quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:28 schreef MamaNik het volgende:
Een hele lading is gekocht door een Foksterdit is nog over!
Deze toch ook?quote:Mexx vestje maat 50-56
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahah, ja dat kan zomaar natuurlijk met een tweeling hihi.
Och, het is wel aardig, maar ik heb er eigenlijk nooit iets meegedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand toevallig het boek 'Opperdepop' van AH liggen? Is dat wat?
De stickers zijn wegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:40 schreef Grasjes het volgende:
Spaart er iemand voor het Suske en Wiske wnf album (o.a bij Deen, COOP) ik heb nog een boel stickers liggen + evt het stickerboek.
Ik heb hem hier en gebruik hem niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Ja en ook heel veel gebruikt. Linde heeft bijna geen kant en klare potjes gegeten. We maakten steeds dubbele porties uit Opperdepop en gooiden die in de vriezer. Geen idee of het door de variatie komt (asperge, couscous, rijst, aardappel, macaroni etc), maar nu eet ze zo goed als alles.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
yepquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Jambo het volgende:
Ynske, ik heb wel interesse in de nrs. 10 en 13. Heb je die nog?
18 heb ik voor jequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek van de voetbalstukjes nog de nummers 2, 3, 6, 9, 13, 18, en 22
als iemand me daaraan kan helpen
ik heb om te ruilen : 1, 4, 5, 11, 14, 15, 17, 20, 21 (3x) en 24 (2x)
21 is hierquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wij zoeken alleen 5, 15 en 21 nog, maar helaas geen ruilmateriaal meer, degene die we hadden hebben we net vrijdag geruild.
Ja, ik! Ik vind het wel leuk op zich.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:30 schreef mikoxx het volgende:
Die heb ik wel voor je Diaan ik reserveer heb voor je, volgens mij heb ik je adres nog van de gogo'squote:Op maandag 5 oktober 2009 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft ook nog wat voetbalpuzzels nodig.. het ligt echter thuis. Ik ga vanavond even kijken welke hij nog moet hebben en welke hij heeft om te ruilen. Hij moet in ieder geval nr. 1, als iemand die wil reserveren voor hem, graag...
Okay, laat ik je vanavond weten. Ik zal dan ook even kijken of ik nog voor jou heb. Ik dacht dat Twan zoiezo 5 dubbel had....quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:09 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je Diaan ik reserveer heb voor je, volgens mij heb ik je adres nog van de gogo'sen van het shirt??
Moet je maar even kijken of je nog meer nodig hebt dan kan het in 1 enveloppe
Heb je nummers 4 en 21 nog? Dan zou ik ze heel graag willen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
ik heb AH puzzelstukjes 7 setjes van 6 stukjes
iemand interesse?
t gaat om de volgende mapjes
4
8
10
13
14
18
21
Oeh!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:24 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb de volgende puzzelboekjes van de AH dubbel... wie t eerst komt die t eerst maalt
2
3
13
18
20
23
Ze gaan toch maar tot 24?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:53 schreef innepin het volgende:
Ik heb voetbalpuzzelstukjes 21 en 51 voor de liefhebber, hoef er niets voor terug.
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danquote:
bedoel je rechtsonderin?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danD'r staat een nummer in de rechterhoek, da's dan iets heel anders?
Waar staat het nummer dan
Haha ik schrok al, dacht heel even dat ik nog veel meer moest sparenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh zit ik verkeerd te kijken danD'r staat een nummer in de rechterhoek, da's dan iets heel anders?
Waar staat het nummer dan
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, wil jij het opperdepop boek kwijt? Dan wil ik m wel van je overnemen....
Oeke, je hebt pm!
Wellicht had je er overheen gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef Hork het volgende:
[..]
Ik heb hem hier en gebruik hem niet meer.
Wil hem wel toezenden tegen verzendkosten, maar hij is redelijk zwaar. Een nieuwe koop je volgens mij al voor een tientje.
Je kan hem ook ophalen in Katwijk of Den Haag. Hoef er verder niets voor te hebben
Nou ik ga 'm straks weer gebruiken voor Esmeequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, wil jij het opperdepop boek kwijt? Dan wil ik m wel van je overnemen....
Oeke, je hebt pm!
sssttt, anders word ik overboden, hihiquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef Hork het volgende:
Boek gaat idd al naar mikoxx. Op marktplaats staat nog wel een aantal overigens.
Mapjes zijn ge-update. Actuele voorraad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb meisjeskleding in de aanbieding
maat 110
maat 116
maat 122-128
interesse via PM
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heeft nog nodig:
1, 13, 14, 17, 18, 20, 21 en 23. 1 komt van MamaNik. Mag Twan ook nr. 17 van jou MamaNik?
Hij heeft om te ruilen:
5, 6, 9, 12 en 24 (2x) 5 kan dan naar MamaNik
Is prima en sterktequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}
Is primaquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef beefcake het volgende:
Diaan, nummer 14 ruilen tegen nummer 24?
Ik had je al een pm gestuurd over nummer 17quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geen probleem. Pm morgen mijn adres even in de avond. Morgen werken, nu slapen. 1 zieke peuter en 2 babys die aan het donderjagen zijn snachts is soms niet leuk. {schaam schaam}
Dankje! Maar ik kreeg net via de PM ook van iemand anders het aanbodquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef bodpa09 het volgende:
Dan doneer ik mijn nr 17 wel aan Beefcake, als je dat wilt.
Oh wacht, MamaNik heeft twee nr 17s, nouja, PM maar als je hem wilt hebben.
Ja heel graag! Je mag eventueel ook kijken welke er van (na openmaken dus) ik nodig heb en dat je met de anderen misschien iemand anders blij kan maken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:25 schreef Ca.ra het volgende:
Ireth, ik spaar ze niet maar heb ze wel aangenomen in de supermarkt. De zakjes zijn nog wel dicht, als je er iets aan hebt wil ik ze wel naar je toe sturen.
Ja graag! Stuur maar op met de pin van de tractorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier 2 winterslaapzakken liggen van Hema, maat 68-80, met afritsbare mouwen, kleur wit. Heeft iemand daar interesse in?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja graag! Stuur maar op met de pin van de tractor
Ik krijg er van elders ook al een aantal toegestuurd en als ik dan kijk wat ik nog nodig heb dan kom ik op 3 - 19 - 52 - 115 - 181 uit jouw lijstje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Popples het volgende:
ireth en mrien ik zal straks even de pakjes openen en de nummers hier neer zetten.
edit: ik heb:
3, 12, 15, 18, 19, 22, 29, 44, 50, 52, 61,78, 105, 108, 109, 115, 124, 2x139, 169, 181, 211, 219, 223, 226, 237, 251
ireth pm me maar even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg er van elders ook al een aantal toegestuurd en als ik dan kijk wat ik nog nodig heb dan kom ik op 3 - 19 - 52 - 115 - 181 uit jouw lijstje.
Ik heb eventueel puzzel 22 en 6 in de aanbieding van de AH
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
Gratis af te halen:
[ afbeelding ]
Compleet met regenhoes en lakenset.
Ik weet verder niemand die ze spaart, dus ik gun de 'lol' van het openmaken wel aan Suus hoor. PM je adres maar even. Wil je dat ik nog een paar weken wacht totdat ik er nog meer bij elkaar heb? Wij doen iedere vrijdag de grote boodschappen bij een sticker-uitdelende winkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel graag! Je mag eventueel ook kijken welke er van (na openmaken dus) ik nodig heb en dat je met de anderen misschien iemand anders blij kan maken?
Ja hij is zeker mooi..quote:
Ik las hier iets heel andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja hij is zeker mooi..
Maar omdat ie 14 jaar op zolder heeft gestaan met de regenhoes er om heen stinkt ie verschrikkelijk. En ik heb geen zin om te poetsen en dus mag ie weg voor niks. Het elastiek van het dekje is ook lam.
Hier staat ie toch alleen maar in de weg en J's zus hoeft hem ook niet terug.
Erg jammer, want ik vind hem echt helemaal super..
Oh, dan snapte ik je nietquote:
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:33 schreef Vlindur het volgende:
Nou, J's zus heeft 2 kinderen en de oudste is nu al 16, die wordt in Januari 17 en dus is die wagen toch al 17 jaar oud. De 2e van 14 heeft er ook in gelegen en daarna issie naar zolder verhuist.. Dus er zit een lucht aan van 13 jaar. Want ik heb hem hier al een jaar staan, maar dan zonder de hoes er overheen. En het is wel minder geworden, maar ik wil er gewoon geen werk van hebben
Ja, zou ik zeker doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Nee joh, er staan bossen van die dingen. Ze mogen hem hebben, voor niks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Dat is me dan te kleinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
oh welke voedingshemdjes zijn dat? een zwarte en een witte en die zwarte met een strikje voorop en frunnikjes langs de halsrand??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
ja ik ben geinteresseerdquote:
Ik heb van alles in maatje 62, ik ben donderdag vrij dan ga ik het even uitzoeken en op de foto voor je zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef miss_sly het volgende:
tot 62 frups? in 62 heb ik eventueel wel interesse
ik denk niet dat ik daarheen ga, het komt qua timing allemaal heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ze liggen in mijn kledingkast in de kamer waar Esmee nu slaapt... Zal ik ze anders meenemen naar de draagdoekmeet? Kan je even voorhouden/passen/inschatten?
fijn thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Stiemie het volgende:
Ah oke, dan kijk ik morgen even voor je
Jammer dat je niet komt, leek me leuk om jou en je meisje eens te ontmoeten.
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt nietquote:
MIsschien maar beter ook, ik heb er geen ruimte voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt niet)
Ja, borstvoedingsshirts heb ik wel interessequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Ah fijn dat jij de dvd's hebt meegenomen! Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef oeke het volgende:
Mocht jij ze niet willen, Miss S, ik ben ook op de meet!
Met een paar sesamstraat dvd's van Snoopy voor je, Stiemie.![]()
Ik heb wel interesse in nr 18!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef beefcake het volgende:
Ik ben weer bij de Appie geweest en heb een stapel van de buurvrouw gekregen en heb nu dus de volgende dubbele puzzelstukjes:
01
06 (3x)
07 (3x)
09 (2x)
12
15 (tot nader order gereserveed voor Diaan)
18
19 (2x)
22
23
Ik verwacht nog een paar nummers via de post en zoek daarom alleen nog nummer 10
Bij de c&a keuze genoeg!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een haarband voor een meisje van 7. Waar kan ik deze het beste zoeken? Liefst een stoffen en wat betreft de kleur heb ik ook wel een voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |