quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
*gaat F5en*
Is het een stevige? En kun je hem goed afrossen zonder dat hij stuk gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oeh!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Balletje is heel aangekomen en hij zit nu al 2 minuten heel relaxed op de bovenste verdiepingquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh!
*noteert*
Wow, wat een bink!![]()
Is jullie balletje heel aangekomen? Want dat was volgens mij het enige negatieve in de feedback op de site.
Naartjie zal wel over de 5 gaan. Ik ben benieuwd naar de filmpjes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Nee, helemaal geen gewiebel
Ik heb alleen geen idee hoe zwaar Spider is, iets van 4 kg denk ik?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Is dit een paal die een vrouw alleen ook baas kan?
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
leuke krabpaal. ook maar eens met vriend overleggen.
hij moet wel tegen 3 coons kunnen
Ja, lach maar. Ik heb geen Re.quote:
Ik heb natuurlijk Re het werk laten doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.
Ik moest toch ook wel even lachen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Die heeft nog niet eens naar de paal gekékenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, heb je ook foto's van Ziggy op de paal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |