Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
Dan blijft mijn eerste vraag nog altijd staan.
Dus iedereen die nu opeens van singles hier post heeft zich weg laten jagen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.
Maar nu kan dat kliekje wel lekker ongestoorder met elkaar kleppenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus iedereen die nu opeens van singles hier post heeft zich weg laten jagen.Ohhhh.
Nouja gezellig was het daar al een poosje niet meer.
Ze zullen het vast waarderen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar nu kan dat kliekje wel lekker ongestoorder met elkaar kleppen
Gaat.quote:
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 23 september 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaat.![]()
Ben met mijn neef even aan het praten over een tante in Groningen, ze gaat nu heel snel achteruit.
Eet haast niets meer, drinken 2 glaasjes is veel...
Klinkt idd beetje op aflopende zaak. Maar ze ligt dus nu in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Poosje terug ( ze houdt het langer vol dan verwacht) was ze gevonden naast haar bed, herseninfarct.
Ze waren al flink bezig met chemo ivm kanker. Ze komt iig niet meer naar huis en doen ook niets meer, behalve pijnstillers geven. Hoorde dat ze vanaf maandag haar dosis hebben verdubbeld.
Haar man is al een tijdje terug overleden, dus ja ze woonde alleen. Ook iets wat ik naar vond om te horen, dat een van haar zoons al bezig is haar huis te koop te zetten, want ze komt echt niet meer daar terug.. Het is gewoon afwachten wanneer het afgelopen is.
Misschien dan eens langsgaan om toch soort van 'afscheid' te nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Het is een aflopende zaak, alleen de dag is nog niet bekend. Ja ze ligt in het ziekenhuis, onee, verplaatst naar verpleeghuis Vliethoven.
Redelijk contact, minder nadat ik uit huis ben gegaan, vooral vroeger toen ik klein was met mijn moeder mee nar Groningen.
Hoe uit die "dominantie" zich?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier nu een boel mensen binnen stromen komt volgens mij doordat een klein kliekje Singles al een tijdje domineert. Waardoor het daar nu gewoon minder leuk is.
Er is geen mogelijkheid om een dagje weg te gaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar kan geen hele dag weg.Het is toch echt een hele dag voor mij.
Weet ook niet of ik dat red met mijn rug, ook al is dat geen reden voor mij om niet te gaan.
Je jongens moeten toch wel iets mogelijk kunnen maken voor je.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst iemand moeten regelen voor de hond.Van 's morgens vroeg tot 's avonds niet uit is geen optie. Ben net aan het kijken of een van mijn jongens na school hierheen wil komen.
Dan kan ik 's morgens met de trein gaan. Dat is altijd beter voor mijn rug. Kan ik wat lopen en staan als het moet.Wil haar eigenlijk toch nog wel even zien en ook mijn moeder wat steunen.
Mja, mijn moeder een sms gestuurd dat ik morgen graag langs wil komen. Haar reactie is ook niet echt motiverend.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je jongens moeten toch wel iets mogelijk kunnen maken voor je.
Groningen is jammer genoeg erg lang reizen voor je![]()
Denk dat het je wel gaat lukken, zou in ieder geval mooi zijn
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, mijn moeder een sms gestuurd dat ik morgen graag langs wil komen. Haar reactie is ook niet echt motiverend.
Je hebt er weinig aan, maar de keus is aan jou.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als in.. het heeft geen zin om te komen?
Ze weet natuurlijk ook dat je heel lang moet reizen, terwijl ze misschien niet eens aanspreekbaar is.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt er weinig aan, maar de keus is aan jou.
.................... echt wel een opmerking die ik bij mijn moeder kan verwachten ja.
Idd, het wordt me wel goed duidelijk dat ik nergens gewenst ben en nodig.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze weet natuurlijk ook dat je heel lang moet reizen, terwijl ze misschien niet eens aanspreekbaar is.
Maar ze ziet wss niet in dat het voor jouw gevoel misschien toch wel prettig zal zijn.
Oh jawel hoor. Ik doe gewoon niet mee aan welke vorm van screening dan ook. Simpel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twee?? Wie mis ik??
[..]
Fijne avond, maar afzeggen kan niet.![]()
zo zal ze het toch niet bedoelen?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
Idd, het wordt me wel goed duidelijk dat ik nergens gewenst ben en nodig.
Ja ik weet het. Het is goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik doe gewoon niet mee aan welke vorm van screening dan ook. Simpel.
Huh wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Het is goed.Ben weg....
Bengel zit nu even niet lekker in haar vel..quote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
Als een opmerking van mij zo'n uitwerking heeft op Bengeltje ga ik er maar vandoor. Ik blijf wel in singles dan.
Krijgt hij/zij een schopquote:
Nee iddquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
Kontneuken is niet voor iedereen een straf
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
omfgquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, vanochtend begonnen met masturberen, maar ging niet snel genoeg en ik moest weg. Loop nu al de godganse dag met een stijve lul op het werk
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Och dat boeit mij dan weer nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht wel tot ik thuis ben
Ga hier niet met een rood orgastisch hoofd rondlopen.
Vive la differencequote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Aan de andere kant heeft het ook wel wat
Een vriendin van dokter Jezus?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef Tally het volgende:
Jeetje.. Mijn ma is vandaag jarig. En heb ik vrij genomen om mijn moeder te helpen met de boodschappen.
Die boodschappen heb ik zelf gedaan vanmorgen. En de hele dag ben ik al bezig om het draadloos netwerk hier in orde te maken
Ondertussen is zij aan het ouwehoeren met een vriendin van dr. Jesus wat een geluid zit er in die 2
Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Draadloos netwerkje configureren moet niet zo moeilijk zijn lijkt me!![]()
Alles factory reset en opnieuw configureren..
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk is
Alleen wat een kut routerElke keer is hij de verbinding kwijt met de DNS van de provider.
Weg internet. Maar alleen het draadloze gedeelteDat bedraadgedoe werkt wel normaal
quote:
Weet ik.. Kan ik hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik plaag jeHoewel het verdomd raar klinkt dat een router zijn DNS alleen kwijt raakt op het draadloze gedeelte...
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.. Kan ik hebben
Nu helemaal
Geen van beidequote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?
O dat is wel heel leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik ben 3e kandidaat voor een huisje, dus morgen even langsgaan
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat is wel heel leuk
Zal voor je duimen
Ietsje uitleg zou lekker zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, sta op schiphol te wachten op GG en co
GlowingGirl. De rest laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ietsje uitleg zou lekker zijn?
Heb je een date?
Word je ontmaagd?
Wie is/zijn GG?
Dufquote:
Haha, je hebt nog een hele dag te gaan, word je vanzelf wel wakker vanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Duf
Voor de rest weet ik niet.. Nog niet goed genoeg wakker voor denk ik
En met jou?
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, je hebt nog een hele dag te gaan, word je vanzelf wel wakker van
Hier is het goed
Van mij mag hij zo kort mogelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Van mij mag die dag flink lang duren. Vanavond huis aan kant maken en daar heb ik totaal geen zin in
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi zo!
En een dag te gaanIk hoop het
Hey.. vandaag niet naar je tante?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Van mij mag het snel weekend zijn.
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hey.. vandaag niet naar je tante?
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:10 schreef Murmeli het volgende:
net 2 kaartjes gekocht voor het concert van Anouk 4 dec in ahoy.... lekker op het veld
ga met mn moeder, hahahaha![]()
heb d'r zin an
en goedemorgen
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.
[..]Leuk.
Ik ga 15 oktober naar aan concert.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, vanmorgen half negen is ze overleden.
Dankje, het voelt nu helemaal vreemd omdat ik vandaag dus er heen had willen gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]gecondoleerd meisje
welk concert ga je 15 okt heen? ook anouk? of wat anders?
Dankje.quote:
Boeie, Bels moest niet zo zeurenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje heren.![]()
Maar ik heb gisteren al hier de sfeer flink naar beneden gehaald.Dus laten we het maar hier bij houden.
Nog iemand wat leuks??? Kan wel een smile op mijn gezicht gebruiken.
Zolang je er zo over denkt is het goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dankje.Het is beter voor haar. Het duurde eigenlijk al te lang.
Rebel deed niets verkeerd, ik kon het alleen niet hebben omdat er wat teveel dingen afgelopen dagen op me afkwamen. Rug, tante... blablabla... Rebel is een schat, ik heb hem ook nog een sms gestuurd. Dat het niet door hem kwam.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Boeie, Bels moest niet zo zeuren
Jij mag hier net als iedereen ook je ei kwijt.
Kon wel, maar gisteren vertelde mijn moeder ( ze belde 's avonds nog even). Dat ze geen tekens meer gaf, dat ze maar "sliep" enz. Maakte ook wel duidelijk dat ik zeker mocht komen, dat ze mij niet wilde weghouden.quote:Zolang je er zo over denkt is het goed![]()
Maar jammer dat je er niet alsnog langs kon gaan.
Klopt, maar hij reageerde heel gepikeerd, terwijl hij kon lezen dat je niet heel lekker in je vel stak, vandaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel deed niets verkeerd, ik kon het alleen niet hebben omdat er wat teveel dingen afgelopen dagen op me afkwamen. Rug, tante... blablabla... Rebel is een schat, ik heb hem ook nog een sms gestuurd. Dat het niet door hem kwam.
Mooi dat dat ook beetje is uitgepraatquote:Kon wel, maar gisteren vertelde mijn moeder ( ze belde 's avonds nog even). Dat ze geen tekens meer gaf, dat ze maar "sliep" enz. Maakte ook wel duidelijk dat ik zeker mocht komen, dat ze mij niet wilde weghouden.
Dat ik dat wel wist, dus even laten blijken dat het bij mij anders was overgekomen.. Maar goed.
Het is nu gebeurd, wachten op de begrafenis en dan als nog richting Delfzijl.
oud betekent gelukkig neit altijd vies, dus dat zit vast wel goedquote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wel een schone mag ik hopen, als ik iets vies vind. Is het wel ondergoed met strepen.
Ik las het niet al gepikeerd, zag meer van "Sjit Bengel gekwets, dat wilde ik niet. Dus ze moet echt diep met iets zitten." Hij kent me redelijk en schrok dus. Zo las ik het.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar hij reageerde heel gepikeerd, terwijl hij kon lezen dat je niet heel lekker in je vel stak, vandaar.
Gehhe, nee niet echt. Ik heb haar alleen maar "uhhmmm" gezegd en daarna over wat anders gaan praten.quote:Mooi dat dat ook beetje is uitgepraat
Jij kent StBaby's ondergoed?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oud betekent gelukkig neit altijd vies, dus dat zit vast wel goed
I wishquote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent StBaby's ondergoed?
Everyone loves Cue_quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
'T is een lekker ding he. Bedoel CG, niet je ondergoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |