SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
kreeg je hem daar van omhoog?quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'r goudhamster?
Ja, daar zou ik ook opgewonden van raken als ik jou was!
En dan steek je zo je paal in de hamster? Wacht, ik ga het even voor de duidelijkheid paintenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ok nu weten jullie het:
Ik heb een goudhamser-fetish. En op donderdagavond ga ik altijd met mijn mede-goudhamsterfetisjisten naar een lotgenoten bijeenkomst
Wel met visjes, dat deed pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Er was toch iets met kokers en hamsters?
Ik heb daar ooit zo'n goor verhaal van gehoord.
Oh wacht... Southpark!![]()
![]()
Richard Gere met een gerbil.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Meesterwerkje hoor Qwea, je weet het goed te visualiseren. Ik zie dat MM ook van de lotgenotengroep deel uitmaakt
Awwwquote:
Over catchy liedjes gesprokenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.
Zit trouwens een catchy lliedje in, iets met een kikker geloof ik.
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over catchy liedjes gesprokenDit refrein
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Playing to get hard?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Re moet er nog even mee rommelen, dan staat ie straks rechtop!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
*gaat F5en*
Is het een stevige? En kun je hem goed afrossen zonder dat hij stuk gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oeh!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spider vindt hem tot nu toe een beetje eng geloof ik
Ik heb al 2 filmpjes, die ga ik zo uploaden!
En het is echt een stevig ding ja
Balletje is heel aangekomen en hij zit nu al 2 minuten heel relaxed op de bovenste verdiepingquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh!
*noteert*
Wow, wat een bink!![]()
Is jullie balletje heel aangekomen? Want dat was volgens mij het enige negatieve in de feedback op de site.
Naartjie zal wel over de 5 gaan. Ik ben benieuwd naar de filmpjes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Nee, helemaal geen gewiebel
Ik heb alleen geen idee hoe zwaar Spider is, iets van 4 kg denk ik?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Is dit een paal die een vrouw alleen ook baas kan?
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
leuke krabpaal. ook maar eens met vriend overleggen.
hij moet wel tegen 3 coons kunnen
Ja, lach maar. Ik heb geen Re.quote:
Ik heb natuurlijk Re het werk laten doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de site een review van een zeer tevreden Coon eigenaar stond. De basis is ook zo lekker breed en solide. MB heeft hem goed (voor me) uitgezocht.
Ik moest toch ook wel even lachen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG!
Die heeft nog niet eens naar de paal gekékenquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, heb je ook foto's van Ziggy op de paal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |