quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja, maar er zitten geen super-de-luxe lenzen bij of zo. 18 55 en 75 300 maar toch, perfect voor een beginner zoals ik
[ afbeelding ]
Ik kwijl.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
PS Elisa, het vorige deel is dus dicht nu.
En vergeet MB niet, nog zo'n slotjesposterquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
1 keer gedaan! EEN KEER!!!11!1quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En vergeet MB niet, nog zo'n slotjesposter
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Net op tijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Echt héquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Is het nog wel leesbaar?
Jeetje, ik kom vandaag nergens aan toe met al die rellen
Zonder mods is het moeilijk een forum runnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Oh aldus Danny zijn de mods opgestapt
Linkje? ik wil meelezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Oh aldus Danny zijn de mods opgestapt
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:35 schreef denthemen het volgende:
Prosac en ik hebben besloten om op zwart te gaan. Ik denk dat dit de reden is
Een van de FB topicsquote:
Zal allemaal wel, maar VBL zonder mods werkt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een van de FB topics![]()
Tjah Elies, het mes snijdt aan 2 kanten, het is nou ook niet echt tactvol te noemen hoe Danny/FA's het ineens aanpakken mbt tot ZUU, het golfer-topic, en nu dit. Snap dat crewbashing niet toegelaten word en ze daar strakker op willen modden, maar het theorie'tje dat je meer bereikt met goeie argumenten en daardoor alle koppies dezelfde kant op te krijgen in tegenstelling tot puur op macht mensen dwingen heeft Danny nog nooit gesnapt volgens mij.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 15:51 schreef Harajuku. het volgende:
't Is net Kittengate met al die ava's
Regio Amsterdam, het adres staat er vlg. mij ook niet op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Morretje het volgende:
Jaaa!Jazz in de paal!
MB, foto!!![]()
Pagan, uiteindelijk lukte het wel, kreeg eerst 4 keer de melding dat de verbinding werd geherinitialiseerd![]()
Ik kan trouwens nergens vinden waar ze zitten, dat prachtige beloofde land voor varkentjes..? Kijk ik gewoon niet goed op de chaotische website?
Ineens je forum wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij is er trouwens nog 1 mod, maar die is niet online.. Die zal wel schrikken als ie terugkomt![]()
Neuh maar goed, laten we asjeblieft nou niet doen alsof dat de enige reden is dat Danny het nu op slot pleurt. Zie z'n MED; hij maakt er zelfs geen melding van...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar VBL zonder mods werkt nog steeds niet.
VBL? Veel van Fok is voor mij Terra Incognita.quote:
t Voetbal forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
VBL? Veel van Fok is voor mij Terra Incognita.
Er zit inderdaad nogal een voorgeschiedenis aan. En de nog overgebleven mods sluiten zich aan bij Ray, die op een niet zo nette manier zijn modschap is kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar goed, laten we asjeblieft nou niet doen alsof dat de enige reden is dat Danny het nu op slot pleurt. Zie z'n MED; hij maakt er zelfs geen melding van...
Gauw voordat je de volgende ontwikkeling mist!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ach het boeit me vrij weinig, ik vind het altijd wel intrigerend te zien hoe zoiets zich ontwikkeld![]()
Nu naar huisssssssssss
Thanx!quote:
Dat dus.quote:
Raymania (VBL) werd geband om naar mijns en velen inziens, een halfzachte reden. Dat had al een rel als gevolg. Nu hebben vanmiddag ook de andere VBLmods gezegd "We kappen ermee". En vervolgens is de hel losgebroken.quote:
Ho ho... Heb ik ergens een uitspraak gedaan over wie fout is in dezequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah Elies, het mes snijdt aan 2 kanten, het is nou ook niet echt tactvol te noemen hoe Danny/FA's het ineens aanpakken mbt tot ZUU, het golfer-topic, en nu dit. Snap dat crewbashing niet toegelaten word en ze daar strakker op willen modden, maar het theorie'tje dat je meer bereikt met goeie argumenten en daardoor alle koppies dezelfde kant op te krijgen in tegenstelling tot puur op macht mensen dwingen heeft Danny nog nooit gesnapt volgens mij.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik doe gewoonvoor de Hara en MB palen!
![]()
Wat zit 4444444444444444444 (Satsu is erg verbaal vandaag. En valt zelfs het scherm aan.) Jazz er bevallig bij.
![]()
*wacht op MB haar foto + feedback.*
Net mijn eerste werkoverleg gehad. Jeuj! (nog geen contract maar alla). De twee dames kwamen naar mij toe, aangezien zij al in de buurt zaten en ik hen en mezelf zo 3 kwartier reistijd bespaarde. Het was informatief en gezellig en mijn kattenteam heeft the hell out of the ladies gecharmd.
Zodra de directiesecretaresse/administratiedame/P&O laydee het heeft uitgewerkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |