ehhh ik heb geen spijkerbroek maat 86quote:Op woensdag 9 september 2009 09:33 schreef freecell het volgende:
Mamanik, die spijkerbroek 86 heeft zo te zien knoopsgatelastiek. Is dat ook zo?
ja die heeft het!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
Sorry, ik bedoelde die antraciete Mexx
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Pixels24 het volgende:
Oke, dat ging goed! Nu wat meer plaatjes!
Moonah, ik vind alles wel leuk. Behalve de ruitjesbroek (die hebben we al). En ikvraag me af of die jas groot of klein valt. Stijn zit nu in 86, groeit al ri 92. Zullen we het even via PM!quote:
| 1 |
oh oke sorry, zal ze voortaan eerst verkleinen voordat ik ze op photobucket zet, geen idee hoe ik dat moet gaan doen, maar daar kom ik nog wel achter. Sorry!!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef bixister het volgende:
bij mij duurt 't ook erg lang ja. wel erg leuke spullen allemaal!
Je kunt in Photobucket een formaat aangeven waarin je ze opgeslagen wilt hebben voordat je ze gaat downloaden.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
oh oke sorry, zal ze voortaan eerst verkleinen voordat ik ze op photobucket zet, geen idee hoe ik dat moet gaan doen, maar daar kom ik nog wel achter. Sorry!!
Thanks, vind het zelf ook nog steeds leuke dingen, baal er echt van dat Milan en de tweeling dingen niet meer passen maar ja ze erin blijven proppen is ook zo zielig he! En er liggen alweer stapels grotere kleding te wachten..
oh oke thanks! ga ik straks eens uitvogelen!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt in Photobucket een formaat aangeven waarin je ze opgeslagen wilt hebben voordat je ze gaat downloaden.
Dat begreep ikquote:Op donderdag 10 september 2009 12:26 schreef bixister het volgende:
't is meer voordat je ze gaat uploaden.detail.
ha diaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |