Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Door John zn gelul en werken aan de weg ben ik zondagmorgen te ver doorgereden.
Ik zat bijna in Visé
quote:
lekker 1 dag van te voren.quote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogen
niet eens eikeltjes koffie?quote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
Het kostte alleen 3 keer zo veel of nietquote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst maar een broodje eten en bakkie koffie zetten.
Ja, is toch ruim op tijd? Maar ja het is dus of cursus de rest van de week of naar panama... slaap in ieder geval 3 nachten niet thuis...quote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker 1 dag van te voren.
[..]
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
nope, 1,50quote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kostte alleen 3 keer zo veel of niet
Behoorlijk stukjequote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een stukje te ver
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is toch ruim op tijd? Maar ja het is dus of cursus de rest van de week of naar panama... slaap in ieder geval 3 nachten niet thuis...
nee, ik betaalde een euro en vijftig cent voor mijn bakkie, alleen kent fok het euroteken dat mijn telefoon maakt niet, dus heb ik het weg gelatenquote:Op maandag 21 september 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
1,5 x zoveel?
je moet ook niet luisteren naar een zatlapquote:Op maandag 21 september 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Behoorlijk stukje
Ik had het eerder door maar John zei nee, nee, dit is pas afslag.. bla bla
of 1 grote koffer met alle 2quote:Op maandag 21 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.
Gewoon de HTML code gebruiken: €quote:Op maandag 21 september 2009 08:57 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik betaalde een euro en vijftig cent voor mijn bakkie, alleen kent fok het euroteken dat mijn telefoon maakt niet, dus heb ik het weg gelaten
Nou, laat dat stiekem maar wegquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen probeert dat nou stiekem uit
Dat werkt heul nietquote:
terug lezenquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wat werkt?
mogge trouwens, vreetzak
you are our masterquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
En dat zit allemaal op internet, stelletje n00bs
quote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
Ik krijg helemaal geen tieten van die code
in dat gevalquote:
Die pak ik pas vanmiddagquote:Op maandag 21 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
haha, 2 koffers klaar staan, 1 voor nederlands weer en 1 voor panamees weer.
Ohquote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
if tieten exist then no new titsquote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
verderlezen waar je afgehaakt bentquote:
dat werkt ookquote:Op maandag 21 september 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval
€
¤
¤
pheno &euro
alt 0128
en de keyboard euro
ik gelukkig ook niet!quote:Op maandag 21 september 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat werkt heul niet
Mja, maar op je telefoontje wordt het euroteken wat lastiger. En alt codes uit mijn hoofd leren heb ik nog nooit gedaan, ik heb een macquote:Op maandag 21 september 2009 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval
€
¤
¤
pheno &euro
alt 0128
en de keyboard euro
Het zijn allemaal valse beloftesquote:
Per ongeluk op een banner of zo?quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
WTF![]()
ik klik op "invoeren"en kom op deze pagina uit
http://www.fortenmaand.nl/default.asp?action=pagina&pagina=2538&taal=1
*overweegt een scan uit te voeren op pc.
* GF geeft LL de zalfquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal valse beloftes![]()
* LL gaat weer verder met het insmeren van haar tietjes
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meerquote:Op maandag 21 september 2009 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns
al weer terug uit het fietsenhok![]()
ja hoor [arrogantmodus] ben ik wel gewend [arrogantmodus]quote:Op maandag 21 september 2009 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje, kan je nog lopen?
phenoooooquote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar op je telefoontje wordt het euroteken wat lastiger. En alt codes uit mijn hoofd leren heb ik nog nooit gedaan, ik heb een macNo need for alt codes
wat is er met je tietjes?quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zijn allemaal valse beloftes![]()
* LL gaat weer verder met het insmeren van haar tietjes
moet je ook maar zeggen in welk fietsenhok je lag te wachtenquote:Op maandag 21 september 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
ja, net.. ik zat nog te wachten op de volgende maar er kwam niemand meer
met een beetje geweld wil dat wel lukkenquote:
quote:
Het is geen anal probequote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een beetje geweld wil dat wel lukken
had fles dat niet verteld?quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ook maar zeggen in welk fietsenhok je lag te wachten
quote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait wordquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
truste
nijns, gf ligt in bed, beter dan een fietsen hok of wc bril
Ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
past het niet, dan scheurt het welquote:
van 1963 schatquote:Op maandag 21 september 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait word
quote:
bijna net zo oud als mijn vader dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |