ik denk niet dat ik daarheen ga, het komt qua timing allemaal heel slecht uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Stiemie het volgende:
Hmm ze liggen in mijn kledingkast in de kamer waar Esmee nu slaapt... Zal ik ze anders meenemen naar de draagdoekmeet? Kan je even voorhouden/passen/inschatten?
fijn thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Stiemie het volgende:
Ah oke, dan kijk ik morgen even voor je
Jammer dat je niet komt, leek me leuk om jou en je meisje eens te ontmoeten.
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt nietquote:
MIsschien maar beter ook, ik heb er geen ruimte voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, hij is net om 20.00 afgehaald.. (je had hem niet willen hebben, echt niet)
Ja, borstvoedingsshirts heb ik wel interessequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog een paar borstvoedingsshirtjes en 2 hemdjes maar die draag ik niet aangezien de bv hier niet gelukt is. Heeft iemand mogelijk interesse, dan maak ik foto's![]()
Oh en ik heb puzzel nr 4 van ah. Laat maar weten, dan stuur ik 'm op!
Ah fijn dat jij de dvd's hebt meegenomen! Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef oeke het volgende:
Mocht jij ze niet willen, Miss S, ik ben ook op de meet!
Met een paar sesamstraat dvd's van Snoopy voor je, Stiemie.![]()
Ik heb wel interesse in nr 18!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef beefcake het volgende:
Ik ben weer bij de Appie geweest en heb een stapel van de buurvrouw gekregen en heb nu dus de volgende dubbele puzzelstukjes:
01
06 (3x)
07 (3x)
09 (2x)
12
15 (tot nader order gereserveed voor Diaan)
18
19 (2x)
22
23
Ik verwacht nog een paar nummers via de post en zoek daarom alleen nog nummer 10
Bij de c&a keuze genoeg!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een haarband voor een meisje van 7. Waar kan ik deze het beste zoeken? Liefst een stoffen en wat betreft de kleur heb ik ook wel een voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |