quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ray, bedankt voor je mod-tijd. Smurf ze!![]()
Nee. Het forum moet bestaan uit ja-knikkers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
Der worden wel veel mods door verschil van inzicht/mening eruit getrapt he.
Misschien wordt het tijd dat danny daar iets mee doet?
Check onderaan het topic over Ray dat op slot staat en alle verwijzingen daarin.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef DirkZz het volgende:
what happend? Ik heb het gevoel dat ik iets heb gemist.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
Ray op zwart. Manier waarop wat minder
![]()
Je was een hele goede mod en hebt veel voor VBL gedaan. Daarvoor
Hilarisch met een bittere bijsmaak ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef fathank het volgende:
Hilarische soap dit voor als je ziek thuis zit.
Ray bedanktvoor je statistieken
Was niet tegen jou bedoeltquote:
Was niet over hem bedoeltquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat Denthemen en Happel hier even buiten, zo breng je ze in een lastig parket.
Daar ga jequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef South_Pacific het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door denthemen op 22-09-2009 12:02:56 ]The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Dat is een van de 2 slowchats die VBL heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef DirkZz het volgende:
maar wat houd het forum "Hools" in dan? staat dat voor " Hooligans " ?
Anders een FOK! meeting houden voor Hools![]()
Precies. Zou het ook wel weten als ik den of Happel was...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Afwazig het volgende:
ik vraag me af waarom iemand tegenwoordig nog mod zou willen worden?
Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat terwijl het zelf een voetbalfan is en in mijn ogen gewoon een redelijke vent.
Dat maakt me in dit geval niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Riro het volgende:
Hoe kun je Danny nou nog een redelijke vent noemen na dit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sjimz en Raymania zijn allebei Ajacieden maar ik sta toch aan 'hun kant' in deze.
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten. Zo ga je niet met vrijwilligers die tijd en moeite in je forum steken om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?
klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.
We kennen het hele verhaal dus wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten.
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We kennen het hele verhaal dus wel.
Stapt hij ook op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef BertMaalderink het volgende:
En Danny ook bedankt natuurlijk. Voor alles![]()
Je weet zelf ook wel beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht.
ray is zowel voor als achter de schermen heel loyaal geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Nee gewoon in Hools. Hij is zonder het zelf te weten in ene geen mod meer, niet eens de kans om zichzelf achter de schermen te verdedigen ofzo lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Dat is een feit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef riddler. het volgende:
[..]
ray is zowel voor als achter de schermen heel loyaal geweest.
Klopt, maar ik probeer het nog een beetje van 2 kanten te bekijken, met veel moeite. Maar dan nog sta ik 100 % achter Ray hoor.quote:
Mijn post dus ook, helderequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Het gaat niet alleen over deze handeling, maar ook over hoe hij dat heeft gedaan (Ray wist het niet eens) en hoe uiteindelijk elke discussie uit de weg wordt gegaan. Een normale mening kan je al een ban van twee weken opleveren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
-niet persoonlijk worden-quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Danny is een toffe peer, maar ik vind niet echt dat hij dit soort acties altijd even goed weet te managen. Wat echt geen schande is overigens. Alleen accepteer dat en laat anderen dit afhandelen.
moet je tot morgen wachten. we hebben de rechten nog nniet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef Incolumis het volgende:
samenvattinkje?
Dat is ook precies wat ik bedoel. Er had met hem in discussie getreden moeten worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over deze handeling, maar ook over hoe hij dat heeft gedaan (Ray wist het niet eens) en hoe uiteindelijk elke discussie uit de weg wordt gegaan. Een normale mening kan je al een ban van twee weken opleveren.
Volledig mee eens.quote:Danny is een toffe peer, maar ik vind niet echt dat hij dit soort acties altijd even goed weet te managen. Wat echt geen schande is overigens. Alleen accepteer dat en laat anderen dit afhandelen.
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallenquote:
Dat je de ubergod zijn beleid nog wil verdedigen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallen
Hij is net een week mod héquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je de ubergod zijn beleid nog wil verdedigen...
Je hebt het niet tegen Danny maar tegen datmeenjeniet. Ik zie geen reden om hem persoonlijk aan te vallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie bij iedereen die Danny wil verdedigen reden om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen Danny maar tegen datmeenjeniet. Ik zie geen reden om hem persoonlijk aan te vallen
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie bij iedereen die Danny wil verdedigen reden om er wat van te zeggen.
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is VBL te leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is was VBL te leuk.
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat doet Den niet. Den en ik willen graag voorkomen dat iedereen met een ban afwezig is. Daarvoor is VBL te leuk.
Mooi dat ik niet de enige ben met die mening.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.
De ban voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.
- willen graag voorkomen dat iedereen met een ban, afwezig is-
Daar is een ban voor toch? of willen jullie deze terug draaien?
Ze willen voorkomen dat mensen een ban krijgen, waardoor ze daarna afwezig zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:39 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen, maar ik ben te dom om hem te begrijpen.
- willen graag voorkomen dat iedereen met een ban, afwezig is-
Daar is een ban voor toch? of willen jullie deze terug draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |