niks met de puzzelstukjes doen
(die van de appie dus)
ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:59 schreef MamaNik het volgende:
[..]
vast niet, ik ga ze wel bewaren voor de gegadigde hier!
pm je adres alvast! als ik er dan een zooitje heb dan stuur ik je ze toe.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hou me aanbevolen.
er zijn geloof ik 24 verschillende pakjes
dat ga ik niet aangeboodschapt krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |