Heuj, gmta.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:15 schreef BuitenkantPaal het volgende:
Nog even wachten op volle oorlogssterkte, en dan een steunbetuigingstopic openen in de FB.
quote:
Idd, laten zien aan de buitenwereld dat we geen enge hooligans zijn maar lieve smurfen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Lief van jullie, en verdiend voor Ray.
Met zoiets bereik je ook meer dan provoceren of rellen, believe me.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef _Mike_ het volgende:
Nu Danny's post historie checken in elk topic waar hij post ook ontopic posten.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Ik zou geen FB topic openen mensen, dat gaat toch weer dicht en ik wil niet dat er nog meer bans gaan vallen.
Wij voetbal-supporters eren onze heldenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Lief van jullie, en verdiend voor Ray.
Met zoiets bereik je ook meer dan provoceren of rellen, believe me.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
lees ik nu net goed dat NJ dit een niet zo heel boeiende rel heeft genoemd!
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' iequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Ik zou geen FB topic openen mensen, dat gaat toch weer dicht en ik wil niet dat er nog meer bans gaan vallen.
Mee eens, maar ik zou wel graag NJ/Yvonne/Danny hier even zien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef denthemen het volgende:
Jongens, die UI's zijn leuk en goed, maar geen FB openen aub. Ik wil niet nog meer users kwijt op mijn VBL
Dat wordt toch niet op prijs gesteld, weet je zelf ook wel. In een van de gesloten topiques in FB wordt ook een normale OP neergezet, maar ook die is inmiddels gewoon dicht vanwege het hele crewbashing verhaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' ie
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zou wel graag NJ/Yvonne/Danny hier even zien.
Hier sta ik helemaal achterquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar er kan in het lopende FB-topic toch een verzoek tot een gesprek tussen Danny en Ray gedaan worden? Namens jullie allen? En dan geen oneliners of flauwigheden maar een goed stukje tekst? Het is erg lullig gelopen allemaal, en ook Ray is wat onhandig bezig geweest. Maar voor VBL was (is?) ' ie
Yvonne, Danny: het is allemaal de vijand!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te maken
Neem van mij aan dat dat helemaal geen enkele zin heeft. Danny komt nooit terug op zijn besluiten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
Deels niet, ze ging wel mee in het bewuste golfer topique.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die lezen wel mee hoor. Overigens heeft Yvonne hier niets mee te maken
Die avatarquote:
Die reageert alleen als er een ban uit te delen is jammer genoeg.quote:
Kom op CW, jij kent Danny beter dan de meeste users hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
hehe straks krijg je allemaal smurf of gargamel usericons op het forumquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yvonne, Danny: het is allemaal de vijand!
Foto van Danny:
[ afbeelding ]
Riro, kom er maar in!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe straks krijg je allemaal smurf of gargamel usericons op het forum![]()
Oh ja ik mis smurfin![]()
[ afbeelding ]
Kom op zeg. Als de duitsers morgen binnenvallen ga je toch ook niet zitten toekijken? Gewoon je mening geven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Cheiron het volgende:
*voorzichtig bedankt*
Voor je het weet heb je de GKL pissed off gemaakt, dus ik hou het hier maar bij..
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet op prijs gesteld, weet je zelf ook wel. In een van de gesloten topiques in FB wordt ook een normale OP neergezet, maar ook die is inmiddels gewoon dicht vanwege het hele crewbashing verhaal.
Ik heb hem allang een 'goed verhaal' gestuurd per PM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.
Nee, deze bestaat nog, niet die verwijderde van sjim. Het gaat om deze Nog even hè.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je doelt denk ik op het topic van sjimz? Tja die gesloten topics speelden nog in het heetst van de strijd, Danny was flink pissed off, maar met een goed onderbouwde vraag bereik je echt wel iets. Daar was in de gesloten topics geen sprake van. Met een goed verhaal is Danny echt wel voor rede vatbaar, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |