Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, ik screen wel samen met CG.
Uhm jah?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zien we dan wel, alsof wij het eens oneens zijn.
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent een rare, eerst schuif je mij naar voren. Dan wil ik niet. Dan maak ik dat niet uit. En zeg je neuh, ik doe het wel.
Duidelijk Bengeltje, duidelijk
quote:
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij las weer eens niet goed. Ik bedoelde dat jij gescreend moest worden.
[..]Wanneer?
En anders nemen we die ene wel die morgen pas weer terug komt .![]()
Twee?? Wie mis ik??quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm, wie? der komen toch twee morgen terug? van fok of van bestemmign?
Fijne avond, maar afzeggen kan niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg ik bij deze af. Ik doe niet aan screenings e.d.
Fijne avond!![]()
Ja, want in Singles gaat het 100% over het single zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weinig gepraat over seks hier zeg
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene die er dagelijks is en degene die er minder vaak is
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je daarvoor komt kan je beter in singles blijven, grote kans op een naai beurt ook.
[..]
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Zitten er geen leuke singles?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga nog liever dood dan genaaid te worden door iemand uit singles eigenlijk
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor mij niet in ieder geval nee
Neuken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat de oplossing hiervoor is, dat wij het nooit oneens worden..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
Die ene die er dagelijks is, weet nog niet wie de ander is.![]()
En nog kan ik me vergissen en de andere bedoelen.
Nah tis niet per se uiterlijk gerelateerd ofzo dat daar niemand bijzit voor mij, soms kunnen karakters het ook flink verpestenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dan meer jouw type, mocht je zoekende zijn, wat je nu niet hoeft te zijn natuurlijk.
Tof om te weten dat dat de enige reden isquote:
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tof om te weten dat dat de enige reden is
Duidelijk zat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das niet de enige reden, maar de overige redenen leken me na deze reden overbodig
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Q. het volgende:
Hallo, is dit de place to be tegenwoordig?
do your thing.. im gonequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:38 schreef Q. het volgende:
Tof, dan blijf ik hier wel even. Ik hou niet zo van places to be.
Seks is zo vies als je het zelf maaktquote:
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat hier toch niet over seks he?
Ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Murmeli het volgende:
nou tijn, jij bent hier het geile beest van het cluppie hoor!!!
JB!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
En als ik dat nog wel was wat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, jij was geen maagd meer he !
Vat het gelijk verkeerd op jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik dat nog wel was wat dan?Dan mag ik zeker niet over seks praten?
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vat het gelijk verkeerd op ja
Dat was even een constatering omdat ik op nhet moment dat je dat zei geloof ik niet mee aan het posten was.
Hoi E_M
kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
geen bijzondere series trouwens, ik kijk van die standaard dingetjes zoals cold case enz.
Hoi.quote:
quote:
De rest is bezig met andere dingenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het bekte zo lekker.![]()
Smakelijk.
En toen was ik hier weer alleen.
Je moet niet over seks praten je moet het doen.quote:
Je kunt het op twee manieren schrijven.quote:
Punt. En op vele manieren doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren schrijven.
Ja: de goede en de foute.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt het op twee manieren schrijven.
Mag ik hier niet komen ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hier? Wat is er aan de hand. R&P te saai?
Jawel hoorquote:
Wist niet dat je leesblind was. Sorry, zal duidelijker zijn.quote:
Het is hier geen singles, er hoeft niet over seks gepraat te worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel hoorTuurlijk.
Maar gaan we hier wel iets meer topicgerelateerd of wordt het net zoals in Singles? Want dat probeer ik zelf wel beetje te voorkomen.
Ja ok maar ik wil er geen Singles van maken door hier te baggeren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is hier geen singles, er hoeft niet over seks gepraat te worden.
O je gaat iedereen die in singles post hier wegjagen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok maar ik wil er geen Singles van maken door hier te baggeren.Laat me nou voor het goeie doel werken.
Euh wat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O je gaat iedereen die in singles post hier wegjagen?Goed doel van je.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef Q. het volgende:
Over seks moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Dat ge-emmer altijd dat dit op Singles lijkt. Je hebt het toch leuk of niet?quote:
Jij vindt het ge-emmer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ge-emmer altijd dat dit op Singles lijkt. Je hebt het toch leuk of niet?![]()
I couldn't care less.
Ja, ik zeg toch dat het mijn mening is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij vindt het ge-emmer.Het is hier idd leuk. Daar ben ik het met je eens.
Daarom bevestigde ik dat even.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat het mijn mening is? Wil het niet voor iedereen bepalen. Ik vind het ge-emmer ja. Sorry.
Dank. Ik word de laatste tijd beetje verkeerd begrepen merk ik van sommige. Vandaar dat ik mij zo goed mogelijk probeer uit te drukken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom bevestigde ik dat even.No problem.
quote:
Schandalig he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
het is hier echt alleen de users van singles zowat
Zeik niet. Vind je het niets, post je niets.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:het is hier echt alleen de users van singles zowat
Weg laten jagen is zeker niet goed, weggaan omdat het ergens anders leuker is.... heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Tsja, en de Singles moeten zich niet laten wegjagen uit Singles
In dit geval is het wel weg laten jagen, omdat 1 klein groepje Singles domineert.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weg laten jagen is zeker niet goed, weggaan omdat het ergens anders leuker is.... heel begrijpelijk.![]()
Goedemorgen.Bijna weekend...
In welk geval? Heb jij je laten wegjagen?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dit geval is het wel weg laten jagen, omdat 1 klein groepje Singles domineert.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zwerf al jaren van SC naar SC, dus voor mij is het niets nieuws.
Ik laat me niet wegjagen hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
In welk geval? Heb jij je laten wegjagen?. Dat is sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |