Plakken en zwetenquote:
Mwah, zit vaak genoeg in de sauna, dus dat ken ik wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Plakken en zweten
Dat het zweet langs plekken op je lichaam parelt dat je denkt:"Kan dat daar ook?"
Ik heb vermoedens maar als ik dat ga beschrijven dan moet Tally mijn posts editten, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, zit vaak genoeg in de sauna, dus dat ken ik wel.
Maar mijn viezigheid gaat wel verder dan zweet
Dat klinkt heel vreemdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Plakken en zweten
Dat het zweet langs plekken op je lichaam parelt dat je denkt:"Kan dat daar ook?"
denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens maar als ik dat ga beschrijven dan moet Tally mijn posts editten, vrees ik.
Maar dat het er overal af druipt gebeurt niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vreemd
Op elk plekje van je lichaam kan zweet komen natuurlijk
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef RealZeus het volgende:
Maar dat het er overal af druipt gebeurt niet zo vaak.
Edoch zou dat kunnen gebeuren als je seks hebt op een klamme zomerdag in Nederland.quote:
Als dat laatste echt het geval zou zijn, dan is het voor mij wss toch te warm om seks te hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef RealZeus het volgende:
Edoch zou dat kunnen gebeuren als je seks hebt op een klamme zomerdag in Nederland.
Dat alleen al door het zweten je je beddegoed uit kan wringen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat laatste echt het geval zou zijn, dan is het voor mij wss toch te warm om seks te hebben.
al weet ik dit niet met zekerheid, omdat ik de laatste maanden wel meer nieuwe dingen ontdek bij mezelf![]()
Echt welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om seks te hebben.
Jij denkt dat ik, als ik de kans een keer krijg om seks te hebben, als antwoord geef:"Nee, het is te warm?"quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel
Of je moet het onder douche ofzo doen, dat is natuurlijk een ander verhaal
Nothing to see here, move along.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
tieten terug vind post!
Of in de zon, in een jacuzziquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel
Of je moet het onder douche ofzo doen, dat is natuurlijk een ander verhaal
jij niet, ik welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik, als ik de kans een keer krijg om seks te hebben, als antwoord geef:"Nee, het is te warm?"
No way.
En dat douchen kan daarna wel.
Ik zie genoeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in de zon, in een jacuzzi
(true story)
De meest leukequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Zit iedereen hier tegenwoordig ofzo?.
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de ATquote:
Wally!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de AT.
Ja, het is nu oppassen he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meest leukein eerste instantie dan
Bekende zien is leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de AT.
idd, mij maakt het ook weinig uit welke SC het isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het is nu oppassen he.![]()
[..]
Bekende zien is leuk.
Vandaar ook de toevoegingquote:
Vorig topic ook al niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cue_ het volgende:ik zie ineens dat we niet meer de SEX zijn
Wie heeft het over dit topic?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten in dit topic!
Wat zijn we niet meer???quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cue_ het volgende:
ik zie ineens dat we niet meer de SEX zijn
Hier wel zeg ik tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij. Je zegt tieten terug vind post. Er zijn hier (nog) geen tieten terug te vinden.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef Cue_ het volgende:
Maar idd, lastig.. vind het nog iets te vroeg om te zeggen .. maar ik straks niet meer
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij. Je zegt tieten terug vind post. Er zijn hier (nog) geen tieten terug te vinden.
Typisch fok dagjequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, het is weer gezellig op het forum
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, mij maakt het ook weinig uit welke SC het is.
een rustig dagje op kantoorquote:
Ja, blijkbaarquote:
Nee... verward...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb babytje blij?
quote:
Ach, subforumpje meer of minderquote:
Das geen nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
Niettes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik zie iedereen uit [Singles] opeens hier posten.
Ja maar nu komen de hooligans hun stadions uit en terroriseren ze de binnenstadquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, subforumpje meer of minder.
Ik heb er meerdere.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
Way to make me feel specialquote:
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.quote:
I don't make the rules.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.
Je bent wel de leukste stalker die ik heb.quote:
Dat is beterquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bent wel de leukste stalker die ik heb.
o sorry, kon geen erwtjes vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee... verward...
Ik kan niet goed met grote borsten overweg
Wie wil jij hier niet zien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.
Er zit wel meer tussen erwtjes en wat je hebt gepost schatquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
o sorry, kon geen erwtjes vinden.![]()
die vuurwapens zou ik nog wel eens willen proberen, de rest nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb babytje blij?
De koningin, dat zou ik maar raar vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o sorry, kon geen erwtjes vinden.![]()
[..]
Wie wil jij hier niet zien?
Lastig mannetje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit wel meer tussen erwtjes en wat je hebt gepost schat
Wat is er mis met die tieten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
die vuurwapens zou ik nog wel eens willen proberen, de rest niet
Die post ook niet in singles, of kan je even haar nickname noemen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De koningin, dat zou ik maar raar vinden.
Ow.. waren we, het is al veranderdquote:
Wat weet jij wat ik nog niet weet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
Komt goed Cue
Als ik je goed begrijp tenminste
Misschien is ze wel een lurker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die post ook niet in singles, of kan je even haar nickname noemen?
dat lijkt mij niet, maar jij zegt dat het goed komtquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
Ik weet niets meer maar ik kan helpen?
te groot in verhouding met de rest? maar dat kan ook komen doordat ze haar handen d'r in duwtquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig mannetje.Google zelf, dacht ik eens lief voor je te zijn.
[..]
Wat is er mis met die tieten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind singles niet meer zo leuk,. is het hier beter?
Testen is goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef erikje14 het volgende:
misschien dat ik mijn mening herzie na een uitgebreide test
Probeer je er nu achter te komen of jij bij die hoort wat minder welkom zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind singles niet meer zo leuk,. is het hier beter?
Heb ik het verraden nu?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
Probeer je er nu achter te komen of jij bij die hoort wat minder welkom zijn?
Is er een screening tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Testen is goed.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hey 12.958 posts.Ze klets lekker.
dat ben ik de laatste weken toch al niet meer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja verraden, kan je ook niet subtiel noemen.
Dan ben jij gelijk vrijwilliger als het zo is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is er een screening tegenwoordig?
Ik denk niet dat ik daar een geschikt persoon voor benquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben jij gelijk vrijwilliger als het zo is?
Huh waar gaat het over? ik lees namelijk niet terug ofzo hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Testen is goed.![]()
[..]
Wie maakt dat uit? Jij?? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar een geschikt persoon voor ben
Handig toch die users die zelf antwoord geven op hun eigen vraag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huh waar gaat het over? ik lees namelijk niet terug ofzo hooren so fucking what als ik ergens wil posten ga ik daar posten boeiend wat anderen daarvan vinden, tis niet voor niks een openbaar forum
Niet?!?!?! Wie dan wel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie maakt dat uit? Jij?? Dacht het niet.![]()
[..]
Handig toch die users die zelf antwoord geven op hun eigen vraag.
Ik denk niet dat jou stem alleen bepalend is daarin lijkt me. Zullen wel meer zijn denk ik.quote:
Juist, ik screen wel samen met CG.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jou stem alleen bepalend is daarin lijkt me. Zullen wel meer zijn denk ik.
Maar kennelijk heb ik het minste te vertellen aangezien Bengeltje dat zei
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, ik screen wel samen met CG.
Woeiii,, wat snel.. En nu??quote:
Dat zien we dan wel, alsof wij het eens oneens zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wie is de derde partij als wij het oneens zijn?
Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, ik screen wel samen met CG.
Uhm jah?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zien we dan wel, alsof wij het eens oneens zijn.
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.
Duidelijk Bengeltje, duidelijk
quote:
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.
[..]Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Twee?? Wie mis ik??quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?
Fijne avond, maar afzeggen kan niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.
Fijne avond!![]()
Ja, want in Singles gaat het 100% over het single zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weinig gepraat over seks hier zeg
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene die er dagelijks is en degene die er minder vaak is
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.
[..]
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Zitten er geen leuke singles?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijk
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor mij niet in ieder geval nee
Neuken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat de oplossing hiervoor is, dat wij het nooit oneens worden..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Nah tis niet per se uiterlijk gerelateerd ofzo dat daar niemand bijzit voor mij, soms kunnen karakters het ook flink verpestenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.
Tof om te weten dat dat de enige reden isquote:
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof om te weten dat dat de enige reden is
Duidelijk zat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodig
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Q. het volgende:
Hallo, is dit de place to be tegenwoordig?
do your thing.. im gonequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
Tof, dan blijf ik hier wel even. Ik hou niet zo van places to be.
Seks is zo vies als je het zelf maaktquote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat hier toch niet over seks he?
Ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Murmeli het volgende:
nou tijn, jij bent hier het geile beest van het cluppie hoor!!!
JB!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
En als ik dat nog wel was wat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
Vat het gelijk verkeerd op jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik dat nog wel was wat dan?Dan mag ik zeker niet over seks praten?
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vat het gelijk verkeerd op ja
Dat was even een constatering omdat ik op nhet moment dat je dat zei geloof ik niet mee aan het posten was.
Hoi E_M
kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
geen bijzondere series trouwens, ik kijk van die standaard dingetjes zoals cold case enz.
Hoi.quote:
quote:
De rest is bezig met andere dingenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het bekte zo lekker.![]()
Smakelijk.
En toen was ik hier weer alleen.
Je moet niet over seks praten je moet het doen.quote:
Je kunt het op twee manieren schrijven.quote:
Punt. En op vele manieren doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren schrijven.
Ja: de goede en de foute.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren schrijven.
Mag ik hier niet komen ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hier? Wat is er aan de hand. R&P te saai?
Jawel hoorquote:
Wist niet dat je leesblind was. Sorry, zal duidelijker zijn.quote:
Het is hier geen singles, er hoeft niet over seks gepraat te worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel hoorTuurlijk.
Maar gaan we hier wel iets meer topicgerelateerd of wordt het net zoals in Singles? Want dat probeer ik zelf wel beetje te voorkomen.
Ja ok maar ik wil er geen Singles van maken door hier te baggeren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is hier geen singles, er hoeft niet over seks gepraat te worden.
O je gaat iedereen die in singles post hier wegjagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok maar ik wil er geen Singles van maken door hier te baggeren.Laat me nou voor het goeie doel werken.
Euh wat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O je gaat iedereen die in singles post hier wegjagen?Goed doel van je.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Q. het volgende:
Over seks moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Dat ge-emmer altijd dat dit op Singles lijkt. Je hebt het toch leuk of niet?quote:
Jij vindt het ge-emmer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ge-emmer altijd dat dit op Singles lijkt. Je hebt het toch leuk of niet?![]()
I couldn't care less.
Ja, ik zeg toch dat het mijn mening is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij vindt het ge-emmer.Het is hier idd leuk. Daar ben ik het met je eens.
Daarom bevestigde ik dat even.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat het mijn mening is? Wil het niet voor iedereen bepalen. Ik vind het ge-emmer ja. Sorry.
Dank. Ik word de laatste tijd beetje verkeerd begrepen merk ik van sommige. Vandaar dat ik mij zo goed mogelijk probeer uit te drukken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom bevestigde ik dat even.No problem.
quote:
Schandalig he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
het is hier echt alleen de users van singles zowat
Zeik niet. Vind je het niets, post je niets.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:het is hier echt alleen de users van singles zowat
Weg laten jagen is zeker niet goed, weggaan omdat het ergens anders leuker is.... heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Tsja, en de Singles moeten zich niet laten wegjagen uit Singles
In dit geval is het wel weg laten jagen, omdat 1 klein groepje Singles domineert.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weg laten jagen is zeker niet goed, weggaan omdat het ergens anders leuker is.... heel begrijpelijk.![]()
Goedemorgen.Bijna weekend...
In welk geval? Heb jij je laten wegjagen?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit geval is het wel weg laten jagen, omdat 1 klein groepje Singles domineert.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zwerf al jaren van SC naar SC, dus voor mij is het niets nieuws.
Ik laat me niet wegjagen hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
In welk geval? Heb jij je laten wegjagen?. Dat is sneu.
Dan blijft mijn eerste vraag nog altijd staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen hoor
Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
Dan blijft mijn eerste vraag nog altijd staan.
Dus iedereen die nu opeens van singles hier post heeft zich weg laten jagen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.
Maar nu kan dat kliekje wel lekker ongestoorder met elkaar kleppenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus iedereen die nu opeens van singles hier post heeft zich weg laten jagen.Ohhhh.
Nouja gezellig was het daar al een poosje niet meer.
Ze zullen het vast waarderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nu kan dat kliekje wel lekker ongestoorder met elkaar kleppen
Gaat.quote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 23 september 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat.![]()
Ben met mijn neef even aan het praten over een tante in Groningen, ze gaat nu heel snel achteruit.
Eet haast niets meer, drinken 2 glaasjes is veel...
Klinkt idd beetje op aflopende zaak. Maar ze ligt dus nu in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poosje terug ( ze houdt het langer vol dan verwacht) was ze gevonden naast haar bed, herseninfarct.
Ze waren al flink bezig met chemo ivm kanker. Ze komt iig niet meer naar huis en doen ook niets meer, behalve pijnstillers geven. Hoorde dat ze vanaf maandag haar dosis hebben verdubbeld.
Haar man is al een tijdje terug overleden, dus ja ze woonde alleen. Ook iets wat ik naar vond om te horen, dat een van haar zoons al bezig is haar huis te koop te zetten, want ze komt echt niet meer daar terug.. Het is gewoon afwachten wanneer het afgelopen is.
Misschien dan eens langsgaan om toch soort van 'afscheid' te nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Het is een aflopende zaak, alleen de dag is nog niet bekend. Ja ze ligt in het ziekenhuis, onee, verplaatst naar verpleeghuis Vliethoven.
Redelijk contact, minder nadat ik uit huis ben gegaan, vooral vroeger toen ik klein was met mijn moeder mee nar Groningen.
Hoe uit die "dominantie" zich?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.
Er is geen mogelijkheid om een dagje weg te gaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kan geen hele dag weg.Het is toch echt een hele dag voor mij.
Weet ook niet of ik dat red met mijn rug, ook al is dat geen reden voor mij om niet te gaan.
Je jongens moeten toch wel iets mogelijk kunnen maken voor je.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst iemand moeten regelen voor de hond.Van 's morgens vroeg tot 's avonds niet uit is geen optie. Ben net aan het kijken of een van mijn jongens na school hierheen wil komen.
Dan kan ik 's morgens met de trein gaan. Dat is altijd beter voor mijn rug. Kan ik wat lopen en staan als het moet.Wil haar eigenlijk toch nog wel even zien en ook mijn moeder wat steunen.
Mja, mijn moeder een sms gestuurd dat ik morgen graag langs wil komen. Haar reactie is ook niet echt motiverend.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je jongens moeten toch wel iets mogelijk kunnen maken voor je.
Groningen is jammer genoeg erg lang reizen voor je![]()
Denk dat het je wel gaat lukken, zou in ieder geval mooi zijn
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, mijn moeder een sms gestuurd dat ik morgen graag langs wil komen. Haar reactie is ook niet echt motiverend.
Je hebt er weinig aan, maar de keus is aan jou.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als in.. het heeft geen zin om te komen?
Ze weet natuurlijk ook dat je heel lang moet reizen, terwijl ze misschien niet eens aanspreekbaar is.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt er weinig aan, maar de keus is aan jou.
.................... echt wel een opmerking die ik bij mijn moeder kan verwachten ja.
Idd, het wordt me wel goed duidelijk dat ik nergens gewenst ben en nodig.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze weet natuurlijk ook dat je heel lang moet reizen, terwijl ze misschien niet eens aanspreekbaar is.
Maar ze ziet wss niet in dat het voor jouw gevoel misschien toch wel prettig zal zijn.
Oh jawel hoor. Ik doe gewoon niet mee aan welke vorm van screening dan ook. Simpel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twee?? Wie mis ik??
[..]
Fijne avond, maar afzeggen kan niet.![]()
zo zal ze het toch niet bedoelen?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
Idd, het wordt me wel goed duidelijk dat ik nergens gewenst ben en nodig.
Ja ik weet het. Het is goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik doe gewoon niet mee aan welke vorm van screening dan ook. Simpel.
Huh wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is goed.Ben weg....
Bengel zit nu even niet lekker in haar vel..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
Als een opmerking van mij zo'n uitwerking heeft op Bengeltje ga ik er maar vandoor. Ik blijf wel in singles dan.
Krijgt hij/zij een schopquote:
Nee iddquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
Kontneuken is niet voor iedereen een straf
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
omfgquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Och dat boeit mij dan weer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht wel tot ik thuis ben
Ga hier niet met een rood orgastisch hoofd rondlopen.
Vive la differencequote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Aan de andere kant heeft het ook wel wat
Een vriendin van dokter Jezus?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Jeetje.. Mijn ma is vandaag jarig. En heb ik vrij genomen om mijn moeder te helpen met de boodschappen.
Die boodschappen heb ik zelf gedaan vanmorgen. En de hele dag ben ik al bezig om het draadloos netwerk hier in orde te maken
Ondertussen is zij aan het ouwehoeren met een vriendin van dr. Jesus wat een geluid zit er in die 2
Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Draadloos netwerkje configureren moet niet zo moeilijk zijn lijkt me!![]()
Alles factory reset en opnieuw configureren..
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk is
Alleen wat een kut routerElke keer is hij de verbinding kwijt met de DNS van de provider.
Weg internet. Maar alleen het draadloze gedeelteDat bedraadgedoe werkt wel normaal
quote:
Weet ik.. Kan ik hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik plaag jeHoewel het verdomd raar klinkt dat een router zijn DNS alleen kwijt raakt op het draadloze gedeelte...
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.. Kan ik hebben
Nu helemaal
Geen van beidequote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?
O dat is wel heel leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik ben 3e kandidaat voor een huisje, dus morgen even langsgaan
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat is wel heel leuk
Zal voor je duimen
Ietsje uitleg zou lekker zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, sta op schiphol te wachten op GG en co
GlowingGirl. De rest laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ietsje uitleg zou lekker zijn?
Heb je een date?
Word je ontmaagd?
Wie is/zijn GG?
Dufquote:
Haha, je hebt nog een hele dag te gaan, word je vanzelf wel wakker vanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Duf
Voor de rest weet ik niet.. Nog niet goed genoeg wakker voor denk ik
En met jou?
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog een hele dag te gaan, word je vanzelf wel wakker van
Hier is het goed
Van mij mag hij zo kort mogelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Van mij mag die dag flink lang duren. Vanavond huis aan kant maken en daar heb ik totaal geen zin in
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi zo!
En een dag te gaanIk hoop het
Hey.. vandaag niet naar je tante?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Van mij mag het snel weekend zijn.
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hey.. vandaag niet naar je tante?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:10 schreef Murmeli het volgende:
net 2 kaartjes gekocht voor het concert van Anouk 4 dec in ahoy.... lekker op het veld
ga met mn moeder, hahahaha![]()
heb d'r zin an
en goedemorgen
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.
[..]Leuk.
Ik ga 15 oktober naar aan concert.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.
Dankje, het voelt nu helemaal vreemd omdat ik vandaag dus er heen had willen gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]gecondoleerd meisje
welk concert ga je 15 okt heen? ook anouk? of wat anders?
Dankje.quote:
Boeie, Bels moest niet zo zeurenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje heren.![]()
Maar ik heb gisteren al hier de sfeer flink naar beneden gehaald.Dus laten we het maar hier bij houden.
Nog iemand wat leuks??? Kan wel een smile op mijn gezicht gebruiken.
Zolang je er zo over denkt is het goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje.Het is beter voor haar. Het duurde eigenlijk al te lang.
Rebel deed niets verkeerd, ik kon het alleen niet hebben omdat er wat teveel dingen afgelopen dagen op me afkwamen. Rug, tante... blablabla... Rebel is een schat, ik heb hem ook nog een sms gestuurd. Dat het niet door hem kwam.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeie, Bels moest niet zo zeuren
Jij mag hier net als iedereen ook je ei kwijt.
Kon wel, maar gisteren vertelde mijn moeder ( ze belde 's avonds nog even). Dat ze geen tekens meer gaf, dat ze maar "sliep" enz. Maakte ook wel duidelijk dat ik zeker mocht komen, dat ze mij niet wilde weghouden.quote:Zolang je er zo over denkt is het goed![]()
Maar jammer dat je er niet alsnog langs kon gaan.
Klopt, maar hij reageerde heel gepikeerd, terwijl hij kon lezen dat je niet heel lekker in je vel stak, vandaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel deed niets verkeerd, ik kon het alleen niet hebben omdat er wat teveel dingen afgelopen dagen op me afkwamen. Rug, tante... blablabla... Rebel is een schat, ik heb hem ook nog een sms gestuurd. Dat het niet door hem kwam.
Mooi dat dat ook beetje is uitgepraatquote:Kon wel, maar gisteren vertelde mijn moeder ( ze belde 's avonds nog even). Dat ze geen tekens meer gaf, dat ze maar "sliep" enz. Maakte ook wel duidelijk dat ik zeker mocht komen, dat ze mij niet wilde weghouden.
Dat ik dat wel wist, dus even laten blijken dat het bij mij anders was overgekomen.. Maar goed.
Het is nu gebeurd, wachten op de begrafenis en dan als nog richting Delfzijl.
oud betekent gelukkig neit altijd vies, dus dat zit vast wel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wel een schone mag ik hopen, als ik iets vies vind. Is het wel ondergoed met strepen.
Ik las het niet al gepikeerd, zag meer van "Sjit Bengel gekwets, dat wilde ik niet. Dus ze moet echt diep met iets zitten." Hij kent me redelijk en schrok dus. Zo las ik het.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar hij reageerde heel gepikeerd, terwijl hij kon lezen dat je niet heel lekker in je vel stak, vandaar.
Gehhe, nee niet echt. Ik heb haar alleen maar "uhhmmm" gezegd en daarna over wat anders gaan praten.quote:Mooi dat dat ook beetje is uitgepraat
Jij kent StBaby's ondergoed?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oud betekent gelukkig neit altijd vies, dus dat zit vast wel goed
I wishquote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent StBaby's ondergoed?
Everyone loves Cue_quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
'T is een lekker ding he. Bedoel CG, niet je ondergoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |