BAN !!!!quote:
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch nietquote:
OA is met vakantie dus die mag verzakenquote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch niet
Hoi MPG
tegen wie heb je het?quote:
Diegene die boven me postte.quote:
quote:
nu heb ik wel zin in pannenkoekenquote:
You don't talk the talkquote:
werk zequote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben werken gaan over een uur open
laters
Donder op zegquote:
kloptquote:
Oh ja nou ja, de lol was er al vrij vlot vanaf natuurlijk, maar toch ff leukquote:
dubbel zout graagquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
Even naar buiten, drop halen in de supermarkt
Lekkerquote:
Haay Gfquote:
Flessie!!quote:
Tissur?quote:
Hoi Ph.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch niet
Hoi MPG
Ja, je kent het vast wel.quote:
Fles to the rescue!quote:
Weheheh inderdaadquote:
We gaan in December even weekendje naar Antwerpen, dus ik keek op Highspeed alvast hoe dat werkt enzo. Maar ik snap er niks vanquote:
Dan krijg ik kei snel kanaal 2 (Animal Planet) en dan 7 (Discovery). Any hints?quote:
Antwerpen kan je op ieder fatsoenlijk station gewoon uit de automaat trekken. Bespaart je ook &euro 3,50 boekingskostenquote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
We gaan in December even weekendje naar Antwerpen, dus ik keek op Highspeed alvast hoe dat werkt enzo. Maar ik snap er niks vanveel te veel opties met rare kleurtjes enzo
Ik ga wel naar het loket
Kanaal al gevonden?
Ohw okequote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwerpen kan je op ieder fatsoenlijk station gewoon uit de automaat trekken. Bespaart je ook &euro 3,50 boekingskosten
Als je een kortingkaart hebt krijg je korting op het Nederlandse deel van het traject. Dat kan op elk station met touchscreen-automaten. Ik wed een kratje dat het ook op Colmschate kanquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw okeKijk.. dat is nog beter. Dank je wel
![]()
Mag je daar dan eigenlijk ook korting op trekken met je kortingskaart/ov kaart? of is dat alleen geldig binnen nederland?
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerdquote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
berg posts verwijderd omdat het irrelevant was. Het is dicht, ik meld waarom, klaar. Ow, en we gaan crewbashing strikter aanpakken. Ook als het verkapt in een obscuur slowchattopic wordt gedaan.
Nah op colmschate kom ik toch niet dus het moet bij het station hier ook wel helemaal goed komenquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een kortingkaart hebt krijg je korting op het Nederlandse deel van het traject. Dat kan op elk station met touchscreen-automaten. Ik wed een kratje dat het ook op Colmschate kan![]()
Oefenen op http://webdemo.ns.nl
Wat een mongoolquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerd
Zo hou je jezelf tenminste wel bezigquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerd
Ik houd niet van mensen die hun zin niet afma..quote:
en mij zal dat een reet roestenquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die hun zin niet afma..
Zo zeg je daheulniequote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en mij zal dat een reet roesten
quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en mij zal dat een reet roesten
Inburgeren limboquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
Zo zeg je daheulnie![]()
"Dat zal me aan mn reet roesten"
quote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo zeg je daheulnie![]()
"Dat zal me aan mn reet roesten"
quote:
Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met Fhaquote:
Neucken die ook al? Ze beginnen steeds op vroegere leeftijd.quote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de kinderen zijn weer bezig
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaakquote:
Doe eens lief Flesquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met FhaLukt heul goed zonder jou
marcquote:
Helaas, in die regio zit ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ook een stationnetje zijn met noga wat KSC-affiniteit.
Muckendorf-Wipfing. Wauw die wil ik nogeens makenLigt boven Wenen
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaak
Gewoon dat kind naar die mensen gooien !quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
En toen ik toch bezig was met foto's ordenen, kwam ik nog de locatie voor de volgende KSC-meet tegen, waar Pheno zeker aanwezig zal willen zijn:
[ afbeelding ]
Dan miste je vastquote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Ze hebben er vast geen station, dus dan hoef ik er ook nit te wezenquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer eieren komen rapen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer aan mijn meloenen komen voelen hoor
quote:
Ik weet niet of mijn kippen er zo veel gaan leggenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies. Wipfing ook gewoonquote:
hoe coolquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 224 Pheno
02. 148 Ladylike
03. 108 goldfinger1963
04. 087 Nijns
05. 069 wel.o.k
06. 069 Dr_Flash
07. 047 JortK
08. 035 john-frusciante
09. 032 MaleDuck
10. 022 Muck
11. 018 Fha
12. 009 marcb1974
13. 005 Frutsel
14. 004 MPG
15. 004 Aarti
16. 003 DaMart
17. 002 Sjowhan
18. 001 Memento-Mori
quote:Top 100 van maandag 21 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 326 Pheno
08. 159 Ladylike
16. 114 goldfinger1963
34. 087 JortK
34. 087 Dr_Flash
Tsja. Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
moggel![]()
sjezus, pheno heeft bijna in zijn eentje een heel topic vol gebaggerd
Dat vind jij. Had in een multiquote gekundquote:Op dinsdag 22 september 2009 03:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en sorry zie nou pas dat ik een kwartet heb gemaakt![]()
maar niet met onzin of smiley's
Mijn neus heb ik uitgebaggerd, wat is je punt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
moggel![]()
sjezus, pheno heeft bijna in zijn eentje een heel topic vol gebaggerd
Wel.o.kquote:
Het werkt prima als je ziek bent, maar he, je moet wat tegen me te zeuren hebben hequote:Op dinsdag 22 september 2009 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. Verbaast me niets.
Heb gelukkig wel belangrijkere dingen te doen dan een topic vol te baggeren.
geen punt (bij karwei) gewoon een constateringquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn neus heb ik uitgebaggerd, wat is je punt?
nee, geen smileyquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt prima als je ziek bent, maar he, je moet wat tegen me te zeuren hebben he
Het zijn iig geen smiley posts
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Pheno het volgende:
4?
is ook niet echt boeiend.quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, toch 3.
bijna wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel.o.k
Sjow
Duckie
Pheno
Wie is er nog wakker?
Ik ga iig koffie halen
Zoek er eens 200+. Ik denk dat je verbaasd zal zijnquote:
hij heeft toch geen groene saab 900 cabrio?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey mn baas is laat
Dat issie nooit
Vrijdag heeft ie weer vrij
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Hoe is het met het snotteren Ph?
Boek je al vooruitgang?
ik moet toegeven dat ik dacht dat het er meer waren, maar deze 2 waren de enigste die kon vinden zo snelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek er eens 200+. Ik denk dat je verbaasd zal zijn
ik was van mijn snot af tot ik gisteren weer ging hardlopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft toch geen groene saab 900 cabrio?
het is iig uit je hoofdquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het warenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders stond hij in de nieuwe drive-inn van esso
Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was van mijn snot af tot ik gisteren weer ging hardlopen.
ongeloofelijk wat er nog uit kwam.
ik dacht al dat het een saab was maar als ze het kenteken leesbaar op internet zetten dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn
dus jij hebt nu een mooie verse bol wolquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.
Vast welquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.
*gaat denken, zoekt nog ergens een kwartje van weleer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij hebt nu een mooie verse bol wol
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.
die in italiaanse auto's zijn het ergstquote:
Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die in italiaanse auto's zijn het ergst![]()
*toch 5 minuten kunnen inhouden
en maar in de weg staan met die bakquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds afslaan bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend![]()
Mijn Prius rijdt nog sneller wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend![]()
Whehe die edit van mijn quotequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en maar in de weg staan met die bak![]()
heel goed![]()
Das waar, je moet zo´n ding niet onderschattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom
prius gaat inderdaad snel van startquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe die edit van mijn quote![]()
[..]
Das waar, je moet zo´n ding niet onderschatten
Maar ik weet bij wie ik verlies en niet
Zo, baas is er... back to work
Hoiquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer te laat naar je nest gegaan Marc?
Mogguhquote:
Hey Bengelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer te laat naar je nest gegaan Marc?
Gelukkig heb je nog Fok!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Automatisering is hier weer bezig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan voorlopig niet mailen
Maar wel fokken. En je werk doen. Of werk je bij een mailcentre? Of bij Muck?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi LL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bengel
Gelukkig heb je nog Fok!
gebruikers de boel weer vernaggeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel fokken. En je werk doen. Of werk je bij een mailcentre? Of bij Muck?
ja, ga ze van hun werk houden,quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ga eens achter die lui aan, dit kan zomaar niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
Antwoord van de TNT bij de verzendende kant: "U heeft het op vrijdag verstuurd, dat moet u niet doen want dan hebben we met weekendkrachten te maken. We kunnen het desbetreffende pakje niet meer terugvinden.".
Echt, wat een bedrijf
sorry,quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:08 schreef Pheno het volgende:
*kruip onder steen: wat the fuck is "fantastig"? Een of ander Nederlands hiphop nummer met een Belgisch zangeresje erbij
Kun jij "De kleine zeemeermin" ook niet meer zien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry,
ik zit meer op het niveau van "ik ben een klein geel visje in een zee van blauw"
deel 1 en 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun jij "De kleine zeemeermin" ook niet meer zien?
Mogguhquote:
Leuk he, een dochterquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deel 1 en 2
en Barbie in De Notenkraker
Barbie als Rapunzel
Barbie en het Zwanenmeer; met muziek van Tchaikovsky uitgevoerd door het London Symphony Orchestra. Choreograaf Peter Martins (New York City Ballet) tekende voor de bewegingen van de personages
Barbie - als Prinses en de bedelaar
Barbie - Fairytopia
Barbie en de magie van Pegasus; met muziek uit de 6e symfonie van Beethoven
Barbie Fairytopia - Mermaidia
De Barbie dagboeken
Barbie en de twaalf dansende prinsessen
Barbie Fairytopia - Magie van de regenboog
Barbie als de eilandprinses
Barbie Mariposa
Barbie en het Diamantkasteel
Barbie Kerstverhaal
Barbie's duimelijntje
Barbie en de drie musketiers(najaar 2009)
en dat 2 keer
2 is nog leukerquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Leuk he, een dochter
Bij Barbie does Dallas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel.o.k
LL
waar is de sterke drank?
Lego en playmobiel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 is nog leuker![]()
ik heb al mijn autotjes al weggedaan.![]()
lego en playmobiel ook.![]()
treintje kan ik geen afscheid van nemen![]()
hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel.o.k
LL
waar is de sterke drank?
bedankt even iets van cognac opzoekenquote:
Je gaat je bezatten omdat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns
[..]
bedankt even iets van cognac opzoeken
he die heb ik nog nietquote:
ze hebben er wel even mee gespeeld maar brandweer en politie kon ze toch niet echt boeien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:31 schreef Nijns het volgende:
Ik vond, als meisje zijnde, lego ook gewoon leuk hoor
hai allemaal
daar ben ik toch iets te zuinig op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lego en playmobiel.treintjes zijn ook leuk voor meiden.
quote:
Tandarts.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]niet bezatten
om te spoelen ik heb kiespijn
o, ik kom wel even langs.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]niet bezatten
om te spoelen ik heb kiespijn
al geweestquote:
zo'n soort afspraak heb ik ook met mijn tandartsquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, ik kom wel even langs.
dit weekend heb ik de voortand van mijn oudste dochter er ook uit gehaald.
pap, het deed niet eens zeer
heb je hier wat aan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al geweest![]()
[..]
zo'n soort afspraak heb ik ook met mijn tandarts![]()
hij doet mij geen zeer en ik hem ook niet
Het is tong80 en is te druk met fokken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
ok, ik zit met 1 ander iemand op de afdeling. Laten we zeggen dat dat het onze taak is om alle taakje x af te maken. Nu lopen er op dit moment 10 taakjes x op deze afdeling en als ik vraag of mijn collega er 1 van kan overnemen (ik doe ze namelijk alle 10) heeft ze het te druk daarvoor. waarmee dan? echt, ik walg daarvan
die zit te fokkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
ok, ik zit met 1 ander iemand op de afdeling. Laten we zeggen dat dat het onze taak is om alle taakje x af te maken. Nu lopen er op dit moment 10 taakjes x op deze afdeling en als ik vraag of mijn collega er 1 van kan overnemen (ik doe ze namelijk alle 10) heeft ze het te druk daarvoor. waarmee dan? echt, ik walg daarvan
je zou het bijna denken. het is toch normaal dat ik me daaraan irriteer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is tong80 en is te druk met fokken?
ik ook, maar doe dat er gewoon bijquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je hier wat aan?
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Wiskey on the rocks
Een shot wiskey wordt welleens gezien als middel tegen kiespijn. “Dit helpt alleen niet de kiespijn te verminderen”, zegt Charles Wakefield, directeur aan de Baylor universiteit voor Medici. “Kiespijn kan beter worden aangepakt door het ijs uit dat glas wiskey. Een studie uit Canada wees uit dat door ijs in de hand rond te wrijven, dit de kiespijn bij 50% van de testpersonen verlichtte. De kiespijn verdwijnt doordat de zenuwen in de hand in verbinding staan met die van de kies.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Knoflook
Het klinkt niet als het lekkerste middel, maar kiespijn kan verdwijnen door knoflook. Wie dagelijks in de ochtend een stukje knoflook bij de zere kies stopt, zal de pijn voelen verminderen. Knoflook helpt naast kiespijn ook om gaatjes weer te genezen.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Ui
Kiespijn komt door de zuren die zenuwen in de tanden aantasten. Het kauwen op een stuk rauw ui voor 3 minuten dood alle bacteriën in de mond, waardoor de kiespijn verdwijnt.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Peper
Ook peper helpt tegen kiespijn. Meng een snufje peper en een kwart theelepel zout. Meng dit mmet olijfolie en smeer het op de tanden. Niet alleen helpt het tegen kiespijn, het voorkomt ook kiespijn. Daarnaast stopt dagelijks gebruik ook vieze adem.
Oeh, ik zit ook te kijken naar een android. Niet voor de geluidjes. Die mensen moeten ze preventief ruimen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
collega heeft een nieuwe telefoon, android.
in de categorie nutteloos:
een shotgun en een ak 47, inclusief geluid
wat ik zag reageert hij wel lekker snel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, ik zit ook te kijken naar een android. Niet voor de geluidjes. Die mensen moeten ze preventief ruimen.
Mja, daarom vind ik de iPhone wat overrated.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik zag reageert hij wel lekker snel.
en er zijn al een hoop apps voor te krijgen.
zal alleen maar meer worden, open source.
iphone toch wel erg gesloten wat dat betreft.
aartiquote:
dan ga jij het ook een stuk drukker krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh nijns
oeh mn baas is gestressed
Dagje duitsland was blijkbaar niet zo goed voor zn werkdruk
Dat krijg je als je een bedrijf redt van failissement
Nopequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
LL![]()
al nieuws over je contract? (buiten het feit dat het dus een maand langer loopt..)
Dat zeg ik al een tijdjequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga jij het ook een stuk drukker krijgen
wat een gedoe zegquote:
andere dingen hebben hier prioriteitquote:
Ligstoelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
andere dingen hebben hier prioriteit
normaal snap ik je wel, maar de link tussen mn werk en deze opmerking ontgaat mijquote:
nee, dagjes Duitslandquote:
pssst.... duits bedrijf overgenomenquote:
Er was geen link, dat was het puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal snap ik je wel, maar de link tussen mn werk en deze opmerking ontgaat mij
Het overnemen van een bedrijf kost veel moeite en tijd.
Dat gaat voor blijkbaar
Goed puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was geen link, dat was het punt
Same herequote:
weet ik, gelukkig is het duitsland dan, gaat een stuk minder tijd in zittenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst.... duits bedrijf overgenomen
idem hier ik ben brakquote:
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
heb hoofdpijn, ik ga even een toetje eten
onze KSC dokter heeft overal wel een middeltje voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Weg met hoofdpijn, tip 1: Water drinken
Eén van de voornaamste redenen voor hoofdpijn is uitdroging. Dit komt door het drinken van koffie, thee e.d. waarbij je meer vocht verliest dan binnenkrijgt. Maar ook bij warme temperaturen verliezen we meer vocht. Hoofdpijn is dan een teken meer te moeten drinken. Drink dus voldoende water en verklein de kans op hoofdpijn. Komt de hoofdpijn op, neem dan eerst een glas water .
Weg met hoofdpijn, tip 2: Koffie
Hoewel koffie zojuist als oorzaak aangewezen werd voor het verliezen van vocht en veroorzaken van hoofdpijn, kan te weinig koffie ook hoofdpijn veroorzaken. Wie veel koffie drinkt, kan verslaaft raken aan caffeine. Wanneer je minder koffie nuttigt, kan het tekort aan caffeine hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 3: Rust
Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door stress. Rust daarom voldoende. Slaap genoeg uren en neem voldoende pauzes. Zet er toch hoofdpijn door, maak dan eens een wandeling van 5 minuten.
Weg met hoofdpijn, tip 4: Ontspan
Geen tijd om 5 minuten de hoofdpijn weg te wandelen? Sluit de ogen dan en wrijf tegen de zijkanten van uw hoofd. Ook op de kruin van uw hoofd, tussen uw wenkbrauwen en bij uw oren zitten drukpunten tegen hoofdpijn, Ontspan! Masseer deze punten en de hoofdpijn zal verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 5: Natte washand
Hoewel het tijdens het werk lastig gaat, is een koude natte washand een geweldig middel zijn tegen hoofdpijn. Ga rustig zitten of liggen. Ontspan, met de koude natte washand. Uw hoofdpijn zal zeker verminderen.
Weg met hoofdpijn, tip 6: Warm bad
Hoofdpijn is goed aan te pakken door te ontspannen. Neem bij hoofdpijn bijvoorbeeld eens een goed warm bad. Ontspan uw spieren. Gespannen spieren kunnen namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Weg met hoofdpijn, tip 7: Stoom
Stoom is een ander middel om hoofdpijn op te lossen. De warme lucht vult het hoofd en zorgt voor de juiste ontspanning. Draai de nek een paar keer rond en masseer de nekspieren. Uw hoofpijn zal zeker verminderen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
Hellow lieve kijkbuis kinderen
Hellow darlingquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
Hellow lieve kijkbuis kinderen
ren je van me weg of naar me toe?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
Hoofdpijn, daar was seks toch goed tegen? *rent
quote:
ik was altijd al goed in biologie, zelfs een 10 op mijn eindlijstquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
onze KSC dokter heeft overal wel een middeltje voor
geschiedenisles is dan weer wat lastiger, die is dood.quote:
Wat denk je zelf.quote:
wil je me even onderzoeken dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was altijd al goed in biologie, zelfs een 10 op mijn eindlijst![]()
* vraagt zich af waarom nooit iets mee gedaan
jfk
je kwam geschrokken over, dus ik denk dat je bij me weg rentquote:
dan had ik "*rent weg" gezetquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
je kwam geschrokken over, dus ik denk dat je bij me weg rent
[huisarts-mode]quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
geschiedenisles is dan weer wat lastiger, die is dood.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
wel ok is en H_h en klazien uit schubbekutteveen met grootmoeder's middeltjes?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan niet overal de goeiste in benne
yup liggrn die in de vriezer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow darling
Kwam jij nou in mn pauze hierheen?
zo ja, neem ff 2 krentenbroodjes mee
ben benieuwd hoe deze rel weer gaat aflopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Wat een circus weer: RayMania bedankt!
ooeh, kom maar in mijn armenquote:
Yepquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup liggrn die in de vriezer?
Hup, op zijn russisch.quote:
als ik jou nu bash dat je hier verzaakt, krijg ik dan ook een ban?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
Nogmaals tvp.
quote:
Jij bent toch geen modquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik jou nu bash dat je hier verzaakt, krijg ik dan ook een ban?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]en geen 48 uur maar meteen 2 weken of helemaal weg
Dat hoef je op het moment ook niet te zijn, als je naar het bantopic kijktquote:
Zijn het er zo veel momenteel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoef je op het moment ook niet te zijn, als je naar het bantopic kijkt
zal je vandaag nog wel een keer moeten doenquote:
nou, dat zou serieus geen overbodige luxe zijn. gisteren maar geprobeerd een beetje te ontspannen door de warmte van een kruik maar dat hielp niet echt..quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[huisarts-mode]
kleed u zich maar vast uit mevrouw.
[/huisarts-mode]
[fysio-mode]
nek en schoudermassage dan maar?
[/fysio-mode]
ow hai Johnquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup liggrn die in de vriezer?
que?quote:
Vooral de reden, alles wordt maar op crew bashing gegooidquote:
Oeh zo deed Stalin het ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral de reden, alles wordt maar op crew bashing gegooid
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoef je op het moment ook niet te zijn, als je naar het bantopic kijkt
*gaat even kijken*quote:
remlof kennende: ja. vrouw + tieten. Het hielp krentenbol ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(seriously, dat is echt een vrij dom standje)
[..]
Zal ik voor de grap eens solliciteren op een mod-functie? Kijken of ik het wel word
[..]
*gaat even kijken*
oeh, een eervolle vermeldingquote:
Ik vind het alleen maar grappig dat partijen zich zo laten kennen. Een forum heeft toch bestaansrecht door het recht op discussie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef john-frusciante het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje op een dictatoteur lijken (heel erg jammer) but life goes on
en dat bleek een vent te zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
remlof kennende: ja. vrouw + tieten. Het hielp krentenbol ook.
krentebol was nep, ik nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
remlof kennende: ja. vrouw + tieten. Het hielp krentenbol ook.
Dat wist niemandquote:
Dat zei Krentebol ook altijdquote:
Ach ja,. wat zal ik er van zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar grappig dat partijen zich zo laten kennen. Een forum heeft toch bestaansrecht door het recht op discussie?
Nee. Laat maar liggen tot je weer zin krijgt. Is toch pas over 22 topics nodigquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, btw, zal ik dat half onaf (en dus ook half af) filmpje hier nog posten?
Mijn zin is toch weg en tegen die tijd ben ik toch op onderzoek.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Laat maar liggen tot je weer zin krijgt. Is toch pas over 22 topics nodig
toen nog niet nee..quote:
en jij hebt nog wel een echte foto van mij gezienquote:
Nou, kom maar op dan met die brainfart van jequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
Mijn zin is toch weg en tegen die tijd ben ik toch op onderzoek.
http://www.sexstandjes.be/ zoek er maar eentje uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(seriously, dat is echt een vrij dom standje)
[..]
"Uh, die !"quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.sexstandjes.be/ zoek er maar eentje uit
Ik vind russisch echt stomquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die ga ik later bekijkenquote:
nummer 4 graagquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:
super leuk begin! ik zou echter gaan voor 'enkele hoogtepunten' ipv 'wat hoogtepunten'quote:
Het is er ook maar 1quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
super leuk begin! ik zou echter gaan voor 'enkele hoogtepunten' ipv 'wat hoogtepunten'
dan kun je het beter het hoogtepunt noemenquote:
Ik wel iig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het stil![]()
iedereen is zeker aan het lunchen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
Duck is toch naar Panama
Raar beest in Panama
Is Panama de nieuwe vuilnisbakquote:
Ik ook nietquote:
rugmassage geven aan nijnsquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het stil![]()
iedereen is zeker aan het lunchen
Doe jij de rug, die ik de voorkant.quote:
Sandwich. Past wel bij de lunchpauzequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe jij de rug, die ik de voorkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |