Nikon en Canon doen op zich niet voor elkaar onder. Je zou eens naar de winkel kunnen gaan om ze allebei eens vast te houden. Kijken welke het fijnst in de hand ligtquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de
NIKON D3000 18-55 VR kit
en de
CANON EOS 1000D 18-55 kit
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:28 schreef Qwea het volgende:
missblisssss? Wtf is picturebridge?
ooh:') hara ook al niet.quote:
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting: direct printen vanaf de camera zonder tussenkomst van een computer.
Heb jij inmiddels je telefoon gevonden ivm 4 oktober?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting: direct printen vanaf de camera zonder tussenkomst van een computer.
Yup.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.
Zou wel fijn zijn als je perfecte plaatjes kunt schietenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onzin troep dus, want je wilt nooit gelijk vanaf een camera printen want de foto op de camera is nooit af.
Oja, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels je telefoon gevonden ivm 4 oktober?
Dan nog vind ik hem nooit afquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als je perfecte plaatjes kunt schieten
Nee, ik heb een D80 en hij een D2Xquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Ll![]()
MB, hebben jij en Re dan dezelfde camera?![]()
Ze leken namelijk wel op elkaar bij DTH
Ik heb het over perfecte plaatjes, ja!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog vind ik hem nooit afhij is dan mooi, maar niet af
Later, als ik groot en rijk ben, komt er hier ook een Nikonquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een D80 en hij een D2X
Als je ze naast elkaar legt zie je wel verschilDie van hem is veel groter enzo
En duurder.
En ouder
Okequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb een D80 en hij een D2X
Als je ze naast elkaar legt zie je wel verschilDie van hem is veel groter enzo
En duurder.
En ouder
Maar waarom heb je nu een Canon dan? Qua prijzen is er toch niet zo superveel verschil tussen Canon en Nikon (vergelijkbare modellen bedoel ik dan)quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Later, als ik groot en rijk ben, komt er hier ook een Nikon.
Tenzij ik nu de interesse al verlies
Ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke![]()
Ben heeeeel benieuwd hoe de poezensjoet gaat verlopen
Omdat mn ouders bij deze wilden meebetalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar waarom heb je nu een Canon dan? Qua prijzen is er toch niet zo superveel verschil tussen Canon en Nikon (vergelijkbare modellen bedoel ik dan)
Goed argumentquote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat mn ouders bij deze wilden meebetalenEn om te beginnen maakt t ook vrij weinig uit dus ging ik akkoord.
Dus:quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, ik zal eens kijken.
Edit: ja, dan heb ik een dagje Eifel gepland staan. Met de motor natuurlijk, dus als 't slecht weer is kan ik wel komen, als 't goed weer is zijn we bandjes aan 't verslijten.
quote:Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (yes indien slecht weer)
- Ynske
- MissBliss en Re (misschien)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande )
- Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
- Nokwanda en Nokmanda
- JJH ovb
Plan van Aanpak:
Keuze uit:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
of
15:00 @ Amersfoort voor drankje
Gezamelijke deel:
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Onze voorgevel heeft over de hele breedte een groot raam en achter bijna over de hele breedte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral qua licht, ik zou het liefst niet flitsen, maar binnen is het vaak best donker en oktober is niet zo'n zonnige maand ook
quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze voorgevel heeft over de hele breedte een groot raam en achter bijna over de hele breedte.
Dus als we willen kan het heel licht in onze woonkamer zijn.
Tis alleen de vraag of de katten zich in de woonkamer laten zien
Nou...ik zie wel hoor, dat laat ik helemaal aan MB over, en aan de kattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je ook nog proberen die katten tegelijk op de foto te krijgen of wat?
Let ff op bij de EOS 1000D, die is er ook sporadisch nog met de 18-55 IS lens, die heeft ImageStabilizer en is optisch veel beter. Kwestie van even zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de
NIKON D3000 18-55 VR kit
en de
CANON EOS 1000D 18-55 kit
Da's allemaal de hond van Hara; ze heeft copy/paste gedaan en zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef JJH het volgende:
Heuj dat zijn allemaal dezelfde honden!
Leuke foto's hoor.
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Pagan het volgende:
Leuke foto's. Beetje verkleinen mag misschien wel, Fok is al vrij traag en dit helpt ook niet echt.
Wel gezellie, al die Goldens bij elkaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's allemaal de hond van Hara; ze heeft copy/paste gedaan en zo
Zo groot was mijn lens nietquote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
En zou het geen geniaal idee zijn om 30 Goldens naast elkaar te laten zitten en dan een foto maken!
Nieuwe CD is ook errug goed, schijnt.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm extra concertje Anouk in Ahoy'... is misschien wel lachen als het niet te duur is.
Ben ooit paar jaar terug min of meer meergesleept naar een concert van haar, en dat viel helemaal niet tegen, live is ze echt erg goed. Anouk is Alive-tour was dat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |