Yup daar gaat ie komen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we als een soort steunbetuiging met compleet VBL (op de mods na) Ray's user-icon aannemen?
Eh je hebt wat gemist de afgelopen tijd? Of was het cynisch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeg jij er even wat van. Jij loopt hier ook al een tijdje rond. Je bent zelf mod geweest een jaar of 8 terug
PM please!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eh je hebt wat gemist de afgelopen tijd? Of was het cynisch?
Done.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we als een soort steunbetuiging met compleet VBL (op de mods na) Ray's user-icon aannemen?
Done!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Dat vind ik wel een leuke manier om hem te bedanken voor jaren trouwe dienst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Pas maar op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een leuke manier om hem te bedanken voor jaren trouwe dienst.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
gesmurfd
Ik was nog bezig, nu niet meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zie je oude nog... Je moet je webadres ff veranderen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |