BAN !!!!quote:
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch nietquote:
OA is met vakantie dus die mag verzakenquote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch niet
Hoi MPG
tegen wie heb je het?quote:
Diegene die boven me postte.quote:
quote:
nu heb ik wel zin in pannenkoekenquote:
You don't talk the talkquote:
werk zequote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben werken gaan over een uur open
laters
Donder op zegquote:
kloptquote:
Oh ja nou ja, de lol was er al vrij vlot vanaf natuurlijk, maar toch ff leukquote:
dubbel zout graagquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
Even naar buiten, drop halen in de supermarkt
Lekkerquote:
Haay Gfquote:
Flessie!!quote:
Tissur?quote:
Hoi Ph.quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de fp misschien. En die verzakers MPG en OA zijn er toch niet
Hoi MPG
Ja, je kent het vast wel.quote:
Fles to the rescue!quote:
Weheheh inderdaadquote:
We gaan in December even weekendje naar Antwerpen, dus ik keek op Highspeed alvast hoe dat werkt enzo. Maar ik snap er niks vanquote:
Dan krijg ik kei snel kanaal 2 (Animal Planet) en dan 7 (Discovery). Any hints?quote:
Antwerpen kan je op ieder fatsoenlijk station gewoon uit de automaat trekken. Bespaart je ook &euro 3,50 boekingskostenquote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
We gaan in December even weekendje naar Antwerpen, dus ik keek op Highspeed alvast hoe dat werkt enzo. Maar ik snap er niks vanveel te veel opties met rare kleurtjes enzo
Ik ga wel naar het loket
Kanaal al gevonden?
Ohw okequote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwerpen kan je op ieder fatsoenlijk station gewoon uit de automaat trekken. Bespaart je ook &euro 3,50 boekingskosten
Als je een kortingkaart hebt krijg je korting op het Nederlandse deel van het traject. Dat kan op elk station met touchscreen-automaten. Ik wed een kratje dat het ook op Colmschate kanquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw okeKijk.. dat is nog beter. Dank je wel
![]()
Mag je daar dan eigenlijk ook korting op trekken met je kortingskaart/ov kaart? of is dat alleen geldig binnen nederland?
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerdquote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
berg posts verwijderd omdat het irrelevant was. Het is dicht, ik meld waarom, klaar. Ow, en we gaan crewbashing strikter aanpakken. Ook als het verkapt in een obscuur slowchattopic wordt gedaan.
Nah op colmschate kom ik toch niet dus het moet bij het station hier ook wel helemaal goed komenquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een kortingkaart hebt krijg je korting op het Nederlandse deel van het traject. Dat kan op elk station met touchscreen-automaten. Ik wed een kratje dat het ook op Colmschate kan![]()
Oefenen op http://webdemo.ns.nl
Wat een mongoolquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerd
Zo hou je jezelf tenminste wel bezigquote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst een forum voor verzurende ex-crew maken en dan verbaasd en kwaad zijn dat er zuur wordt gereageerd
Ik houd niet van mensen die hun zin niet afma..quote:
en mij zal dat een reet roestenquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van mensen die hun zin niet afma..
Zo zeg je daheulniequote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en mij zal dat een reet roesten
quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en mij zal dat een reet roesten
Inburgeren limboquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
Zo zeg je daheulnie![]()
"Dat zal me aan mn reet roesten"
quote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo zeg je daheulnie![]()
"Dat zal me aan mn reet roesten"
quote:
Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met Fhaquote:
Neucken die ook al? Ze beginnen steeds op vroegere leeftijd.quote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de kinderen zijn weer bezig
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaakquote:
Doe eens lief Flesquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ff niet opa, opbokken. Ik ben Bezig. Flikvlooien met FhaLukt heul goed zonder jou
marcquote:
Helaas, in die regio zit ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet ook een stationnetje zijn met noga wat KSC-affiniteit.
Muckendorf-Wipfing. Wauw die wil ik nogeens makenLigt boven Wenen
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Welke kinderen waar? Iets gooien helpt vaak
Gewoon dat kind naar die mensen gooien !quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
En toen ik toch bezig was met foto's ordenen, kwam ik nog de locatie voor de volgende KSC-meet tegen, waar Pheno zeker aanwezig zal willen zijn:
[ afbeelding ]
Dan miste je vastquote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met een kind gooide, of een steen naar een kind gooide werden er toch mensen kwaad hoor
Ze hebben er vast geen station, dus dan hoef ik er ook nit te wezenquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer eieren komen rapen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
Tetten! jammer dat meets nooit doorgaan.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik gesetteld ben met mn kippen enzo mag jij ook wel een keer aan mijn meloenen komen voelen hoor
quote:
Ik weet niet of mijn kippen er zo veel gaan leggenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies. Wipfing ook gewoonquote:
hoe coolquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |