Ja ik weet het. Het is goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik doe gewoon niet mee aan welke vorm van screening dan ook. Simpel.
Huh wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is goed.Ben weg....
Bengel zit nu even niet lekker in haar vel..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
Als een opmerking van mij zo'n uitwerking heeft op Bengeltje ga ik er maar vandoor. Ik blijf wel in singles dan.
Krijgt hij/zij een schopquote:
Nee iddquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
Kontneuken is niet voor iedereen een straf
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
omfgquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Och dat boeit mij dan weer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht wel tot ik thuis ben
Ga hier niet met een rood orgastisch hoofd rondlopen.
Vive la differencequote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Aan de andere kant heeft het ook wel wat
Een vriendin van dokter Jezus?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Jeetje.. Mijn ma is vandaag jarig. En heb ik vrij genomen om mijn moeder te helpen met de boodschappen.
Die boodschappen heb ik zelf gedaan vanmorgen. En de hele dag ben ik al bezig om het draadloos netwerk hier in orde te maken
Ondertussen is zij aan het ouwehoeren met een vriendin van dr. Jesus wat een geluid zit er in die 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |