Nee, ik niet.quote:
Nu goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Kwam ik ook vandaag pas achter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.
quote:
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
power to the smurfs.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Dat is de oorzaak van het hele gedoe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.
Als een bepaalde 'mod' 'normaal' had gedaan, had je nu niet een topic vol met smurfenicons.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bash niet de crew, ik bash de persoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
Dat kan niet, dan is hij niet loyaal aan Dannyquote:
Dat is ook te merken ja. Zoveel modjes die users gewoon voor alles mogen uitmaken en er nooit een waarschuwing voor krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over hequote:
Kut. Truequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over he.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
GVD ik word blind van dit topic met al die dezelfde avatars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |