Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was van mijn snot af tot ik gisteren weer ging hardlopen.
ongeloofelijk wat er nog uit kwam.

ik dacht al dat het een saab was maar als ze het kenteken leesbaar op internet zetten dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn

Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik heb nieteens opgelet vanmorgen wat voor soort auto´s het waren
Gevaarlijke drive-inn

dus jij hebt nu een mooie verse bol wolquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag eigenwijs genoeg (ja hoi) gewoon gaan spinnen voor een uurtje. Dan denk je dat het leeg is, komt er nog meer! Morgen zou ik normaal gan XCO'en, even kijken of dat verstandig gaat worden.

Vast welquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.

*gaat denken, zoekt nog ergens een kwartje van weleer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij hebt nu een mooie verse bol wol

).
 ).

quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouw zijn geweest: man gaat tanken en vraagt aan vrouw of ze alvast naar binnen gaat om te gaan betalen. Ze neemt het te letterlijk op et voila.

die in italiaanse auto's zijn het ergstquote:

Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die in italiaanse auto's zijn het ergst
*toch 5 minuten kunnen inhouden

en maar in de weg staan met die bakquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds afslaan bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend

Mijn Prius rijdt nog sneller wegquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Erg he, zoals ze je steeds wegrijden bij het stoplicht enzo
Gek word ik ervan
happen doe ik niet echt meer, ben het gewend
 En die zakken hooi maar dom kijken.
 En die zakken hooi maar dom kijken.

Whehe die edit van mijn quotequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en maar in de weg staan met die bak
heel goed

Das waar, je moet zo´n ding niet onderschattenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom

prius gaat inderdaad snel van startquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn Prius rijdt nog sneller wegEn die zakken hooi maar dom kijken.
Altijd leuk bij een dubbelbaans stoplicht: zien ze mij staan aan de linkerzijde, gaan ze achter een andere rechts staan. Met het idee dat ze toch wel sneller weg zijn, want hybride...
De start gaat juist prima met zo'n ding, electromotor kickt volledig in, icm met de benzinemotor
Bij de 60 gaat ie juist even poep. Maar ja, dan mogen ze toch al niet meer harder binnen de bebouwde kom

quote:

quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe die edit van mijn quote
[..]
Das waar, je moet zo´n ding niet onderschatten
Maar ik weet bij wie ik verlies en niet
Zo, baas is er... back to work
 als ik het niet doe je het zelf wel
  als ik het niet doe je het zelf wel gekregen  om op te lossen
  gekregen  om op te lossen   

Hoiquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer te laat naar je nest gegaan Marc?

Mogguhquote:

Hey Bengelquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer te laat naar je nest gegaan Marc?

Gelukkig heb je nog Fok!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Automatisering is hier weer bezig

kan voorlopig niet mailen

Maar wel fokken. En je werk doen. Of werk je bij een mailcentre? Of bij Muck?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi

Hoi.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi

Ga eens achter die lui aan, dit kan zomaar niet.
  Ga eens achter die lui aan, dit kan zomaar niet. Hoi LL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
Hey Bengel
Gelukkig heb je nog Fok!

gebruikers de boel weer vernaggeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi

quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel fokken. En je werk doen. Of werk je bij een mailcentre? Of bij Muck?
 TNT, daarom komt het nooit aan bij pheno
  TNT, daarom komt het nooit aan bij phenoja, ga ze van hun werk houden,quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ga eens achter die lui aan, dit kan zomaar niet.
 straks werkt het weer .
  straks werkt het weer . 

quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Pheno het volgende:
Antwoord van de TNT bij de verzendende kant: "U heeft het op vrijdag verstuurd, dat moet u niet doen want dan hebben we met weekendkrachten te maken. We kunnen het desbetreffende pakje niet meer terugvinden.".
Echt, wat een bedrijf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |