Ja! Moment, even een foto makenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
kweet niet of ik hier op de juiste plaats ben, maar ben erg benieuwd of er hier nog iemand is die een beetje hippe positiewinterjas overheeft. (maat M/38)??
oh Raissa, wat jammer dat een S of M mij te klein is. Ik kan verdikkeme geen fatsoenlijke jas vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Hmmmm... ik zie net dat het een S-je is, maar vind zelf dat ie door kan voor een M.. Toch even een fotootje gemaakt.
Lekkere warme jas van mamalicious met op de rug een extra plooi die je aan het begin van de zwangerschap dicht kan laten met een knoop, als je buik verder groeit kun je de knoop los doen zodat je meer ruimte hebt.
De jas heeft een mooie grote kraag en sluit met knopen en een ceintuur.
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Op marktplaats staan er erg veel, even zoeken op 'badring'quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:38 schreef mikoxx het volgende:
Iemand toevallig nog een badzitje (of 2) staan??
die is leuk! en ik vermoed dat ik die misschien wel pas....quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Hmmmm... ik zie net dat het een S-je is, maar vind zelf dat ie door kan voor een M.. Toch even een fotootje gemaakt.
Lekkere warme jas van mamalicious met op de rug een extra plooi die je aan het begin van de zwangerschap dicht kan laten met een knoop, als je buik verder groeit kun je de knoop los doen zodat je meer ruimte hebt.
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 13 september 2009 09:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die is leuk! en ik vermoed dat ik die misschien wel pas....
Ik heb niet zwanger, ook vaak maat 36-38 of maat S (of M als het klein valt) denk je dat het dan gaat passen raissa???
en zo ja, dan heb ik interesse!
zou je me willen PMen?
prijsindicatie en dergelijke?
Ze woont in Apeldoorn. Als je een PM stuurt kan ik haar of mijn adres geven. Ik kan ook spullen ophalen in de omgeving Apeldoorn-Ede/Wageningen.quote:Steun het Babywash programma in Cairo door gebruikte babyspullen of een geboortekaartje te schenken!
Een groot deel van de Egyptische bevolking leeft in grote armoede. Het Babywash programma in Cairo helpt jonge moeders hun baby te verzorgen. Zij kunnen uw hulp goed gebruiken!
Geen tweedehands spullen?
U kunt ook een geboortekaartje (niet ouder dan 3 maanden) doneren, zodat wij daarmee een babypakket met allemaal bruikbare spullen kunnen aanvragen! Dit kunt u natuurlijk alvast zelf doen en het pakket naar het onderstaande adres sturen.
Ook producten als billenzalf en zinkzalf (in gesloten verpakking) zijn meer dan welkom!
U kunt uw spullen brengen of sturen naar:
[prive gegevens]
Apeldoorn
Armoede in Egypte
In Egypte leeft een groot deel van de mensen onder de armoede grens van $ 2,- per dag. Zij wonen in bouwvallen, hebben amper geld om eten te kopen en hebben vaak geen stromend water.
Babywash
Veel jonge moeders zijn daardoor niet in staat hun pasgeboren baby te wassen. Voor hen is er de Babywash, een programma dat is opgestart door vrijwilligers. Moeders mogen hier komen om hun baby te laten wassen. Daarnaast krijgen ze informatie over waar ze op moeten letten, is er een dokter aanwezig die de baby’s gratis behandelt als dat nodig is en krijgen ze aan het eind van de bezoeken bijvoorbeeld een gratis luier mee.
Motivatie
Zo’n 1,5 jaar geleden zijn mijn ouders en broertje naar Cairo verhuisd. Mijn moeder is daar vrijwilligerswerk gaan doen voor het Babywash programma. Tijdens mijn bezoeken heb ik haar geholpen en gezien hoe hard deze spullen nodig zijn. Zo ben ik op het idee gekomen om vanuit Nederland een actie te starten om te helpen. In juni vertrekt er een grote container naar Egypte waar de spullen in mee mogen.
Mail mij gerust voor meer informatie:
BabywashCairo@gmail.com
Deze kledingstukken wil ik best van je overnemen voor 12 euro incl. verzendkostenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:02 schreef Popples het volgende:
8: Jurkje van Jilly maat 98 1.00 euro
9: Broekje van Jilly maat 98 1.00 euro
10: jurkje palomino maat 98 1.00 euro
11: shirt van L.O.G.G. maat 98/104 1.00 euro
12: Truitje van palomino maat 104 1.00 euro
13: spijkerjasje van palomino maat 104 1.50 euro
14: jurkje fluweel(lekker zacht) van H&M maat 104 1.00 euro
foto's zijn niet goed maar voor betere foto's PM maar
Ik heb wel interesse in deze jas. Mag ik vragen wat je er voor wilt hebben ? (al ben ik ook niet bekendquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:18 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook nog wat leuke dingetjes liggen, zonde om weg te doen aan 'onbekenden' vind ik
Winterjasje maat 104/110 Heel warm en nog in goede staat
ik moet even kijken want er was iemand die nummer 9 en 12 wilde. ik pm je morgen even want ik duik mijn bed in.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Hork het volgende:
[..]
Deze kledingstukken wil ik best van je overnemen voor 12 euro incl. verzendkosten
Sorry. Jasje is al weg!quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Hork het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in deze jas. Mag ik vragen wat je er voor wilt hebben ? (al ben ik ook niet bekend)
Verkocht!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Raissa het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |