Het is tong80 en is te druk met fokken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
ok, ik zit met 1 ander iemand op de afdeling. Laten we zeggen dat dat het onze taak is om alle taakje x af te maken. Nu lopen er op dit moment 10 taakjes x op deze afdeling en als ik vraag of mijn collega er 1 van kan overnemen (ik doe ze namelijk alle 10) heeft ze het te druk daarvoor. waarmee dan? echt, ik walg daarvan
die zit te fokkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
ok, ik zit met 1 ander iemand op de afdeling. Laten we zeggen dat dat het onze taak is om alle taakje x af te maken. Nu lopen er op dit moment 10 taakjes x op deze afdeling en als ik vraag of mijn collega er 1 van kan overnemen (ik doe ze namelijk alle 10) heeft ze het te druk daarvoor. waarmee dan? echt, ik walg daarvan
je zou het bijna denken. het is toch normaal dat ik me daaraan irriteer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is tong80 en is te druk met fokken?
ik ook, maar doe dat er gewoon bijquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je hier wat aan?
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Wiskey on the rocks
Een shot wiskey wordt welleens gezien als middel tegen kiespijn. “Dit helpt alleen niet de kiespijn te verminderen”, zegt Charles Wakefield, directeur aan de Baylor universiteit voor Medici. “Kiespijn kan beter worden aangepakt door het ijs uit dat glas wiskey. Een studie uit Canada wees uit dat door ijs in de hand rond te wrijven, dit de kiespijn bij 50% van de testpersonen verlichtte. De kiespijn verdwijnt doordat de zenuwen in de hand in verbinding staan met die van de kies.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Knoflook
Het klinkt niet als het lekkerste middel, maar kiespijn kan verdwijnen door knoflook. Wie dagelijks in de ochtend een stukje knoflook bij de zere kies stopt, zal de pijn voelen verminderen. Knoflook helpt naast kiespijn ook om gaatjes weer te genezen.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Ui
Kiespijn komt door de zuren die zenuwen in de tanden aantasten. Het kauwen op een stuk rauw ui voor 3 minuten dood alle bacteriën in de mond, waardoor de kiespijn verdwijnt.
Weg met kiespijn, zonder medicijnen: Peper
Ook peper helpt tegen kiespijn. Meng een snufje peper en een kwart theelepel zout. Meng dit mmet olijfolie en smeer het op de tanden. Niet alleen helpt het tegen kiespijn, het voorkomt ook kiespijn. Daarnaast stopt dagelijks gebruik ook vieze adem.
Oeh, ik zit ook te kijken naar een android. Niet voor de geluidjes. Die mensen moeten ze preventief ruimen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
collega heeft een nieuwe telefoon, android.
in de categorie nutteloos:
een shotgun en een ak 47, inclusief geluid
wat ik zag reageert hij wel lekker snel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, ik zit ook te kijken naar een android. Niet voor de geluidjes. Die mensen moeten ze preventief ruimen.
Mja, daarom vind ik de iPhone wat overrated.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik zag reageert hij wel lekker snel.
en er zijn al een hoop apps voor te krijgen.
zal alleen maar meer worden, open source.
iphone toch wel erg gesloten wat dat betreft.
aartiquote:
dan ga jij het ook een stuk drukker krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh nijns
oeh mn baas is gestressed
Dagje duitsland was blijkbaar niet zo goed voor zn werkdruk
Dat krijg je als je een bedrijf redt van failissement
Nopequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
LL![]()
al nieuws over je contract? (buiten het feit dat het dus een maand langer loopt..)
Dat zeg ik al een tijdjequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ga jij het ook een stuk drukker krijgen
wat een gedoe zegquote:
andere dingen hebben hier prioriteitquote:
Ligstoelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
andere dingen hebben hier prioriteit
normaal snap ik je wel, maar de link tussen mn werk en deze opmerking ontgaat mijquote:
nee, dagjes Duitslandquote:
pssst.... duits bedrijf overgenomenquote:
Er was geen link, dat was het puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
normaal snap ik je wel, maar de link tussen mn werk en deze opmerking ontgaat mij
Het overnemen van een bedrijf kost veel moeite en tijd.
Dat gaat voor blijkbaar
Goed puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was geen link, dat was het punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |