Sorry, ben het niet met je eens, ik heb ' m vaak genoeg een fout zien toegeven. En met redelijkheid kom je een heel eind. Na een afkoelperiode.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op CW, jij kent Danny beter dan de meeste users hier.
Als hij *IETS* niet doet is het een fout achteraf toegeven.
Dus op voorhand is deze suggestie al compleet kansloos om te slagen. En nee, dat ligt niet aan de insteek van het topic of Ray. Maar aan de ongekende koppigheid en zelfoverschatting van Danny.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb hem allang een 'goed verhaal' gestuurd per PM.
Dat bedoel ik ook. Het nu openen heeft geen nut.quote:
It's been a while inderdaadquote:Nice to see you!![]()
Doe eens snel Smurfin worden jij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Ray, heb het niet echt mee gekregen, maar succes kanjert![]()
Ook voor Happelt en Dentem ! Succes !
Zal effe wennen zijn op VBL nu !
Befehl ist befehl.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Zijn nu alle discussietopics gesloten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe eens snel Smurfin worden jij!
Alstu:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nu kan ik me dus niet meer concentreren he...
Wat een treurige bitches zegquote:
Feel free to join us!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Al die smurfen op een rij hebben wel wat. Super initiatief!
Ik zie nog steeds René bij jou.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds René bij jou.
Serieus.quote:
quote:
Nee, ik niet.quote:
Nu goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En nu?
Zag zelf al een tijdje een smurf
Kwam ik ook vandaag pas achter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Rumille het volgende:
[..]
Webicon/Usericon. Kan je ergens bij opties aanpassen. Iets met Ja en Nee.
quote:
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
power to the smurfs.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jajaja blablabla. Het komt alleen niet over als een mod wel een user mag bashen.
Dat is de oorzaak van het hele gedoe.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mods moeten ook normaal dan, maar daar gaat het nu niet om.
Als een bepaalde 'mod' 'normaal' had gedaan, had je nu niet een topic vol met smurfenicons.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik bash niet de crew, ik bash de persoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Houniet het volgende:
Ik wil niet dat jullie andere crew gaan bashen hier, ook niet Danny.
Je mag best je mening formuleren maar doe het dan wel netjes.
Dat kan niet, dan is hij niet loyaal aan Dannyquote:
Dat is ook te merken ja. Zoveel modjes die users gewoon voor alles mogen uitmaken en er nooit een waarschuwing voor krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over hequote:
Kut. Truequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand kent je, komt niet echt over he.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
GVD ik word blind van dit topic met al die dezelfde avatars.
Ga ff stoer doen en het in ieder topique vragenquote:
ik kom net thuis hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga ff stoer doen en het in ieder topique vragen.
Tuurlijkquote:
goede postquote:
Raymania is na wat onhandige uitspraken in Hools zonder enig wederzijds overleg of kans om zich te verdedigen/excuses aan te bieden op 'zwart' gezet, waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg. Maar daar was niemand hier het uiteraard mee eens.quote:
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Raymania is na wat onhandige uitspraken in Hools zonder enig wederzijds overleg of kans om zich te verdedigen/excuses aan te bieden op 'zwart' gezet, waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg. Maar daar was niemand hier het uiteraard mee eens.
Voor Smurfen-gedoe, zie m'n sig.
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
waarop Sjimz voor hem opkwam en een ban kreeg.
Die ook nog natuurlijk ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Riro het volgende:
[..]
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:
Kopbal
SCH
silenus
darkangle
robinhoo
henkievdv
uncleernie
south_pacific
Daar mag best even bij stilgestaan worden. Zoals Silenus zelf wel eens zei: Opdat wij niet vergeten.
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Als je gebruikers dit soort 'acties' gaan organiseren moet je je als crew toch bedenken waar je nou exact mee bezig bent... en voor wie je dit forum aan het beheren bent.. Goed bezig!
Het is nou niet dat ze dood zijn ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Riro het volgende:
[..]
En niet alleen sjimz, maar ook deze mensen zijn slachtoffer geworden:
Kopbal
SCH
silenus
darkangle
robinhoo
henkievdv
uncleernie
south_pacific
Daar mag best even bij stilgestaan worden. Zoals Silenus zelf wel eens zei: Opdat wij niet vergeten.
Steunbetuiging én (ludieke) actie tegen de beslissingen van Danny.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.![]()
Ik zie het als eerbetoon aan Ray en daar is imo niks mis mee.
Dat was de insteek ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
Als je gebruikers dit soort 'acties' gaan organiseren moet je je als crew toch bedenken waar je nou exact mee bezig bent... en voor wie je dit forum aan het beheren bent.. Goed bezig!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef GargameI het volgende:
Ik haat smurfen!
Hoi, welkom in VBL. Stel je even voor anders.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ze dood zijn ofzo
Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nah, actie... er wordt nog nergens gestaakt.![]()
Ik zie het als eerbetoon aan Ray en daar is imo niks mis mee.
Hey groep ik ben Moozzie normaal actief op KLB, ONZ, V&A maar lees op veel andere forum onderdelen ook meequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hoi, welkom in VBL. Stel je even voor anders.
quote:Op 22 September 2009 14:39 schreef damsco het volgende:
Kan er niet een idee worden geopperd om een los forum te starten voor VBL? En dan niet in handen van Danny?
quote:Op 22 September 2009 14:48 schreef damsco het volgende:
Ja doe dat, moeten we wel een expert vinden die het kan opzetten. Maar ik denk dat het best interresant kan zijn.
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Namens Damsco die helaas ook niet kan posten (PM geplaatst met toestemming):
[..]
Helaas ben ik ook bang dat zoiets lastig zal zijn, in het verleden al vaak mislukt zulke dergelijke acties.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zoiets werkt niet. En VBL is al jaren een erg tof forum, zo'n éénmansactie moet je gewoon even over laten waaien.
Tss, alsof jij zou gaan staken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als mod zijnde zou ik m'n taken per direct neerleggen eerlijk gezegd. Ik heb net 't één en 't ander gelezen en ik zou me nu echt schamen dat ik m'n tijd nog besteedde aan het leefbaarder en leuker maken van een forum.
Shhhht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Jarno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |