Het ondersteunt vooral de buik, maar dat verlicht dan ook weer de rugquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Hork het volgende:
[..]
Is dat zo'n band die de rug ondersteund ? Mijn vrouw heeft nl. nogal last van de rug en moet nog 11 weken![]()
Is het een bepaalde maat ?
Ik weet dat je om 2e hands vraagt hier, maarem, de hema heeft nu hele leuken in de aanbieding 3 voor 7,50 en de Zeeman heeft hele leuken voor 2 euro!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft er iemand rompers lange mouw maat 74/80 in de aanbieding? Niet in roze of paars.
Hema is dan vast alleen nog deze week.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik weet dat je om 2e hands vraagt hier, maarem, de hema heeft nu hele leuken in de aanbieding 3 voor 7,50 en de Zeeman heeft hele leuken voor 2 euro!
Sorry ik heb alleen roze en paars![]()
Die HEMA pyjama'squote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef MamaNik het volgende:
Nieuwe lading!!in de aanbieding:
Witte broekjes Prenatal maat 50 2x
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 1mnd/54cm creme en lichtblauw/creme gestreept
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pyjama Hema maat 50-56
[ afbeelding ]
Pyjama Hema maat 50-56
[ afbeelding ]
Mexx wit broekje maat 50-56
[ afbeelding ]
Mexx broek maat 50-56 wit met lichtblauwe stiksels
[ afbeelding ]
Romper maat 50-56
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gestreepte romper maat 50-56
[ afbeelding ]
Noppies broekje bruin maat 56 2x
[ afbeelding ]
Noppies overslagshirt maat 56 2x
[ afbeelding ]
Leuk te dragen als setje![]()
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56 (1)
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56 (2)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 3mnd/60cm wit/creme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit Bateau rompers 3mnd/60cm wit met roze/roze
[ afbeelding ]
Mexx polo wit maat 62
[ afbeelding ]
Kruippakje maat 62
[ afbeelding ]
Lief! jasje aan 2 kanten te dragen maat 62
[ afbeelding ]
Mama's Kanjer maat 62
[ afbeelding ]
en nog heeeeeel veel witte rompers maat 50 50-56 voornamelijk wit voor foto's PM
Over van de vorige lading:
Lief! Romper Stoer! maat 50-56
[ afbeelding ]
Feetje setje maat 56 ( I can rock your world, just wait and see)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feetje setje maat 56 (Soon to be a heart breaker)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56
[ afbeelding ]
Mexx leger broekje maat 50-56
[ afbeelding ]
Noppies broekje maat 56 2x
[ afbeelding ]
Noppies shirt maat 56
[ afbeelding ]
Mexx polo lange mouw rood maat 50-56
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mexx shirt blauw do not disturb
[ afbeelding ]
Regenlaarzen maat 21
[ afbeelding ]
Voor interesse graag PM
PM terug!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Die HEMA pyjama'sEn het lief jasje
Je hebt PM.
Aaah, ok. De commode die wij hebben uitgezocht is de Hensvik, het zou ook wel erg toevallig zijn geweest als dat degene was die je had staan. Het wipstoeltje ga ik strakjes even laten zien aan mijn lief na zijn uitslaap-sessiequote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef chacama het volgende:
commode zoals je ziet kost ie geen drol nieuw dus meer dan 5 euro vraag ik er dan ook niet voor. Heb er 1 opbergbox bij. En het aankleedkussen heeft maud helaas vernield, dus daar zou je wel nog voor moeten kijken. Wipstoeltje is dit model alleen dan blauw van kleur. Ik ga zondag de zolder op. hier een heeeeeel klein stukje te zien [ afbeelding ]. Vraag ik een tientje voor.
als je een smalle wil kan ik je de maxi taxi aanradenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
Oei die kinderwagen ziet er net zo breed uit als de mijneIk moet echt een smalle wagen hebben.
Helaas dan. Maar dan is de maxi-taxi inderdaad een goede optie. Succes met je zoektocht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
Oei die kinderwagen ziet er net zo breed uit als de mijneIk moet echt een smalle wagen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |