Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat terwijl het zelf een voetbalfan is en in mijn ogen gewoon een redelijke vent.
Dat maakt me in dit geval niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat 'ie voor Feyenoord is.
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Riro het volgende:
Hoe kun je Danny nou nog een redelijke vent noemen na dit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sjimz en Raymania zijn allebei Ajacieden maar ik sta toch aan 'hun kant' in deze.
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Raymania af te willen vallen: wij weten niet wat ie achter de schermen heeft geroepen en gedaan. Misschien had ie best een berisping verdient ofzo, maar ik vind deze manier van handelen echt geen stijl.
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten. Zo ga je niet met vrijwilligers die tijd en moeite in je forum steken om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar we hebben genoeg voor de schermen kunnen zien, nietwaar?
klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Danny aan Ray laten weten dat het vanwege de post in Hools was.
We kennen het hele verhaal dus wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is zo, daarom steun ik Ray ook volledig. Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht. Maar om iemand die verder zo goed mod er zo uit te trappen valt niet goed te praten.
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We kennen het hele verhaal dus wel.
Stapt hij ook op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:14 schreef BertMaalderink het volgende:
En Danny ook bedankt natuurlijk. Voor alles![]()
Je weet zelf ook wel beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar we kennen natuurlijk niet het hele verhaal, dat Danny ergens boos over is, is misschien wel terecht.
ray is zowel voor als achter de schermen heel loyaal geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Nee gewoon in Hools. Hij is zonder het zelf te weten in ene geen mod meer, niet eens de kans om zichzelf achter de schermen te verdedigen ofzo lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, die kritiek op Fok was gewoon hier op het forum? Dacht achter de schermen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |