ireth pm me maar even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg er van elders ook al een aantal toegestuurd en als ik dan kijk wat ik nog nodig heb dan kom ik op 3 - 19 - 52 - 115 - 181 uit jouw lijstje.
Ik heb eventueel puzzel 22 en 6 in de aanbieding van de AH
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Vlindur het volgende:
Gratis af te halen:
[ afbeelding ]
Compleet met regenhoes en lakenset.
Ik weet verder niemand die ze spaart, dus ik gun de 'lol' van het openmaken wel aan Suus hoor. PM je adres maar even. Wil je dat ik nog een paar weken wacht totdat ik er nog meer bij elkaar heb? Wij doen iedere vrijdag de grote boodschappen bij een sticker-uitdelende winkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja heel graag! Je mag eventueel ook kijken welke er van (na openmaken dus) ik nodig heb en dat je met de anderen misschien iemand anders blij kan maken?
Ja hij is zeker mooi..quote:
Ik las hier iets heel andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja hij is zeker mooi..
Maar omdat ie 14 jaar op zolder heeft gestaan met de regenhoes er om heen stinkt ie verschrikkelijk. En ik heb geen zin om te poetsen en dus mag ie weg voor niks. Het elastiek van het dekje is ook lam.
Hier staat ie toch alleen maar in de weg en J's zus hoeft hem ook niet terug.
Erg jammer, want ik vind hem echt helemaal super..
Oh, dan snapte ik je nietquote:
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:33 schreef Vlindur het volgende:
Nou, J's zus heeft 2 kinderen en de oudste is nu al 16, die wordt in Januari 17 en dus is die wagen toch al 17 jaar oud. De 2e van 14 heeft er ook in gelegen en daarna issie naar zolder verhuist.. Dus er zit een lucht aan van 13 jaar. Want ik heb hem hier al een jaar staan, maar dan zonder de hoes er overheen. En het is wel minder geworden, maar ik wil er gewoon geen werk van hebben
Ja, zou ik zeker doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Nee joh, er staan bossen van die dingen. Ze mogen hem hebben, voor niks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er toch een klein beetje werk in steekt dan kun je er een heel leuk bedrag uitslepen op marktplaatsprobeer es van die oxy spul enzo. Of inwrijven met droge biotex
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Dat is me dan te kleinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
oh welke voedingshemdjes zijn dat? een zwarte en een witte en die zwarte met een strikje voorop en frunnikjes langs de halsrand??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:48 schreef Stiemie het volgende:
O ja da's wel handig om te vermeldenIk denk dat ze maat L zijn (Van Hennes)
ja ik ben geinteresseerdquote:
Ik heb van alles in maatje 62, ik ben donderdag vrij dan ga ik het even uitzoeken en op de foto voor je zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:26 schreef miss_sly het volgende:
tot 62 frups? in 62 heb ik eventueel wel interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |