SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
kreeg je hem daar van omhoog?quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 'r goudhamster?
Ja, daar zou ik ook opgewonden van raken als ik jou was!
En dan steek je zo je paal in de hamster? Wacht, ik ga het even voor de duidelijkheid paintenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ok nu weten jullie het:
Ik heb een goudhamser-fetish. En op donderdagavond ga ik altijd met mijn mede-goudhamsterfetisjisten naar een lotgenoten bijeenkomst
Wel met visjes, dat deed pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Er was toch iets met kokers en hamsters?
Ik heb daar ooit zo'n goor verhaal van gehoord.
Oh wacht... Southpark!![]()
![]()
Richard Gere met een gerbil.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
![]()
kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
Meesterwerkje hoor Qwea, je weet het goed te visualiseren. Ik zie dat MM ook van de lotgenotengroep deel uitmaakt
Awwwquote:
Over catchy liedjes gesprokenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
De Lemmiwinx aflevering, waarin Mr Garrison zichzelf ontslagen probeert te krijgen met als reden dat ie homo is. Lemmiwinx en Mr Slave zijn de dupe.
Zit trouwens een catchy lliedje in, iets met een kikker geloof ik.
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over catchy liedjes gesprokenDit refrein
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Playing to get hard?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Re moet er nog even mee rommelen, dan staat ie straks rechtop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |