Misschien is ze wel een lurker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die post ook niet in singles, of kan je even haar nickname noemen?
dat lijkt mij niet, maar jij zegt dat het goed komtquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Tally het volgende:
Ik weet niets meer maar ik kan helpen?
te groot in verhouding met de rest? maar dat kan ook komen doordat ze haar handen d'r in duwtquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastig mannetje.Google zelf, dacht ik eens lief voor je te zijn.
[..]
Wat is er mis met die tieten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind singles niet meer zo leuk,. is het hier beter?
Testen is goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef erikje14 het volgende:
misschien dat ik mijn mening herzie na een uitgebreide test
Probeer je er nu achter te komen of jij bij die hoort wat minder welkom zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind singles niet meer zo leuk,. is het hier beter?
Heb ik het verraden nu?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
Probeer je er nu achter te komen of jij bij die hoort wat minder welkom zijn?
Is er een screening tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Testen is goed.![]()
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hey 12.958 posts.Ze klets lekker.
dat ben ik de laatste weken toch al niet meer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouja verraden, kan je ook niet subtiel noemen.
Dan ben jij gelijk vrijwilliger als het zo is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is er een screening tegenwoordig?
Ik denk niet dat ik daar een geschikt persoon voor benquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben jij gelijk vrijwilliger als het zo is?
Huh waar gaat het over? ik lees namelijk niet terug ofzo hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Testen is goed.![]()
[..]
Wie maakt dat uit? Jij?? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar een geschikt persoon voor ben
Handig toch die users die zelf antwoord geven op hun eigen vraag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Huh waar gaat het over? ik lees namelijk niet terug ofzo hooren so fucking what als ik ergens wil posten ga ik daar posten boeiend wat anderen daarvan vinden, tis niet voor niks een openbaar forum
Niet?!?!?! Wie dan wel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie maakt dat uit? Jij?? Dacht het niet.![]()
[..]
Handig toch die users die zelf antwoord geven op hun eigen vraag.
Ik denk niet dat jou stem alleen bepalend is daarin lijkt me. Zullen wel meer zijn denk ik.quote:
Juist, ik screen wel samen met CG.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jou stem alleen bepalend is daarin lijkt me. Zullen wel meer zijn denk ik.
Maar kennelijk heb ik het minste te vertellen aangezien Bengeltje dat zei
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, ik screen wel samen met CG.
Woeiii,, wat snel.. En nu??quote:
Dat zien we dan wel, alsof wij het eens oneens zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wie is de derde partij als wij het oneens zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |