quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:
JAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat supersupersupersuperfijn voor je!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Ze zei letterlijk 'Zo! De eerste goede uitslag heb je binnen!'.
Er zijn er nog twee nodig zei ze (drie op rij) om het helemaal af te ronden, maar de eerstvolgende is pas over 6 maanden en voor nu is alles dus goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Ze zei letterlijk 'Zo! De eerste goede uitslag heb je binnen!'.
Er zijn er nog twee nodig zei ze (drie op rij) om het helemaal af te ronden, maar de eerstvolgende is pas over 6 maanden en voor nu is alles dus goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes please!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Valt er nu weer lekker een last van je af en kom je weer meerellen?
Welk gezanik?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please!
En sorry voor het gezanik van vanmorgen!
Gefeliciteerd, ook namens Strega die op het moment van jouw berichtje haar uitslagen kreeg, alles primaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Greys het volgende:IK
HOEF
PAS
OVER
ZES
MAANDEN
WEER
OP
CONTROLE!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zelf pizza's maken om te vieren dat Krees een goede uitslag heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik draag ook bij aan de heppinizzzzz want ik eet vanavond frietjes![]()
Strega, jij ook van harte met de goede uitslag!!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 16:41 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] Yay voor Greys en Strega! [afbeelding]
Mocht je die 350D kopen, ik heb hier een PDFje met de Wiley Canon EOS digital Photography workshop (322 blz). PM maar als ik je daar een plezier mee doe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
Dan kom ik als laatste ook nog even yayen enen
YAY!
Ik bedoelde ook niet dat jij je erin gemengd had. Bovendien who cares about the rellen anymorequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho... Heb ik ergens een uitspraak gedaan over wie fout is in dezeDaggut niet. En wel hierom: ik ga me er niet mee bemoeien, want ik weet er het fijne niet van. En wist ik dat wel, dan zei ik dat lekker hier niet
![]()
Maar ik vind het treurig dat het blijkbaar zo in de soep kan lopen dat een heel subforum dicht gaat
Dawast
Whoooh. Vet! Hoedjes!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Zoek maar een leuke uit.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel he?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef bigbird het volgende:
Dus 1x voor lul lopen was niet goed genoeg
k zag je al eerder vandaag in FOTquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
DML!
@Hara, wat tof, die camera! Als je dan heel goed gaat worden ga ik je in FOT volgen!![]()
Graagquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mocht je die 350D kopen, ik heb hier een PDFje met de Wiley Canon EOS digital Photography workshop (322 blz). PM maar als ik je daar een plezier mee doe.
Dat weet ik nu allemaal nog niet. Denk dat ik eerst mijn handen vol heb aan deze tweequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef Ynske het volgende:
k heb na 10 oktober nog wel een leuke lens te koop voor je mocht je geinteresseerd zijn
28-105 van canon
Dat zal nog wel even durenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
DML!
@Hara, wat tof, die camera! Als je dan heel goed gaat worden ga ik je in FOT volgen!![]()
Oh?quote:
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ow je bedoelt dat Lisszle topic? Dat was gister alIk vond het zo belachelijk dat iedereen daar die meid af ging zitten fikken om haar te dikke bovenarmen, treurnis ten top. Maar da's al weggehaald voor het grootste deel zag ik. En ik heb heel professioneel lekencommentaar gegeven
k las t pas vandaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh?
Ow je bedoelt dat Lisszle topic? Dat was gister alIk vond het zo belachelijk dat iedereen daar die meid af ging zitten fikken om haar te dikke bovenarmen, treurnis ten top. Maar da's al weggehaald voor het grootste deel zag ik. En ik heb heel professioneel lekencommentaar gegeven
hihi, lisszle is een mooie meid, maar veel van de foto's waren idd niet op het voordeligst voor Lisszle genomen. vanaaf maar eens mijn mening daar gaan ventilerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond het merendeel van die foto's echt niets.
NAtuurlijk, bedoelde het ook niet zo, het was meer een algemene opmerkingquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!Maar dat kan ook met opbouwend commentaar.
Anders durft iemand echt nooit meer een showcase te openen en dat lijkt me niet de bedoeling
En 90% van de commentaren gingen over de borsten en de bovenarmen van het model
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, lisszle is een mooie meid, maar veel van de foto's waren idd niet op het voordeligst voor Lisszle genomen. vanaaf maar eens mijn mening daar gaan ventileren
nu eerst frietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |