quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ray, bedankt voor je mod-tijd. Smurf ze!![]()
Nee. Het forum moet bestaan uit ja-knikkers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
Der worden wel veel mods door verschil van inzicht/mening eruit getrapt he.
Misschien wordt het tijd dat danny daar iets mee doet?
Check onderaan het topic over Ray dat op slot staat en alle verwijzingen daarin.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef DirkZz het volgende:
what happend? Ik heb het gevoel dat ik iets heb gemist.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
Ray op zwart. Manier waarop wat minder
![]()
Je was een hele goede mod en hebt veel voor VBL gedaan. Daarvoor
Hilarisch met een bittere bijsmaak ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Hilarische soap dit voor als je ziek thuis zit.
Ray bedanktvoor je statistieken
Was niet tegen jou bedoeltquote:
Was niet over hem bedoeltquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat Denthemen en Happel hier even buiten, zo breng je ze in een lastig parket.
Daar ga jequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef South_Pacific het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door denthemen op 22-09-2009 12:02:56 ]The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Dat is een van de 2 slowchats die VBL heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef DirkZz het volgende:
maar wat houd het forum "Hools" in dan? staat dat voor " Hooligans " ?
Anders een FOK! meeting houden voor Hools![]()
Precies. Zou het ook wel weten als ik den of Happel was...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Afwazig het volgende:
ik vraag me af waarom iemand tegenwoordig nog mod zou willen worden?
Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat terwijl het zelf een voetbalfan is en in mijn ogen gewoon een redelijke vent.
Dat maakt me in dit geval niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Riro het volgende:
Hoe kun je Danny nou nog een redelijke vent noemen na dit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sjimz en Raymania zijn allebei Ajacieden maar ik sta toch aan 'hun kant' in deze.
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten. Zo ga je niet met vrijwilligers die tijd en moeite in je forum steken om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?
klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.
We kennen het hele verhaal dus wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten.
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We kennen het hele verhaal dus wel.
Stapt hij ook op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef BertMaalderink het volgende:
En Danny ook bedankt natuurlijk. Voor alles![]()
Je weet zelf ook wel beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht.
ray is zowel voor als achter de schermen heel loyaal geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Nee gewoon in Hools. Hij is zonder het zelf te weten in ene geen mod meer, niet eens de kans om zichzelf achter de schermen te verdedigen ofzo lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef riddler. het volgende:
[..]
ray is zowel voor als achter de schermen heel loyaal geweest.
Klopt, maar ik probeer het nog een beetje van 2 kanten te bekijken, met veel moeite. Maar dan nog sta ik 100 % achter Ray hoor.quote:
Mijn post dus ook, helderequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Het gaat niet alleen over deze handeling, maar ook over hoe hij dat heeft gedaan (Ray wist het niet eens) en hoe uiteindelijk elke discussie uit de weg wordt gegaan. Een normale mening kan je al een ban van twee weken opleveren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
-niet persoonlijk worden-quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny is een toffe peer, maar ik vind niet echt dat hij dit soort acties altijd even goed weet te managen. Wat echt geen schande is overigens. Alleen accepteer dat en laat anderen dit afhandelen.
moet je tot morgen wachten. we hebben de rechten nog nniet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Incolumis het volgende:
samenvattinkje?
Dat is ook precies wat ik bedoel. Er had met hem in discussie getreden moeten worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over deze handeling, maar ook over hoe hij dat heeft gedaan (Ray wist het niet eens) en hoe uiteindelijk elke discussie uit de weg wordt gegaan. Een normale mening kan je al een ban van twee weken opleveren.
Volledig mee eens.quote:Danny is een toffe peer, maar ik vind niet echt dat hij dit soort acties altijd even goed weet te managen. Wat echt geen schande is overigens. Alleen accepteer dat en laat anderen dit afhandelen.
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallenquote:
Dat je de ubergod zijn beleid nog wil verdedigen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallen
Hij is net een week mod héquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je de ubergod zijn beleid nog wil verdedigen...
Je hebt het niet tegen Danny maar tegen datmeenjeniet. Ik zie geen reden om hem persoonlijk aan te vallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie bij iedereen die Danny wil verdedigen reden om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen Danny maar tegen datmeenjeniet. Ik zie geen reden om hem persoonlijk aan te vallen
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie bij iedereen die Danny wil verdedigen reden om er wat van te zeggen.
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is VBL te leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is was VBL te leuk.
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is VBL te leuk.
Mooi dat ik niet de enige ben met die mening.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.
De ban voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.
- willen graag voorkomen dat iedereen met een ban, afwezig is-
Daar is een ban voor toch? of willen jullie deze terug draaien?
Ze willen voorkomen dat mensen een ban krijgen, waardoor ze daarna afwezig zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.
- willen graag voorkomen dat iedereen met een ban, afwezig is-
Daar is een ban voor toch? of willen jullie deze terug draaien?
Beetje krom geschrevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ze willen voorkomen dat mensen een ban krijgen, waardoor ze daarna afwezig zijn.
Zo moeilijk is het niet toch.
De persoon Danny interesseert me in deze niet zo vrij veel. De Fok! leider Danny wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.
Ach, dat is voor sommigen toch al het doel sinds de opening van VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Als Denthemen ook gaat lopen rellen heb je serieus kans dat VBL (tijdelijk) dicht gaat ben ik bang.
Gelukkig is hij goed bezig door geen emoties te uiten en gewoon door te modden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Als Denthemen ook gaat lopen rellen heb je serieus kans dat VBL (tijdelijk) dicht gaat ben ik bang.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallen
Daar lijkt het wel op idd. Maar dat heb ik nooit kunnen begrijpen, we zouden een kliekje zijn. En dat wordt dan gezegd door mensen die veel in ONZ hangen en zichzelf 'oldbies' noemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, dat is voor sommigen toch al het doel sinds de opening van VBL.
Dan is SPO er nog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Ik geef ook aan dat ik hem in het managen van zijn mods en topics vaak tekort vind schieten. En dat kan gewoon, niet iedereen is een geboren leider. Daarom zou ik ook graag zien, in het belang van een gezellig fok!, dat hij die tekortkoming van zichzelf accepteert en dit soort beslissingen over laat aan andere crewmembers. Maarja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De persoon Danny interesseert me in deze niet zo vrij veel. De Fok! leider Danny wel.
Dat is SPT hoorquote:
Net als vroeger.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Verplaats dan alle topics Prosackan VBL dicht
Daar laat ik mij op fok nu niet over uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar jij hebt er zo nog wel lol in?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Verplaats dan alle topics Prosackan VBL dicht
Zeg jij er even wat van. Jij loopt hier ook al een tijdje rond. Je bent zelf mod geweest een jaar of 8 terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef golfer het volgende:
Ray, je was (na mij natuurlijk..) de allerbeste VBL-mod die we gehad hebben en ik vind het heel erg jammer dat je er op deze manier uitgeflikkerd bent.
Hartstikke bedankt voor al je inzet voor het leukste forum-onderdeel.
Wil je nog meer bans ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
Zo, Danny even een betoog voor Ray gestuurd en hem op dit topic gewezen. Kan ie ook zien dat niemand het er mee eens is.
Yup daar gaat ie komen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we als een soort steunbetuiging met compleet VBL (op de mods na) Ray's user-icon aannemen?
Eh je hebt wat gemist de afgelopen tijd? Of was het cynisch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeg jij er even wat van. Jij loopt hier ook al een tijdje rond. Je bent zelf mod geweest een jaar of 8 terug
PM please!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eh je hebt wat gemist de afgelopen tijd? Of was het cynisch?
Done.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we als een soort steunbetuiging met compleet VBL (op de mods na) Ray's user-icon aannemen?
Done!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dat vind ik wel een leuke manier om hem te bedanken voor jaren trouwe dienst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Pas maar op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een leuke manier om hem te bedanken voor jaren trouwe dienst.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
gesmurfd
Ik was nog bezig, nu niet meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zie je oude nog... Je moet je webadres ff veranderen denk ik.
Heuj, gmta.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef BuitenkantPaal het volgende:
Nog even wachten op volle oorlogssterkte, en dan een steunbetuigingstopic openen in de FB.
quote:
Idd, laten zien aan de buitenwereld dat we geen enge hooligans zijn maar lieve smurfen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Lief van jullie, en verdiend voor Ray.
Met zoiets bereik je ook meer dan provoceren of rellen, believe me.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef _Mike_ het volgende:
Nu Danny's post historie checken in elk topic waar hij post ook ontopic posten.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Ik zou geen FB topic openen mensen, dat gaat toch weer dicht en ik wil niet dat er nog meer bans gaan vallen.
Wij voetbal-supporters eren onze heldenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Lief van jullie, en verdiend voor Ray.
Met zoiets bereik je ook meer dan provoceren of rellen, believe me.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
lees ik nu net goed dat NJ dit een niet zo heel boeiende rel heeft genoemd!
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' iequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Ik zou geen FB topic openen mensen, dat gaat toch weer dicht en ik wil niet dat er nog meer bans gaan vallen.
Mee eens, maar ik zou wel graag NJ/Yvonne/Danny hier even zien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef denthemen het volgende:
Jongens, die UI's zijn leuk en goed, maar geen FB openen aub. Ik wil niet nog meer users kwijt op mijn VBL
Dat wordt toch niet op prijs gesteld, weet je zelf ook wel. In een van de gesloten topiques in FB wordt ook een normale OP neergezet, maar ook die is inmiddels gewoon dicht vanwege het hele crewbashing verhaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' ie
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zou wel graag NJ/Yvonne/Danny hier even zien.
Hier sta ik helemaal achterquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' ie
Yvonne, Danny: het is allemaal de vijand!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te maken
Neem van mij aan dat dat helemaal geen enkele zin heeft. Danny komt nooit terug op zijn besluiten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
Deels niet, ze ging wel mee in het bewuste golfer topique.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te maken
Die avatarquote:
Die reageert alleen als er een ban uit te delen is jammer genoeg.quote:
Kom op CW, jij kent Danny beter dan de meeste users hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
hehe straks krijg je allemaal smurf of gargamel usericons op het forumquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yvonne, Danny: het is allemaal de vijand!
Foto van Danny:
[ afbeelding ]
Riro, kom er maar in!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe straks krijg je allemaal smurf of gargamel usericons op het forum![]()
Oh ja ik mis smurfin![]()
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Als de duitsers morgen binnenvallen ga je toch ook niet zitten toekijken? Gewoon je mening geven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Cheiron het volgende:
*voorzichtig bedankt*
Voor je het weet heb je de GKL pissed off gemaakt, dus ik hou het hier maar bij..
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet op prijs gesteld, weet je zelf ook wel. In een van de gesloten topiques in FB wordt ook een normale OP neergezet, maar ook die is inmiddels gewoon dicht vanwege het hele crewbashing verhaal.
Ik heb hem allang een 'goed verhaal' gestuurd per PM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.
Nee, deze bestaat nog, niet die verwijderde van sjim. Het gaat om deze Nog even hè.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.
Sorry, ben het niet met je eens, ik heb ' m vaak genoeg een fout zien toegeven. En met redelijkheid kom je een heel eind. Na een afkoelperiode.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op CW, jij kent Danny beter dan de meeste users hier.
Als hij *IETS* niet doet is het een fout achteraf toegeven.
Dus op voorhand is deze suggestie al compleet kansloos om te slagen. En nee, dat ligt niet aan de insteek van het topic of Ray. Maar aan de ongekende koppigheid en zelfoverschatting van Danny.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb hem allang een 'goed verhaal' gestuurd per PM.
Dat bedoel ik ook. Het nu openen heeft geen nut.quote:
It's been a while inderdaadquote:Nice to see you!![]()
Doe eens snel Smurfin worden jij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Ray, heb het niet echt mee gekregen, maar succes kanjert![]()
Ook voor Happelt en Dentem ! Succes !
Zal effe wennen zijn op VBL nu !
Befehl ist befehl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Zijn nu alle discussietopics gesloten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe eens snel Smurfin worden jij!
Alstu:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nu kan ik me dus niet meer concentreren he...
Wat een treurige bitches zegquote:
Feel free to join us!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Al die smurfen op een rij hebben wel wat. Super initiatief!
Ik zie nog steeds René bij jou.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds René bij jou.
Serieus.quote:
quote:
Nee, ik niet.quote:
Nu goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Kwam ik ook vandaag pas achter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.
quote:
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
power to the smurfs.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Dat is de oorzaak van het hele gedoe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.
Als een bepaalde 'mod' 'normaal' had gedaan, had je nu niet een topic vol met smurfenicons.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bash niet de crew, ik bash de persoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
Dat kan niet, dan is hij niet loyaal aan Dannyquote:
Dat is ook te merken ja. Zoveel modjes die users gewoon voor alles mogen uitmaken en er nooit een waarschuwing voor krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over hequote:
Kut. Truequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over he.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
GVD ik word blind van dit topic met al die dezelfde avatars.
Ga ff stoer doen en het in ieder topique vragenquote:
ik kom net thuis hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga ff stoer doen en het in ieder topique vragen.
Tuurlijkquote:
goede postquote:
Raymania is na wat onhandige uitspraken in Hools zonder enig wederzijds overleg of kans om zich te verdedigen/excuses aan te bieden op 'zwart' gezet, waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg. Maar daar was niemand hier het uiteraard mee eens.quote:
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Raymania is na wat onhandige uitspraken in Hools zonder enig wederzijds overleg of kans om zich te verdedigen/excuses aan te bieden op 'zwart' gezet, waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg. Maar daar was niemand hier het uiteraard mee eens.
Voor Smurfen-gedoe, zie m'n sig.
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg.
Die ook nog natuurlijk ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Riro het volgende:
[..]
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:
Kopbal
SCH
silenus
darkangle
robinhoo
henkievdv
uncleernie
south_pacific
Daar mag best even bij stilgestaan worden. Zoals Silenus zelf wel eens zei: Opdat wij niet vergeten.
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Als je gebruikers dit soort 'acties' gaan organiseren moet je je als crew toch bedenken waar je nou exact mee bezig bent... en voor wie je dit forum aan het beheren bent.. Goed bezig!
Het is nou niet dat ze dood zijn ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Riro het volgende:
[..]
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:
Kopbal
SCH
silenus
darkangle
robinhoo
henkievdv
uncleernie
south_pacific
Daar mag best even bij stilgestaan worden. Zoals Silenus zelf wel eens zei: Opdat wij niet vergeten.
Steunbetuiging én (ludieke) actie tegen de beslissingen van Danny.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.![]()
Ik zie het als eerbetoon aan Ray en daar is imo niks mis mee.
Dat was de insteek ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Als je gebruikers dit soort 'acties' gaan organiseren moet je je als crew toch bedenken waar je nou exact mee bezig bent... en voor wie je dit forum aan het beheren bent.. Goed bezig!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef GargameI het volgende:
Ik haat smurfen!
Hoi, welkom in VBL. Stel je even voor anders.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ze dood zijn ofzo
Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.![]()
Ik zie het als eerbetoon aan Ray en daar is imo niks mis mee.
Hey groep ik ben Moozzie normaal actief op KLB, ONZ, V&A maar lees op veel andere forum onderdelen ook meequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hoi, welkom in VBL. Stel je even voor anders.
quote:Op 22 September 2009 14:39 schreef damsco het volgende:
Kan er niet een idee worden geopperd om een los forum te starten voor VBL? En dan niet in handen van Danny?
quote:Op 22 September 2009 14:48 schreef damsco het volgende:
Ja doe dat, moeten we wel een expert vinden die het kan opzetten. Maar ik denk dat het best interresant kan zijn.
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Namens Damsco die helaas ook niet kan posten (PM geplaatst met toestemming):
[..]
Helaas ben ik ook bang dat zoiets lastig zal zijn, in het verleden al vaak mislukt zulke dergelijke acties.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.
Tss, alsof jij zou gaan staken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.
Shhhht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |