Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met Fhaquote:
Neucken die ook al? Ze beginnen steeds op vroegere leeftijd.quote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de kinderen zijn weer bezig
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaakquote:
Doe eens lief Flesquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met FhaLukt heul goed zonder jou
marcquote:
Helaas, in die regio zit ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ook een stationnetje zijn met noga wat KSC-affiniteit.
Muckendorf-Wipfing. Wauw die wil ik nogeens makenLigt boven Wenen
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaak
Gewoon dat kind naar die mensen gooien !quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
En toen ik toch bezig was met foto's ordenen, kwam ik nog de locatie voor de volgende KSC-meet tegen, waar Pheno zeker aanwezig zal willen zijn:
[ afbeelding ]
Dan miste je vastquote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Ze hebben er vast geen station, dus dan hoef ik er ook nit te wezenquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer eieren komen rapen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer aan mijn meloenen komen voelen hoor
quote:
Ik weet niet of mijn kippen er zo veel gaan leggenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies. Wipfing ook gewoonquote:
hoe coolquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 224 Pheno
02. 148 Ladylike
03. 108 goldfinger1963
04. 087 Nijns
05. 069 wel.o.k
06. 069 Dr_Flash
07. 047 JortK
08. 035 john-frusciante
09. 032 MaleDuck
10. 022 Muck
11. 018 Fha
12. 009 marcb1974
13. 005 Frutsel
14. 004 MPG
15. 004 Aarti
16. 003 DaMart
17. 002 Sjowhan
18. 001 Memento-Mori
quote:Top 100 van maandag 21 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 326 Pheno
08. 159 Ladylike
16. 114 goldfinger1963
34. 087 JortK
34. 087 Dr_Flash
Tsja. Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
moggel![]()
sjezus, pheno heeft bijna in zijn eentje een heel topic vol gebaggerd
Dat vind jij. Had in een multiquote gekundquote:Op dinsdag 22 september 2009 03:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en sorry zie nou pas dat ik een kwartet heb gemaakt![]()
maar niet met onzin of smiley's
Mijn neus heb ik uitgebaggerd, wat is je punt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
moggel![]()
sjezus, pheno heeft bijna in zijn eentje een heel topic vol gebaggerd
Wel.o.kquote:
Het werkt prima als je ziek bent, maar he, je moet wat tegen me te zeuren hebben hequote:Op dinsdag 22 september 2009 07:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. Verbaast me niets.
Heb gelukkig wel belangrijkere dingen te doen dan een topic vol te baggeren.
geen punt (bij karwei) gewoon een constateringquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn neus heb ik uitgebaggerd, wat is je punt?
nee, geen smileyquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt prima als je ziek bent, maar he, je moet wat tegen me te zeuren hebben he
Het zijn iig geen smiley posts
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Pheno het volgende:
4?
is ook niet echt boeiend.quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Pheno het volgende:
Oh, toch 3.
bijna wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel.o.k
Sjow
Duckie
Pheno
Wie is er nog wakker?
Ik ga iig koffie halen
Zoek er eens 200+. Ik denk dat je verbaasd zal zijnquote:
hij heeft toch geen groene saab 900 cabrio?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:12 schreef Ladylike het volgende:
Hey mn baas is laat
Dat issie nooit
Vrijdag heeft ie weer vrij
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Hoe is het met het snotteren Ph?
Boek je al vooruitgang?
ik moet toegeven dat ik dacht dat het er meer waren, maar deze 2 waren de enigste die kon vinden zo snelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoek er eens 200+. Ik denk dat je verbaasd zal zijn
ik was van mijn snot af tot ik gisteren weer ging hardlopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft toch geen groene saab 900 cabrio?
het is iig uit je hoofdquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de derde wastrommel is bijna vol. Als je dat als vooruitgang ziet.
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het warenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders stond hij in de nieuwe drive-inn van esso
Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was van mijn snot af tot ik gisteren weer ging hardlopen.
ongeloofelijk wat er nog uit kwam.
ik dacht al dat het een saab was maar als ze het kenteken leesbaar op internet zetten dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn
dus jij hebt nu een mooie verse bol wolquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.
Vast welquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.
*gaat denken, zoekt nog ergens een kwartje van weleer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij hebt nu een mooie verse bol wol
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.
die in italiaanse auto's zijn het ergstquote:
Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die in italiaanse auto's zijn het ergst![]()
*toch 5 minuten kunnen inhouden
en maar in de weg staan met die bakquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds afslaan bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend![]()
Mijn Prius rijdt nog sneller wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend![]()
Whehe die edit van mijn quotequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en maar in de weg staan met die bak![]()
heel goed![]()
Das waar, je moet zo´n ding niet onderschattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom
prius gaat inderdaad snel van startquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe die edit van mijn quote![]()
[..]
Das waar, je moet zo´n ding niet onderschatten
Maar ik weet bij wie ik verlies en niet
Zo, baas is er... back to work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |