Nee... verward...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb babytje blij?
quote:
Ach, subforumpje meer of minderquote:
Das geen nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
Niettes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik zie iedereen uit [Singles] opeens hier posten.
Ja maar nu komen de hooligans hun stadions uit en terroriseren ze de binnenstadquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, subforumpje meer of minder.
Ik heb er meerdere.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
Way to make me feel specialquote:
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.quote:
I don't make the rules.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.
Je bent wel de leukste stalker die ik heb.quote:
Dat is beterquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bent wel de leukste stalker die ik heb.
o sorry, kon geen erwtjes vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee... verward...
Ik kan niet goed met grote borsten overweg
Wie wil jij hier niet zien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie wil je hier niet zien dan? Ik kan wel wat bedenken, maar weet niet eens of ik hier zelf wel welkom ben.
Er zit wel meer tussen erwtjes en wat je hebt gepost schatquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
o sorry, kon geen erwtjes vinden.![]()
die vuurwapens zou ik nog wel eens willen proberen, de rest nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb babytje blij?
De koningin, dat zou ik maar raar vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o sorry, kon geen erwtjes vinden.![]()
[..]
Wie wil jij hier niet zien?
Lastig mannetje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit wel meer tussen erwtjes en wat je hebt gepost schat
Wat is er mis met die tieten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:20 schreef erikje14 het volgende:
[..]
die vuurwapens zou ik nog wel eens willen proberen, de rest niet
Die post ook niet in singles, of kan je even haar nickname noemen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De koningin, dat zou ik maar raar vinden.
Ow.. waren we, het is al veranderdquote:
Wat weet jij wat ik nog niet weet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
Komt goed Cue
Als ik je goed begrijp tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |