Ik! pm maar.quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een duo-wagen. Met buggygedeelte en een baby-gedeelte. (Dat heet geloof ik een nestje?) Iemand hier die zoiets heeft staan?
Ik ben net voorzien van t jasje (soortgelijk)quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze past hem echt niet meer
Maatje 74 is het
[ afbeelding ][ afbeelding ]
KD had als eerste dibs, dus als zij hem niet hoeft mag hij door naar de volgende
Ow, die is wel heul leuk! Is het een echte winterjas? Of kan ie ook voor de herfst?quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze past hem echt niet meer
Maatje 74 is het
[ afbeelding ][ afbeelding ]
KD had als eerste dibs, dus als zij hem niet hoeft mag hij door naar de volgende
Hij is al lekker warm op de wat frissere dagen, en voor in de draagdoek was hij ook ideaal want niet raar dik en niet te heetquote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Ow, die is wel heul leuk! Is het een echte winterjas? Of kan ie ook voor de herfst?
(Ik heb net een winterjas maat 80 gekocht en die is nu nog net even te groot)
Ja ik, Milan vind ze ook leuk maar vind hem te klein ervoor! Kom alleen niet heel vaak bij de C1000 maar heb er toevallig 1 gekregen vandaag (ouders doen er altijd boodschappen maar die zijn gister voor een maand op vakantie gegaan) zal ik ze verzamelen en naar je toesturen??quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn er hier mensen die gogo's hebben gekregen bij de C1000 en er niets mee doen? Ik heb hier een jongetje van 7 Twan die ze verzamelt en dolgraag wil hebben. Ook de stickers zijn van harte welkom, hij heeft ook een boek waar hij ze in kan plakken....
Als je dat zou willen, heel graag. Ik pm je even.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:23 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja ik, Milan vind ze ook leuk maar vind hem te klein ervoor! Kom alleen niet heel vaak bij de C1000 maar heb er toevallig 1 gekregen vandaag (ouders doen er altijd boodschappen maar die zijn gister voor een maand op vakantie gegaan) zal ik ze verzamelen en naar je toesturen??
Hier staan de kinderen zelfs achter dranghekken om gog's te vragenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn er hier mensen die gogo's hebben gekregen bij de C1000 en er niets mee doen? Ik heb hier een jongetje van 7 Twan die ze verzamelt en dolgraag wil hebben. Ook de stickers zijn van harte welkom, hij heeft ook een boek waar hij ze in kan plakken....
Ja denk dat wij wat betreft maten een beetje gelijk gaan lopen.. Jou jongens zijn denk ik niet zo heel veel kleiner op het moment dan Robin en Viggo.Elke keer als ik bijna aan een nieuwe maat toe ben dan pak ik ook de kleding die ik nog heb van Milan (vind het toch leuker om ze een beetje in het zelfde stijltje te kleden) en dan zet ik het weer op Fok of MP.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:38 schreef mikoxx het volgende:
Leuk spul Mamanik. Ik zag laatst ook al zoveel leuks van jou voorbij komen, maar toen was ik te laat... helaas! En maat 50/56 hebben we hier helaas al gehad.....Jammer!
vast niet, ik ga ze wel bewaren voor de gegadigde hier!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
zijn hier nog mensen die niks met de puzzelstukjes doen
(die van de appie dus)
ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:59 schreef MamaNik het volgende:
[..]
vast niet, ik ga ze wel bewaren voor de gegadigde hier!
pm je adres alvast! als ik er dan een zooitje heb dan stuur ik je ze toe.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik hou me aanbevolen.
er zijn geloof ik 24 verschillende pakjes
dat ga ik niet aangeboodschapt krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |