Ik moet ook nog even op jacht naar BasOne, waar ik nogal wat geld voor heb voorgeschotenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Go Cat, dankzij jou komt de economie in NL er vast snel weer boven op!![]()
DABA alweer es gesignaleerd hier? M'n filmpjes staan nog niet in het Asielactie-fotoboek
Hij is een beetje onhandigquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij is niet zo handig he?![]()
Wel een schitterende kat overigens....die enorrrme staart!
Ik vroeg me al af wie dat wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb spider en de paal 2 al gezien
Wat is dat voor broek?quote:Op[quote]dinsdag 22 september 2009 @ 21:02 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik De Broek erbij bestellen?
[afbeelding][/b]
Ja he!? Ik zit er nu al over te kwelen tegen ze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
De Broek!
Je pussies zullen er blij mee zijn Catski!
Een kattetunnel maar dan heel chique met drie ipv twee uitgangen. En een balletje erin.quote:
Gaycats ftw!quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Filmpje![]()
Miewtje terug voor Spider! Die heeft al net zo'n gay miauwtje als Naartjie.
Ik heb nog een filmpje van Spider en ik zal ook nog een filmpje maken van Ziggy, maar allemaal morgen doe ik datquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Spider![]()
En als toetje nog ff Ziggy![]()
Zet Tha Zigg er es op en film dat![]()
Keeejquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje van Spider en ik zal ook nog een filmpje maken van Ziggy, maar allemaal morgen doe ik dat
Nu effe geen zin meer in
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een camera.
En ik heb mijn tante haar camera dus ben nu hondenfoto's op de pc aan het zetten.
Joa, wilde eik een Nikon maar dit doet ook wel wat t moet doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]Feli! Die ene?
En de hondenshowfoto's van je tantes toestel?
Geen idee of hij mij ooit heeft betaald. Ik weet wel dat ik nog steeds het horloge van JJH in de auto heb liggen. Kut!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog even op jacht naar BasOne, waar ik nogal wat geld voor heb voorgeschoten
O ja. Klokkie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee of hij mij ooit heeft betaald. Ik weet wel dat ik nog steeds het horloge van JJH in de auto heb liggen. Kut!
Nee, ik kom niet naar de meet. Maar erger dan dat: echt nooit meer aan gedachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:24 schreef JJH het volgende:
O ja. Klokkie.
Jij kwam niet naar de meet hè.
Ik twijfel tussen dequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, wilde eik een Nikon maar dit doet ook wel wat t moet doen
Alleen nog geen zin om ze ook gelijk uit te zoeken en uploaden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |