Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
Draadloos netwerkje configureren moet niet zo moeilijk zijn lijkt me!![]()
Alles factory reset en opnieuw configureren..
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het moeilijk is
Alleen wat een kut routerElke keer is hij de verbinding kwijt met de DNS van de provider.
Weg internet. Maar alleen het draadloze gedeelteDat bedraadgedoe werkt wel normaal
quote:
Weet ik.. Kan ik hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik plaag jeHoewel het verdomd raar klinkt dat een router zijn DNS alleen kwijt raakt op het draadloze gedeelte...
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.. Kan ik hebben
Nu helemaal
Geen van beidequote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het gelukt dan, of heb je sex gehad?
O dat is wel heel leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ow en ik ben 3e kandidaat voor een huisje, dus morgen even langsgaan
Tnxquote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat is wel heel leuk
Zal voor je duimen
Ietsje uitleg zou lekker zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, sta op schiphol te wachten op GG en co
GlowingGirl. De rest laat ik aan jouw fantasie over.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ietsje uitleg zou lekker zijn?
Heb je een date?
Word je ontmaagd?
Wie is/zijn GG?
Dufquote:
Haha, je hebt nog een hele dag te gaan, word je vanzelf wel wakker vanquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Duf
Voor de rest weet ik niet.. Nog niet goed genoeg wakker voor denk ik
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |