Beetje krom geschrevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ze willen voorkomen dat mensen een ban krijgen, waardoor ze daarna afwezig zijn.
Zo moeilijk is het niet toch.
De persoon Danny interesseert me in deze niet zo vrij veel. De Fok! leider Danny wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Zie ook eerdere reacties. Met de persoon danny is verder alleen weinig mis wat ik er van heb gemerkt de laatste jaren. Hij is niet het kwaad zelve. Alleen bij de discussies die rond dit soort 'rellen' ontstaan schiet hij telkens zwaar tekort.
Ach, dat is voor sommigen toch al het doel sinds de opening van VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Als Denthemen ook gaat lopen rellen heb je serieus kans dat VBL (tijdelijk) dicht gaat ben ik bang.
Gelukkig is hij goed bezig door geen emoties te uiten en gewoon door te modden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Als Denthemen ook gaat lopen rellen heb je serieus kans dat VBL (tijdelijk) dicht gaat ben ik bang.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Ik doe dit ook omdat er in mijn ogen al te veel bans zijn gevallen
Daar lijkt het wel op idd. Maar dat heb ik nooit kunnen begrijpen, we zouden een kliekje zijn. En dat wordt dan gezegd door mensen die veel in ONZ hangen en zichzelf 'oldbies' noemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, dat is voor sommigen toch al het doel sinds de opening van VBL.
Dan is SPO er nog.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Ritmo het volgende:
Ik geef ook aan dat ik hem in het managen van zijn mods en topics vaak tekort vind schieten. En dat kan gewoon, niet iedereen is een geboren leider. Daarom zou ik ook graag zien, in het belang van een gezellig fok!, dat hij die tekortkoming van zichzelf accepteert en dit soort beslissingen over laat aan andere crewmembers. Maarja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De persoon Danny interesseert me in deze niet zo vrij veel. De Fok! leider Danny wel.
Dat is SPT hoorquote:
Net als vroeger.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Verplaats dan alle topics Prosackan VBL dicht
Daar laat ik mij op fok nu niet over uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar jij hebt er zo nog wel lol in?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Verplaats dan alle topics Prosackan VBL dicht
Zeg jij er even wat van. Jij loopt hier ook al een tijdje rond. Je bent zelf mod geweest een jaar of 8 terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef golfer het volgende:
Ray, je was (na mij natuurlijk..) de allerbeste VBL-mod die we gehad hebben en ik vind het heel erg jammer dat je er op deze manier uitgeflikkerd bent.
Hartstikke bedankt voor al je inzet voor het leukste forum-onderdeel.
Wil je nog meer bans ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
Zo, Danny even een betoog voor Ray gestuurd en hem op dit topic gewezen. Kan ie ook zien dat niemand het er mee eens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |