Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.![]()
Ik zie het als eerbetoon aan Ray en daar is imo niks mis mee.
Hey groep ik ben Moozzie normaal actief op KLB, ONZ, V&A maar lees op veel andere forum onderdelen ook meequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hoi, welkom in VBL. Stel je even voor anders.
quote:Op 22 September 2009 14:39 schreef damsco het volgende:
Kan er niet een idee worden geopperd om een los forum te starten voor VBL? En dan niet in handen van Danny?
quote:Op 22 September 2009 14:48 schreef damsco het volgende:
Ja doe dat, moeten we wel een expert vinden die het kan opzetten. Maar ik denk dat het best interresant kan zijn.
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Namens Damsco die helaas ook niet kan posten (PM geplaatst met toestemming):
[..]
Helaas ben ik ook bang dat zoiets lastig zal zijn, in het verleden al vaak mislukt zulke dergelijke acties.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.
Tss, alsof jij zou gaan staken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.
Shhhht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Als je gebruikers dit soort 'acties' gaan organiseren moet je je als crew toch bedenken waar je nou exact mee bezig bent... en voor wie je dit forum aan het beheren bent.. Goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |