quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja, maar er zitten geen super-de-luxe lenzen bij of zo. 18 55 en 75 300 maar toch, perfect voor een beginner zoals ik
[ afbeelding ]
Ik kwijl.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
PS Elisa, het vorige deel is dus dicht nu.
En vergeet MB niet, nog zo'n slotjesposterquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
1 keer gedaan! EEN KEER!!!11!1quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vergeet MB niet, nog zo'n slotjesposter
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Net op tijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Echt héquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Is het nog wel leesbaar?
Jeetje, ik kom vandaag nergens aan toe met al die rellen
Zonder mods is het moeilijk een forum runnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Oh aldus Danny zijn de mods opgestapt
Linkje? ik wil meelezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:35 schreef denthemen het volgende:
Prosac en ik hebben besloten om op zwart te gaan. Ik denk dat dit de reden is
Een van de FB topicsquote:
Zal allemaal wel, maar VBL zonder mods werkt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een van de FB topics![]()
Tjah Elies, het mes snijdt aan 2 kanten, het is nou ook niet echt tactvol te noemen hoe Danny/FA's het ineens aanpakken mbt tot ZUU, het golfer-topic, en nu dit. Snap dat crewbashing niet toegelaten word en ze daar strakker op willen modden, maar het theorie'tje dat je meer bereikt met goeie argumenten en daardoor alle koppies dezelfde kant op te krijgen in tegenstelling tot puur op macht mensen dwingen heeft Danny nog nooit gesnapt volgens mij.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
't Is net Kittengate met al die ava's
Regio Amsterdam, het adres staat er vlg. mij ook niet op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Morretje het volgende:
Jaaa!Jazz in de paal!
MB, foto!!![]()
Pagan, uiteindelijk lukte het wel, kreeg eerst 4 keer de melding dat de verbinding werd geherinitialiseerd![]()
Ik kan trouwens nergens vinden waar ze zitten, dat prachtige beloofde land voor varkentjes..? Kijk ik gewoon niet goed op de chaotische website?
Ineens je forum wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij is er trouwens nog 1 mod, maar die is niet online.. Die zal wel schrikken als ie terugkomt![]()
Neuh maar goed, laten we asjeblieft nou niet doen alsof dat de enige reden is dat Danny het nu op slot pleurt. Zie z'n MED; hij maakt er zelfs geen melding van...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar VBL zonder mods werkt nog steeds niet.
VBL? Veel van Fok is voor mij Terra Incognita.quote:
t Voetbal forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
VBL? Veel van Fok is voor mij Terra Incognita.
Er zit inderdaad nogal een voorgeschiedenis aan. En de nog overgebleven mods sluiten zich aan bij Ray, die op een niet zo nette manier zijn modschap is kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar goed, laten we asjeblieft nou niet doen alsof dat de enige reden is dat Danny het nu op slot pleurt. Zie z'n MED; hij maakt er zelfs geen melding van...
Gauw voordat je de volgende ontwikkeling mist!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ach het boeit me vrij weinig, ik vind het altijd wel intrigerend te zien hoe zoiets zich ontwikkeld![]()
Nu naar huisssssssssss
Thanx!quote:
Dat dus.quote:
Raymania (VBL) werd geband om naar mijns en velen inziens, een halfzachte reden. Dat had al een rel als gevolg. Nu hebben vanmiddag ook de andere VBLmods gezegd "We kappen ermee". En vervolgens is de hel losgebroken.quote:
Ho ho... Heb ik ergens een uitspraak gedaan over wie fout is in dezequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah Elies, het mes snijdt aan 2 kanten, het is nou ook niet echt tactvol te noemen hoe Danny/FA's het ineens aanpakken mbt tot ZUU, het golfer-topic, en nu dit. Snap dat crewbashing niet toegelaten word en ze daar strakker op willen modden, maar het theorie'tje dat je meer bereikt met goeie argumenten en daardoor alle koppies dezelfde kant op te krijgen in tegenstelling tot puur op macht mensen dwingen heeft Danny nog nooit gesnapt volgens mij.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik doe gewoonvoor de Hara en MB palen!
![]()
Wat zit 4444444444444444444 (Satsu is erg verbaal vandaag. En valt zelfs het scherm aan.) Jazz er bevallig bij.
![]()
*wacht op MB haar foto + feedback.*
Net mijn eerste werkoverleg gehad. Jeuj! (nog geen contract maar alla). De twee dames kwamen naar mij toe, aangezien zij al in de buurt zaten en ik hen en mezelf zo 3 kwartier reistijd bespaarde. Het was informatief en gezellig en mijn kattenteam heeft the hell out of the ladies gecharmd.
Zodra de directiesecretaresse/administratiedame/P&O laydee het heeft uitgewerkt.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:
JAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat supersupersupersuperfijn voor je!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Ze zei letterlijk 'Zo! De eerste goede uitslag heb je binnen!'.
Er zijn er nog twee nodig zei ze (drie op rij) om het helemaal af te ronden, maar de eerstvolgende is pas over 6 maanden en voor nu is alles dus goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Ze zei letterlijk 'Zo! De eerste goede uitslag heb je binnen!'.
Er zijn er nog twee nodig zei ze (drie op rij) om het helemaal af te ronden, maar de eerstvolgende is pas over 6 maanden en voor nu is alles dus goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes please!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Valt er nu weer lekker een last van je af en kom je weer meerellen?
Welk gezanik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!
En sorry voor het gezanik van vanmorgen!
Gefeliciteerd, ook namens Strega die op het moment van jouw berichtje haar uitslagen kreeg, alles primaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zelf pizza's maken om te vieren dat Krees een goede uitslag heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik draag ook bij aan de heppinizzzzz want ik eet vanavond frietjes![]()
Strega, jij ook van harte met de goede uitslag!!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 16:41 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] Yay voor Greys en Strega! [afbeelding]
Mocht je die 350D kopen, ik heb hier een PDFje met de Wiley Canon EOS digital Photography workshop (322 blz). PM maar als ik je daar een plezier mee doe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dan kom ik als laatste ook nog even yayen enen
YAY!
Ik bedoelde ook niet dat jij je erin gemengd had. Bovendien who cares about the rellen anymorequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho... Heb ik ergens een uitspraak gedaan over wie fout is in dezeDaggut niet. En wel hierom: ik ga me er niet mee bemoeien, want ik weet er het fijne niet van. En wist ik dat wel, dan zei ik dat lekker hier niet
![]()
Maar ik vind het treurig dat het blijkbaar zo in de soep kan lopen dat een heel subforum dicht gaat
Dawast
Whoooh. Vet! Hoedjes!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Zoek maar een leuke uit.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel he?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef bigbird het volgende:
Dus 1x voor lul lopen was niet goed genoeg
k zag je al eerder vandaag in FOTquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
DML!
@Hara, wat tof, die camera! Als je dan heel goed gaat worden ga ik je in FOT volgen!![]()
Graagquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mocht je die 350D kopen, ik heb hier een PDFje met de Wiley Canon EOS digital Photography workshop (322 blz). PM maar als ik je daar een plezier mee doe.
Dat weet ik nu allemaal nog niet. Denk dat ik eerst mijn handen vol heb aan deze tweequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef Ynske het volgende:
k heb na 10 oktober nog wel een leuke lens te koop voor je mocht je geinteresseerd zijn
28-105 van canon
Dat zal nog wel even durenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
DML!
@Hara, wat tof, die camera! Als je dan heel goed gaat worden ga ik je in FOT volgen!![]()
Oh?quote:
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ow je bedoelt dat Lisszle topic? Dat was gister alIk vond het zo belachelijk dat iedereen daar die meid af ging zitten fikken om haar te dikke bovenarmen, treurnis ten top. Maar da's al weggehaald voor het grootste deel zag ik. En ik heb heel professioneel lekencommentaar gegeven
k las t pas vandaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ow je bedoelt dat Lisszle topic? Dat was gister alIk vond het zo belachelijk dat iedereen daar die meid af ging zitten fikken om haar te dikke bovenarmen, treurnis ten top. Maar da's al weggehaald voor het grootste deel zag ik. En ik heb heel professioneel lekencommentaar gegeven
hihi, lisszle is een mooie meid, maar veel van de foto's waren idd niet op het voordeligst voor Lisszle genomen. vanaaf maar eens mijn mening daar gaan ventilerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.
NAtuurlijk, bedoelde het ook niet zo, het was meer een algemene opmerkingquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!Maar dat kan ook met opbouwend commentaar.
Anders durft iemand echt nooit meer een showcase te openen en dat lijkt me niet de bedoeling
En 90% van de commentaren gingen over de borsten en de bovenarmen van het model
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, lisszle is een mooie meid, maar veel van de foto's waren idd niet op het voordeligst voor Lisszle genomen. vanaaf maar eens mijn mening daar gaan ventileren
nu eerst frietjes
Ik twijfel tussen pizza en patat...quote:
Ook voor Stregaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook namens Strega die op het moment van jouw berichtje haar uitslagen kreeg, alles prima
Hartstikke fijn voor je!!!
Zozo, promotie gemaakt? Mevrouw Denise nog wel!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef Qwea het volgende:
Beste mevrouw Denise ,
Uw bestelling is op 22-sep-2009 door ons verpakt en verstuurd.
De zending bestaat uit 1 pakket en wordt door TNT geleverd.
Ik lig er ook echt niet wakker van dat je mij of MM ":')" vindt hoor. En mijn zin was helemaal niet warrig, vond ik zelf. Ik had ook niet het idee dat de rest hem warrig vondquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:18 schreef Vivi het volgende:
Helleu
Greys, wat ben je toch een schatje, met je lieve post.
Enniewee, Qwea, ik maakte maar een geintje hoor, over dat zuipen. En waarom? Omdat ik weet dat je er altijd zo lekker op hapt. Precies wat je zelf zo leuk vind bij anderen. Nogmaals, je zin was zo warrig dat dat als eerste bij me opkwam, dat is ook de enige reden dat ik er niet inhoudelijk op in ging, ik kon er niet zo veel inhoud aan ontdekken namelijk. Maar ik stel me beschikbaar voor een herkansing.
Ik ken je verder helemaal niet, maar ik vind jou en MM altijd een beetje, tja, "". Op Fok dan he. Verder mag je mij best een kutwijf vinden, daar lig ik echt niet wakker van. En even voor de goede orde; de mensen die vielen over jullie felicitaties destijds vond, en vind, ik nogal triest. Dat zijn namelijk mensen die zo dwangmatig bezig zijn met conceptie dat ze nogal een ergerlijke tunnelvisie hebben ontwikkeld. Net zoiets als MM met roken, ofzo.
En laten we nu allemaal weer over gaan tot de orde van de dag, misschien verkopen ze ook nog wel een leuke muilkorf op die site Qwea. Gebbetje jongens...
praat me bij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Ik hou niet van rellen, dat zei ik toch al vanmiddag, net als die MM met zn reltopicquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
praat me bij!
Ik zit in je active topics te loeren, maar daar staat een shitload aan "reltopics", duurt lang om bij te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van rellen, dat zei ik toch al vanmiddag, net als die MM met zn reltopic![]()
bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eten aan de kant schuift*
*Toch maar bij gaat lezen-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
Beste Danny
In die reactie staat het beknopt samengevat.
Danny hat RayMania ontmod, om een slappe reden en zonder wederhoor, vervolgens is VBL in opstand gekomen, en zijn de andere mods ook opgestapt. Zonder mods geen subforum en de rest spreekt voor zichzelf.
*Gaat de patatpan aanslingeren.
Dat was kort dan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:46 schreef MissBliss het volgende:
VBL is alweer open.
-edit-
Oh, nu niet meer [ afbeelding ]
Weert? Met die Wethouder?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Mijn stadje is in het nieuws!
Beschietingen en brandstichtingen, verslaggevers die live op tv verslag doen... het moet niet gekker worden hier in het Zuijje.![]()
Ah, daar zie ik onze burgervader. Hooooi!
Japs. Mien stèdje in het Nieuws.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Weert? Met die Wethouder?
Hoorde net zoiets voorbijkomen inderdaad.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Whut was er nou weer aan de hand, hebben de FOK!-rellen het zuiden al bereikt
vast wel johquote:
Wufjoe!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:52 schreef ElisaB het volgende:
Lieve dames, allemaal ontzettend van harte met de goede uitslagen. Ik ben oprecht blij dit allemaal te lezen
Gefeliciteerd met de baan van je liefje en sterkte met de hoofdpijn!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriendlief heeft een nieuwe baan![]()
![]()
![]()
En nu verder slapen heb hoofdpijn
Nog steeds zelfs!quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 19:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik las net dat iemands paal nog in de doos zat... Ráár topic, dat F&F-SC-ding!
Uhuhquote:
Greysiequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Re moet er nog even mee spelen, dan staat ie straks rechtop!
Wás? Hij ziet er op die foto nog steeds vrij hard uit!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja er zit een flinke knalrooie kop op, omdattie zo hard was
Ja fuck, rommelen was leukerquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe ninja-quote beats ninja-edit
ymme is net ff langsgeweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wás? Hij ziet er op die foto nog steeds vrij hard uit!
Wow, dat je dan evengoed kunt posten. Toewijding zeg!quote:
Met 'r goudhamster?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
kreeg je hem daar van omhoog?quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'r goudhamster?
Ja, daar zou ik ook opgewonden van raken als ik jou was!
En dan steek je zo je paal in de hamster? Wacht, ik ga het even voor de duidelijkheid paintenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ok nu weten jullie het:
Ik heb een goudhamser-fetish. En op donderdagavond ga ik altijd met mijn mede-goudhamsterfetisjisten naar een lotgenoten bijeenkomst
Wel met visjes, dat deed pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Er was toch iets met kokers en hamsters?
Ik heb daar ooit zo'n goor verhaal van gehoord.
Oh wacht... Southpark!![]()
![]()
Richard Gere met een gerbil.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Meesterwerkje hoor Qwea, je weet het goed te visualiseren. Ik zie dat MM ook van de lotgenotengroep deel uitmaakt
Awwwquote:
Over catchy liedjes gesprokenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.
Zit trouwens een catchy lliedje in, iets met een kikker geloof ik.
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over catchy liedjes gesprokenDit refrein
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Playing to get hard?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Re moet er nog even mee rommelen, dan staat ie straks rechtop!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
*gaat F5en*
Is het een stevige? En kun je hem goed afrossen zonder dat hij stuk gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oeh!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Balletje is heel aangekomen en hij zit nu al 2 minuten heel relaxed op de bovenste verdiepingquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh!
*noteert*
Wow, wat een bink!![]()
Is jullie balletje heel aangekomen? Want dat was volgens mij het enige negatieve in de feedback op de site.
Naartjie zal wel over de 5 gaan. Ik ben benieuwd naar de filmpjes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Nee, helemaal geen gewiebel
Ik heb alleen geen idee hoe zwaar Spider is, iets van 4 kg denk ik?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Is dit een paal die een vrouw alleen ook baas kan?
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
leuke krabpaal. ook maar eens met vriend overleggen.
hij moet wel tegen 3 coons kunnen
Ja, lach maar. Ik heb geen Re.quote:
Ik heb natuurlijk Re het werk laten doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.
Ik moest toch ook wel even lachen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Die heeft nog niet eens naar de paal gekékenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, heb je ook foto's van Ziggy op de paal?
Ja, maar die hou ik liever privéquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:48 schreef Cat22 het volgende:
MB, heb je ook foto's van Re op de paal?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
MB, heb je ook foto's van Re op de paal?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar die hou ik liever privé
Primaquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Doe d'r maar een dweiltje bij, denk ik.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Filmpje 1, andere filmpje komt straks als ik gegeten heb!
Ik heb spider en de paal 2 al gezienquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Alsof jij dat erg vind.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind dit een beetje een viezig topic geworden
De held!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Klimmen in ook een kunst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De held!Je hebt me wel dé manier gegeven om Naartjie in dat ding te krijgen: voer neerleggen.
![]()
Hij is echt goed he? Ik ga hem NU bestellen. Met nog wat andere dingetjes.![]()
Smakelijk!
Naartjie met een paal in de broek?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik De Broek erbij bestellen?
[ afbeelding ]
D'r hangt een balletje in lees ik nu!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naartjie met een paal in de broek?
Trusten Ynske! Hopelijk hebben wij je niet teveel vermoeid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:04 schreef Ynske het volgende:
k ben zo kapot dat ik maar naar bed ga
Ik moet ook nog even op jacht naar BasOne, waar ik nogal wat geld voor heb voorgeschotenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Cat, dankzij jou komt de economie in NL er vast snel weer boven op!![]()
DABA alweer es gesignaleerd hier? M'n filmpjes staan nog niet in het Asielactie-fotoboek
Hij is een beetje onhandigquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is niet zo handig he?![]()
Wel een schitterende kat overigens....die enorrrme staart!
Ik vroeg me al af wie dat wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb spider en de paal 2 al gezien
Wat is dat voor broek?quote:Op[quote]dinsdag 22 september 2009 @ 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik De Broek erbij bestellen?
[afbeelding][/b]
Ja he!? Ik zit er nu al over te kwelen tegen ze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
De Broek!
Je pussies zullen er blij mee zijn Catski!
Een kattetunnel maar dan heel chique met drie ipv twee uitgangen. En een balletje erin.quote:
Gaycats ftw!quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Filmpje![]()
Miewtje terug voor Spider! Die heeft al net zo'n gay miauwtje als Naartjie.
Ik heb nog een filmpje van Spider en ik zal ook nog een filmpje maken van Ziggy, maar allemaal morgen doe ik datquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Spider![]()
En als toetje nog ff Ziggy![]()
Zet Tha Zigg er es op en film dat![]()
Keeejquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van Spider en ik zal ook nog een filmpje maken van Ziggy, maar allemaal morgen doe ik dat
Nu effe geen zin meer in
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een camera.
En ik heb mijn tante haar camera dus ben nu hondenfoto's op de pc aan het zetten.
Joa, wilde eik een Nikon maar dit doet ook wel wat t moet doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]Feli! Die ene?
En de hondenshowfoto's van je tantes toestel?
Geen idee of hij mij ooit heeft betaald. Ik weet wel dat ik nog steeds het horloge van JJH in de auto heb liggen. Kut!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog even op jacht naar BasOne, waar ik nogal wat geld voor heb voorgeschoten
O ja. Klokkie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of hij mij ooit heeft betaald. Ik weet wel dat ik nog steeds het horloge van JJH in de auto heb liggen. Kut!
Nee, ik kom niet naar de meet. Maar erger dan dat: echt nooit meer aan gedachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:24 schreef JJH het volgende:
O ja. Klokkie.
Jij kwam niet naar de meet hè.
Ik twijfel tussen dequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, wilde eik een Nikon maar dit doet ook wel wat t moet doen
Alleen nog geen zin om ze ook gelijk uit te zoeken en uploaden enzo
Nikon en Canon doen op zich niet voor elkaar onder. Je zou eens naar de winkel kunnen gaan om ze allebei eens vast te houden. Kijken welke het fijnst in de hand ligtquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de
NIKON D3000 18-55 VR kit
en de
CANON EOS 1000D 18-55 kit
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:28 schreef Qwea het volgende:
missblisssss? Wtf is picturebridge?
ooh:') hara ook al niet.quote:
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting: direct printen vanaf de camera zonder tussenkomst van een computer.
Heb jij inmiddels je telefoon gevonden ivm 4 oktober?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting: direct printen vanaf de camera zonder tussenkomst van een computer.
Yup.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.
Zou wel fijn zijn als je perfecte plaatjes kunt schietenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.
Oja, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels je telefoon gevonden ivm 4 oktober?
Dan nog vind ik hem nooit afquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je perfecte plaatjes kunt schieten
Nee, ik heb een D80 en hij een D2Xquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Ll![]()
MB, hebben jij en Re dan dezelfde camera?![]()
Ze leken namelijk wel op elkaar bij DTH
Ik heb het over perfecte plaatjes, ja!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog vind ik hem nooit afhij is dan mooi, maar niet af
Later, als ik groot en rijk ben, komt er hier ook een Nikonquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een D80 en hij een D2X
Als je ze naast elkaar legt zie je wel verschilDie van hem is veel groter enzo
En duurder.
En ouder
Okequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een D80 en hij een D2X
Als je ze naast elkaar legt zie je wel verschilDie van hem is veel groter enzo
En duurder.
En ouder
Maar waarom heb je nu een Canon dan? Qua prijzen is er toch niet zo superveel verschil tussen Canon en Nikon (vergelijkbare modellen bedoel ik dan)quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Later, als ik groot en rijk ben, komt er hier ook een Nikon.
Tenzij ik nu de interesse al verlies
Ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke![]()
Ben heeeeel benieuwd hoe de poezensjoet gaat verlopen
Omdat mn ouders bij deze wilden meebetalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom heb je nu een Canon dan? Qua prijzen is er toch niet zo superveel verschil tussen Canon en Nikon (vergelijkbare modellen bedoel ik dan)
Goed argumentquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat mn ouders bij deze wilden meebetalenEn om te beginnen maakt t ook vrij weinig uit dus ging ik akkoord.
Dus:quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, ik zal eens kijken.
Edit: ja, dan heb ik een dagje Eifel gepland staan. Met de motor natuurlijk, dus als 't slecht weer is kan ik wel komen, als 't goed weer is zijn we bandjes aan 't verslijten.
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Onze voorgevel heeft over de hele breedte een groot raam en achter bijna over de hele breedte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral qua licht, ik zou het liefst niet flitsen, maar binnen is het vaak best donker en oktober is niet zo'n zonnige maand ook
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze voorgevel heeft over de hele breedte een groot raam en achter bijna over de hele breedte.
Dus als we willen kan het heel licht in onze woonkamer zijn.
Tis alleen de vraag of de katten zich in de woonkamer laten zien
Nou...ik zie wel hoor, dat laat ik helemaal aan MB over, en aan de kattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je ook nog proberen die katten tegelijk op de foto te krijgen of wat?
Let ff op bij de EOS 1000D, die is er ook sporadisch nog met de 18-55 IS lens, die heeft ImageStabilizer en is optisch veel beter. Kwestie van even zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de
NIKON D3000 18-55 VR kit
en de
CANON EOS 1000D 18-55 kit
Da's allemaal de hond van Hara; ze heeft copy/paste gedaan en zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Heuj dat zijn allemaal dezelfde honden!
Leuke foto's hoor.
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Pagan het volgende:
Leuke foto's. Beetje verkleinen mag misschien wel, Fok is al vrij traag en dit helpt ook niet echt.
Wel gezellie, al die Goldens bij elkaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's allemaal de hond van Hara; ze heeft copy/paste gedaan en zo
Zo groot was mijn lens nietquote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
En zou het geen geniaal idee zijn om 30 Goldens naast elkaar te laten zitten en dan een foto maken!
Nieuwe CD is ook errug goed, schijnt.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm extra concertje Anouk in Ahoy'... is misschien wel lachen als het niet te duur is.
Ben ooit paar jaar terug min of meer meergesleept naar een concert van haar, en dat viel helemaal niet tegen, live is ze echt erg goed. Anouk is Alive-tour was dat ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |