Plakken en zwetenquote:
Mwah, zit vaak genoeg in de sauna, dus dat ken ik wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Plakken en zweten
Dat het zweet langs plekken op je lichaam parelt dat je denkt:"Kan dat daar ook?"
Ik heb vermoedens maar als ik dat ga beschrijven dan moet Tally mijn posts editten, vrees ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, zit vaak genoeg in de sauna, dus dat ken ik wel.
Maar mijn viezigheid gaat wel verder dan zweet
Dat klinkt heel vreemdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Plakken en zweten
Dat het zweet langs plekken op je lichaam parelt dat je denkt:"Kan dat daar ook?"
denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens maar als ik dat ga beschrijven dan moet Tally mijn posts editten, vrees ik.
Maar dat het er overal af druipt gebeurt niet zo vaak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vreemd
Op elk plekje van je lichaam kan zweet komen natuurlijk
Dat hoeft van mij ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef RealZeus het volgende:
Maar dat het er overal af druipt gebeurt niet zo vaak.
Edoch zou dat kunnen gebeuren als je seks hebt op een klamme zomerdag in Nederland.quote:
Als dat laatste echt het geval zou zijn, dan is het voor mij wss toch te warm om seks te hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef RealZeus het volgende:
Edoch zou dat kunnen gebeuren als je seks hebt op een klamme zomerdag in Nederland.
Dat alleen al door het zweten je je beddegoed uit kan wringen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat laatste echt het geval zou zijn, dan is het voor mij wss toch te warm om seks te hebben.
al weet ik dit niet met zekerheid, omdat ik de laatste maanden wel meer nieuwe dingen ontdek bij mezelf![]()
Echt welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nooit te warm om seks te hebben.
Jij denkt dat ik, als ik de kans een keer krijg om seks te hebben, als antwoord geef:"Nee, het is te warm?"quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel
Of je moet het onder douche ofzo doen, dat is natuurlijk een ander verhaal
Nothing to see here, move along.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
tieten terug vind post!
Of in de zon, in een jacuzziquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel
Of je moet het onder douche ofzo doen, dat is natuurlijk een ander verhaal
jij niet, ik welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik, als ik de kans een keer krijg om seks te hebben, als antwoord geef:"Nee, het is te warm?"
No way.
En dat douchen kan daarna wel.
Ik zie genoeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nothing to see here, move along.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in de zon, in een jacuzzi
(true story)
De meest leukequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Zit iedereen hier tegenwoordig ofzo?.
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de ATquote:
Wally!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de AT.
Ja, het is nu oppassen he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meest leukein eerste instantie dan
Bekende zien is leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag elke keer wel een bekende als laatste poster in de AT.
idd, mij maakt het ook weinig uit welke SC het isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, het is nu oppassen he.![]()
[..]
Bekende zien is leuk.
Vandaar ook de toevoegingquote:
Vorig topic ook al niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cue_ het volgende:ik zie ineens dat we niet meer de SEX zijn
Wie heeft het over dit topic?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen tieten in dit topic!
Wat zijn we niet meer???quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Cue_ het volgende:
ik zie ineens dat we niet meer de SEX zijn
Hier wel zeg ik tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij. Je zegt tieten terug vind post. Er zijn hier (nog) geen tieten terug te vinden.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef Cue_ het volgende:
Maar idd, lastig.. vind het nog iets te vroeg om te zeggen .. maar ik straks niet meer
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij. Je zegt tieten terug vind post. Er zijn hier (nog) geen tieten terug te vinden.
Typisch fok dagjequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, het is weer gezellig op het forum
Jij ook hier?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, mij maakt het ook weinig uit welke SC het is.
een rustig dagje op kantoorquote:
Ja, blijkbaarquote:
Nee... verward...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb babytje blij?
quote:
Ach, subforumpje meer of minderquote:
Das geen nieuwsquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
Niettes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar.
Ik zie iedereen uit [Singles] opeens hier posten.
Ja maar nu komen de hooligans hun stadions uit en terroriseren ze de binnenstadquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, subforumpje meer of minder.
Ik heb er meerdere.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is je gevolgd!
Je hebt een stalker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |