Dat was MIJN fipo jaquote:Op zondag 20 september 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
FifthPost kan nog
ik had de Fiftht postquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens wat worssies bakken.
dat is bij mijquote:
nijnsquote:
ik ga geen android wordenquote:
daarom zegt hij het ookquote:
geen aandelen google dusquote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga geen android worden![]()
nog 2 blaren over en en gevoelig huidje maar voor de rest prima
hete pan gepakt, handvat eerst boven warme pit zetten en dan aan je hand plakken.quote:
dan moet je ff teruglezen in het vorige topicquote:
bij deze de uitlegquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben hier pas een nieuw electrisch fornuis staan en ik had de verkeerde pit aan gezet.
de pan had ik op de pit erachter gezet met het handvat boven de hete pit ....
dus de steel van de pan was bloedheet en die heb ik vast gepakt
vind mijn versie leukerquote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ff teruglezen in het vorige topic
[..]
bij deze de uitleg
dat ookquote:
zonde van je geldquote:
korter maar niet helemaal goedquote:
of ik er iets van heb geleerd weet ik nietquote:
italiaans schepijsquote:
Dat is toch minstens te hopenquote:Op zondag 20 september 2009 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ik er iets van heb geleerd weet ik niet
quote:
nee,gewoon een softijsjequote:
ik eet burrito's zometeenquote:
ik wel, nee.quote:Op zondag 20 september 2009 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ik er iets van heb geleerd weet ik niet
Is best fijn hoorquote:
En je hebt net worst opquote:
Neuhquote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En je hebt net worst op.
Komt om 7 uur een portie chinees en om 8 uur nog een grote friet speciaal?
Wtf?quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een nieuwe wc bril plaatsen
ik weet niet wat ze op die plee allemaal uitspoken maar dit is al de 5de bril
ja, heb ik wel zin in nuquote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is best fijn hoorGewoon een beetje knuffelen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een nieuwe wc bril plaatsen
ik weet niet wat ze op die plee allemaal uitspoken maar dit is al de 5de bril
* Dr_Flash sleept Nijns naar een stil hoekjequote:
Lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash] sleept Nijns naar een stil hoekje [ afbeelding
quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash sleept Nijns naar een stil hoekje (knf)
Laten jullie wel de wc-bril heel?quote:
in 4 jaarquote:Op zondag 20 september 2009 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wtf?
5 wc-brillen versleten? In hoeveel tijd?
aha jij bent dus de daderquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Laten jullie wel de wc-bril heel?
Ja, ik zag jullie wel de gang in lopen, maar niet waar jullie naartoe gingenquote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
WC-bril?![]()
Wij zitten in het fietsenhok hoor
nu.nl gebruikt babelfishquote:De 50-jarige arts zou hebben bekend de deelnemers een drugscocktail te hebben gegeven.De arts is vastgenomen.
Nijns en ik weten heel goe wat we doen, waar, en hoe dat dan moetquote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik zag jullie wel de gang in lopen, maar niet waar jullie naartoe gingen. Dus ik dacht, waarschuw maar ff, voordat GF weer kan doet-het-zelven
.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Laten jullie wel de wc-bril heel?
kom hier, lekker stuk. stop met kletsen en neuk mequote:Op zondag 20 september 2009 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijns en ik weten heel goe wat we doen, waar, en hoe dat dan moet
Maar bedankt voor je goede zorgen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
WC-bril?![]()
Wij zitten in het fietsenhok hoor
gelukkig heb ik geen fietsenhokquote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik zag jullie wel de gang in lopen, maar niet waar jullie naartoe gingen. Dus ik dacht, waarschuw maar ff, voordat GF weer kan doet-het-zelven
.
Benen wijd en paalschuivenquote:Op zondag 20 september 2009 17:59 schreef Nijns het volgende:
kom hier, lekker stuk. stop met kletsen en neuk me
hij wou knuffelenquote:Op zondag 20 september 2009 17:59 schreef Nijns het volgende:
kom hier, lekker stuk. stop met kletsen en neuk me
ow, sorryquote:
quote:
hij knuffelt je wel nadat hij je heeft uitgewoondquote:
als ie me maar zal uitwonenquote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij knuffelt je wel nadat hij je heeft uitgewoond
dan is het goedquote:
quote:
quote:
krijg je hem niet gratis of korting als ze te laat bezorgenquote:
Neuhquote:Op zondag 20 september 2009 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg je hem niet gratis of korting als ze te laat bezorgen
quote:
dat kan ik begrijpenquote:Op zondag 20 september 2009 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een fooi zit er niet meer in nu
ze zijn je vergetenquote:Op zondag 20 september 2009 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er maar eens achteraanbellenVrijdag waren ze zo goed op tijd
bellen en een klacht indienenquote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat een gefaal![]()
vrijdag perfect, hete pizza, 2 minuten te laat
Nu lauwe hap, half uur te laat, en zonder knoflooksaus. Sterf Domino's![]()
![]()
hoe KUN je
Donderopman ik ga hier toch geen energie aan spenderen. Gewoon alle fokkers waarschuwen dat ze daar niet moeten bestellen. Richt veel meer schade aan. FAAAL dominoquote:Op zondag 20 september 2009 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bellen en een klacht indienen
en dat kost geen energiequote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderopman ik ga hier toch geen energie aan spenderen. Gewoon alle fokkers waarschuwen dat ze daar niet moeten bestellen. Richt veel meer schade aan. FAAAL domino
Mijn ongenoegen zal ze niet ontgaan, ben maar niet bangquote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er niemand een klacht indient weten hun ook niet dat er iets fout gaat met de bezorging
dat kloptquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ongenoegen zal ze niet ontgaan, ben maar niet bang
quote:
dat is sowieso een goed ideequote:
kloptquote:
Zouden ze dat gekocht hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ze doen net of ze nog een leven hebben
wel.o.k wel kost hem zijn salarisquote:
En zijn leven, arme hijquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel.o.k wel kost hem zijn salaris
quote:
slaap zequote:
waarquote:
quote:
LL dus de hele dag op fokquote:Op maandag 21 september 2009 08:06 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuiskindertjes
Lekker het rijk voor mij alleen
Nja collega komt om 9 uur maar daar heb ik geen last van
het is niet erg om vrolijk te zijn hoorquote:Op maandag 21 september 2009 08:10 schreef Muck het volgende:
Het is maandagochtend en nog herfst ook, waarom staat mijn hoofd nog in de blije weekendmodus?
Zet het af
Juistquote:
GMTAquote:Op maandag 21 september 2009 08:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is niet erg om vrolijk te zijn hoor
[..]
Juist
Vandaag heb ik wel zin om te werkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GMTA
Pff ik heb nu al geen zin meer...
oh dat heb ik wel afgeleerd, op voorwaarde dat ik eerst een kopje koffie mag drinkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:17 schreef Muck het volgende:
Eend
En ll, dat weet ik, maar het is eng. Voor half 11 bijt ik mensen hun hoofd af als ze tegen me proberen te praten
Voor de koffie geen gezeikquote:Op maandag 21 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
oh dat heb ik wel afgeleerd, op voorwaarde dat ik eerst een kopje koffie mag drinken
quote:Op maandag 21 september 2009 08:06 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuiskindertjes
Lekker het rijk voor mij alleen
Nja collega komt om 9 uur maar daar heb ik geen last van
quote:Op maandag 21 september 2009 08:08 schreef Muck het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, als ik beneden kom dan rinkelen de ruuuiten
Elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd, ik loop de hele dag te zingen en te fluuuiten
De zon die schijnt, de lucht is blauw, teletubbies kom maar gauwquote:Op maandag 21 september 2009 08:10 schreef Muck het volgende:
Het is maandagochtend en nog herfst ook, waarom staat mijn hoofd nog in de blije weekendmodus?
Zet het af
check, gelukkig is dat eerste wat ik 's ochtends neem. nog voor de sigaretquote:
Meneer de uil is liefquote:Op maandag 21 september 2009 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijkbuis kinderen, meneer de uil.
LL
[..]
check, gelukkig is dat eerste wat ik 's ochtends neem. nog voor de sigaret
koffie staat klaar als ik beneden kom, maar er zit ook geen minuut tussen hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 08:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meneer de uil is lief
Mogguh
Meeste rokers beginnen met de sigaret
Doe jij het beter
quote:
Ik moet het zelf makenquote:Op maandag 21 september 2009 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie staat klaar als ik beneden kom, maar er zit ook geen minuut tussen hoor.
[..]
eenarmigehandige bandiet
vrijdag panamariboquote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Pff vandaag alweer de laatste dag van de week dat ik hier op kantoor zit
Niet op fok iig.quote:
ik moet mijn salaris inleveren, het huis en de auto onderhouden(doe maar terug lezen)quote:Op maandag 21 september 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet het zelf maken
hij heeft een blaar in de vorm van een hartje
Ew, zo'n emo metromanquote:Op maandag 21 september 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
hij heeft een blaar in de vorm van een hartje
Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Door John zn gelul en werken aan de weg ben ik zondagmorgen te ver doorgereden.
Ik zat bijna in Visé
quote:
lekker 1 dag van te voren.quote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogen
niet eens eikeltjes koffie?quote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
Het kostte alleen 3 keer zo veel of nietquote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst maar een broodje eten en bakkie koffie zetten.
Ja, is toch ruim op tijd? Maar ja het is dus of cursus de rest van de week of naar panama... slaap in ieder geval 3 nachten niet thuis...quote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker 1 dag van te voren.
[..]
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
nope, 1,50quote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kostte alleen 3 keer zo veel of niet
Behoorlijk stukjequote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een stukje te ver
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is toch ruim op tijd? Maar ja het is dus of cursus de rest van de week of naar panama... slaap in ieder geval 3 nachten niet thuis...
nee, ik betaalde een euro en vijftig cent voor mijn bakkie, alleen kent fok het euroteken dat mijn telefoon maakt niet, dus heb ik het weg gelatenquote:Op maandag 21 september 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
1,5 x zoveel?
je moet ook niet luisteren naar een zatlapquote:Op maandag 21 september 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behoorlijk stukje
Ik had het eerder door maar John zei nee, nee, dit is pas afslag.. bla bla
of 1 grote koffer met alle 2quote:Op maandag 21 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.
Gewoon de HTML code gebruiken: €quote:Op maandag 21 september 2009 08:57 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik betaalde een euro en vijftig cent voor mijn bakkie, alleen kent fok het euroteken dat mijn telefoon maakt niet, dus heb ik het weg gelaten
Nou, laat dat stiekem maar wegquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen probeert dat nou stiekem uit
Dat werkt heul nietquote:
terug lezenquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wat werkt?
mogge trouwens, vreetzak
you are our masterquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
En dat zit allemaal op internet, stelletje n00bs
quote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
Ik krijg helemaal geen tieten van die code
in dat gevalquote:
Die pak ik pas vanmiddagquote:Op maandag 21 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.
Ohquote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
if tieten exist then no new titsquote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
verderlezen waar je afgehaakt bentquote:
dat werkt ookquote:Op maandag 21 september 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval
€
¤
¤
pheno &euro
alt 0128
en de keyboard euro
ik gelukkig ook niet!quote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
Mja, maar op je telefoontje wordt het euroteken wat lastiger. En alt codes uit mijn hoofd leren heb ik nog nooit gedaan, ik heb een macquote:Op maandag 21 september 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval
€
¤
¤
pheno &euro
alt 0128
en de keyboard euro
Het zijn allemaal valse beloftesquote:
Per ongeluk op een banner of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
WTF![]()
ik klik op "invoeren"en kom op deze pagina uit
http://www.fortenmaand.nl/default.asp?action=pagina&pagina=2538&taal=1
*overweegt een scan uit te voeren op pc.
* GF geeft LL de zalfquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal valse beloftes![]()
* LL gaat weer verder met het insmeren van haar tietjes
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meerquote:Op maandag 21 september 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns
al weer terug uit het fietsenhok![]()
ja hoor [arrogantmodus] ben ik wel gewend [arrogantmodus]quote:Op maandag 21 september 2009 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje, kan je nog lopen?
phenoooooquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar op je telefoontje wordt het euroteken wat lastiger. En alt codes uit mijn hoofd leren heb ik nog nooit gedaan, ik heb een macNo need for alt codes
wat is er met je tietjes?quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal valse beloftes![]()
* LL gaat weer verder met het insmeren van haar tietjes
moet je ook maar zeggen in welk fietsenhok je lag te wachtenquote:Op maandag 21 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meer
met een beetje geweld wil dat wel lukkenquote:
quote:
Het is geen anal probequote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een beetje geweld wil dat wel lukken
had fles dat niet verteld?quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ook maar zeggen in welk fietsenhok je lag te wachten
quote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait wordquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
truste
nijns, gf ligt in bed, beter dan een fietsen hok of wc bril
Ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
past het niet, dan scheurt het welquote:
van 1963 schatquote:Op maandag 21 september 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait word
quote:
bijna net zo oud als mijn vader dusquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
[..]
bijna net zo oud als mijn vader dusik sla, met alle respect voor gf, even over
Begrijpelijkquote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
bijna net zo oud als mijn vader dusik sla, met alle respect voor gf, even over
dan krijg ik ruzie met je vrouwquote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leeftijd discriminatie
ik ben jongerkom je?
hoe veel jonger?quote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leeftijd discriminatie
ik ben jongerkom je?
dat voelt ze toch niet?quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met je vrouw![]()
(en is zielig voor je kinderen)
je zou het bijna gaan denken hč?quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel.ok. is de nieuwe kloon van H_H.
heee! ik was eerst!quote:
Was ook maar vraagjequote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
je zou het bijna gaan denken hč?
[..]
heee! ik was eerst!
Oeh, trio'squote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was ook maar vraagje
we kunnen um ook delen
Ik heb nog gehakt in de vriezer liggen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de vleesmarkt is weer begonnen zie ik
Wat mag jij kosten?quote:Op maandag 21 september 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de vleesmarkt is weer begonnen zie ik
Ssssst de FBI leest meequote:Op maandag 21 september 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog gehakt in de vriezer liggen.
Mogguh schatjequote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef john-frusciante het volgende:
Holy crap Weer het verkeerde fietshok![]()
Hallo iedereen trouwens
Ik wil echt niet weten wat jij met een strap-on doet.quote:
Oeh dies mooi DaMartquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de zon die op de bergen schijnt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met je vrouw![]()
(en is zielig voor je kinderen)
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.quote:
who the fuck is H_Hquote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel.ok. is de nieuwe kloon van H_H.
dus je wilt tochquote:
Ik weet het ook niet, JF zegt dat ie in het verkeerde fietsenhok stondquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij met een strap-on doet.
quote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef john-frusciante het volgende:
Holy crap Weer het verkeerde fietshok![]()
Hallo iedereen trouwens
Hi DaMart, mooie foto's post je steedsquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de zon die op de bergen schijnt.
[ afbeelding ]
* DaMart is weer weg..
Moet ik nou echt alle topic teruglezen?quote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.![]()
[..]
who the fuck is H_H![]()
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh schatje![]()
Jij hebt nu pijn aan je reet?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee man die fietsenbanden in je reetquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het foutquote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee man die fietsenbanden in je reet
nou enquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
t is maar sex
[..]
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.![]()
[..]
who the fuck is H_H![]()
[..]
dus je wilt toch
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik nou echt alle topic teruglezen?
HH = Het Hupt
Ik denk, die wilt wel omdat het samen met mij is ...quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
(ik hou het liever bij mijn eigen fok!kertje)
daar was ik heul nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het fout
het was een homo-fietsenhok
Oh dat valt nog mee danquote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik b
[..]
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.
bestaan er dan homo fietsen??quote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het fout
het was een homo-fietsenhok
Die zonder zadelquote:Op maandag 21 september 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bestaan er dan homo fietsen??
daarom zegt JF ook dat ie in het verkeerde hok was, anders was ie je tegengekomenquote:
(sst, hij leest soms mee hč? niet zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk, die wilt wel omdat het samen met mij is ...
Jaja 2 van 12 is ook 24quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik b
[..]
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...quote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
(sst, hij leest soms mee hč? niet zeggen)
Hey MMquote:
bah wat ben jij een vies meisjequote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...
my lips are sealed
* LL doet benen dicht
[..]
Hey MM
Sorrie, net op..quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
hm ik heb alleen een antivriesjequote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
And you like itquote:Op maandag 21 september 2009 09:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bah wat ben jij een vies meisje
Nee, ik probeer hem nog over te halenquote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...
my lips are sealed
* LL doet benen dicht
Ga lekker in je bedje liggen dan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoorquote:Op maandag 21 september 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
Wat mag jij kosten?
ik ga niet per kilo betalen![]()
Masterquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Maar wel op phenomenale© wijze 3 tophotels uitgezocht. My specialty
Dan laat het onderhandelen maar beginnen!quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoor
quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is alleen handig in de winter. Al kan mijn autoslot niet bevriezen. Bij gebrek aan sleutelgat.
je moet ook wel veilig internettenquote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.quote:
Ik hoop nog altijd op kleine PC´squote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ook wel veilig internetten
[ afbeelding ]
Godverdomme, lek ik zo van mn stoel afquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, ingestoken.quote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit momentquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
*valt in katzwijm* Phenooooooquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, dat zijn ze elk moment.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bvquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je willenquote:
Veel mensen zijn ziek(ig) hč?quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uitquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bv
Don't know, ik ken je niet.quote:
je weet niet wat je mistquote:
Ik heb zaterdag al spinning gedaan. Twee handdoeken meegenomen: 1 voor het zweet, het ander voor het snotquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wist dat ik het linkje nog ergens had http://www.fit-pc.info/#nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op kleine PC´s
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stomen, 2 maal daagsquote:Op maandag 21 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uit
Flink seksen is ook stomenquote:
had jij dan een betamax ofzowquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
Giant boobies!quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN SEKS WIPPEN BEFFEN
Nou kom op met die google ads
Nope, ik keek gewoon naar wat ik wilde zien.quote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
had jij dan een betamax ofzow
nou, het is je gelukt hoor:quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
boem, rode vlekquote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
En ik kijk nu naar een gigantische mug, geloof ik. Moment, even doodmaken.
o ik was te laatquote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?quote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
dat zou een flink bureau wordenquote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
nachtkastjequote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
quote:Luxan Pyrethrumspray kan gebruikt worden voor de bestrijding van vliegende insecten zoals vliegen, muggen en motten. Luxan Pyrethrumspray bevat "pyrethrinen", een insectendodend plantaardig extract, dat bij gebruik volgens de voorschriften niet schadelijk is voor de mens en warmbloedige dieren.Het middel is bij uitstek geschikt om o.a. toegepast te worden in woon- en slaapkamers en keukens.
Die zal wel weer zijn vergaderen.quote:
nou, dan nietquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
dat vind ik echt zo verschrikkelijk..quote:
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, dan niet![]()
(vraag maar aan LL, die weet hoe ik er uit zie)
[..]
ja, dat denk ik ookquote:
En gewoon stomen met heet water is gezonder. Maar het zit niet vast bij me, dus nog niet hoeven stomen.quote:
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.
Ah, kipnuggets kan ik ook wel zelf maken, dat is simpel.quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.
waar woon jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |