Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, ik screen wel samen met CG.
Uhm jah?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zien we dan wel, alsof wij het eens oneens zijn.
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.
Duidelijk Bengeltje, duidelijk
quote:
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.
[..]Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Twee?? Wie mis ik??quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?
Fijne avond, maar afzeggen kan niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.
Fijne avond!![]()
Ja, want in Singles gaat het 100% over het single zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weinig gepraat over seks hier zeg
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene die er dagelijks is en degene die er minder vaak is
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.
[..]
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Zitten er geen leuke singles?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijk
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor mij niet in ieder geval nee
Neuken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat de oplossing hiervoor is, dat wij het nooit oneens worden..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Nah tis niet per se uiterlijk gerelateerd ofzo dat daar niemand bijzit voor mij, soms kunnen karakters het ook flink verpestenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.
Tof om te weten dat dat de enige reden isquote:
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof om te weten dat dat de enige reden is
Duidelijk zat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodig
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Q. het volgende:
Hallo, is dit de place to be tegenwoordig?
do your thing.. im gonequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
Tof, dan blijf ik hier wel even. Ik hou niet zo van places to be.
Seks is zo vies als je het zelf maaktquote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat hier toch niet over seks he?
Ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Murmeli het volgende:
nou tijn, jij bent hier het geile beest van het cluppie hoor!!!
JB!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
En als ik dat nog wel was wat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
Vat het gelijk verkeerd op jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik dat nog wel was wat dan?Dan mag ik zeker niet over seks praten?
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vat het gelijk verkeerd op ja
Dat was even een constatering omdat ik op nhet moment dat je dat zei geloof ik niet mee aan het posten was.
Hoi E_M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |