met een beetje geweld wil dat wel lukkenquote:
quote:
Het is geen anal probequote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een beetje geweld wil dat wel lukken
had fles dat niet verteld?quote:Op maandag 21 september 2009 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je ook maar zeggen in welk fietsenhok je lag te wachten
quote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait wordquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
truste
nijns, gf ligt in bed, beter dan een fietsen hok of wc bril
Ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
Heb ik Nijns in het fietsenhok gemist?
past het niet, dan scheurt het welquote:
van 1963 schatquote:Op maandag 21 september 2009 09:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoe oud is gf ook alweer? voordat ik nog zijn jailbait word
quote:
bijna net zo oud als mijn vader dusquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
[..]
bijna net zo oud als mijn vader dusik sla, met alle respect voor gf, even over
Begrijpelijkquote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
bijna net zo oud als mijn vader dusik sla, met alle respect voor gf, even over
dan krijg ik ruzie met je vrouwquote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leeftijd discriminatie
ik ben jongerkom je?
hoe veel jonger?quote:Op maandag 21 september 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leeftijd discriminatie
ik ben jongerkom je?
dat voelt ze toch niet?quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met je vrouw![]()
(en is zielig voor je kinderen)
je zou het bijna gaan denken hè?quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel.ok. is de nieuwe kloon van H_H.
heee! ik was eerst!quote:
Was ook maar vraagjequote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
je zou het bijna gaan denken hè?
[..]
heee! ik was eerst!
Oeh, trio'squote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was ook maar vraagje
we kunnen um ook delen
Ik heb nog gehakt in de vriezer liggen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de vleesmarkt is weer begonnen zie ik
Wat mag jij kosten?quote:Op maandag 21 september 2009 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de vleesmarkt is weer begonnen zie ik
Ssssst de FBI leest meequote:Op maandag 21 september 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog gehakt in de vriezer liggen.
Mogguh schatjequote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef john-frusciante het volgende:
Holy crap Weer het verkeerde fietshok![]()
Hallo iedereen trouwens
Ik wil echt niet weten wat jij met een strap-on doet.quote:
Oeh dies mooi DaMartquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de zon die op de bergen schijnt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan krijg ik ruzie met je vrouw![]()
(en is zielig voor je kinderen)
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.quote:
who the fuck is H_Hquote:Op maandag 21 september 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel.ok. is de nieuwe kloon van H_H.
dus je wilt tochquote:
Ik weet het ook niet, JF zegt dat ie in het verkeerde fietsenhok stondquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat jij met een strap-on doet.
quote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef john-frusciante het volgende:
Holy crap Weer het verkeerde fietshok![]()
Hallo iedereen trouwens
Hi DaMart, mooie foto's post je steedsquote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het belooft weer een mooie dag te worden, met de zon die op de bergen schijnt.
[ afbeelding ]
* DaMart is weer weg..
Moet ik nou echt alle topic teruglezen?quote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.![]()
[..]
who the fuck is H_H![]()
[..]
quote:Op maandag 21 september 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh schatje![]()
Jij hebt nu pijn aan je reet?
quote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee man die fietsenbanden in je reetquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het foutquote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee man die fietsenbanden in je reet
nou enquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
t is maar sex
[..]
ik heb mijn leeftijd al eens genoemd hier.![]()
[..]
who the fuck is H_H![]()
[..]
dus je wilt toch
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet ik nou echt alle topic teruglezen?
HH = Het Hupt
Ik denk, die wilt wel omdat het samen met mij is ...quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
(ik hou het liever bij mijn eigen fok!kertje)
daar was ik heul nietquote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het fout
het was een homo-fietsenhok
Oh dat valt nog mee danquote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik b
[..]
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.
bestaan er dan homo fietsen??quote:Op maandag 21 september 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neee ook jij hebt het fout
het was een homo-fietsenhok
Die zonder zadelquote:Op maandag 21 september 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bestaan er dan homo fietsen??
daarom zegt JF ook dat ie in het verkeerde hok was, anders was ie je tegengekomenquote:
(sst, hij leest soms mee hè? niet zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk, die wilt wel omdat het samen met mij is ...
Jaja 2 van 12 is ook 24quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik b
[..]
er is gonoeg om jullie beide van 1 van 18 te voorzien.
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...quote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
(sst, hij leest soms mee hè? niet zeggen)
Hey MMquote:
bah wat ben jij een vies meisjequote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...
my lips are sealed
* LL doet benen dicht
[..]
Hey MM
Sorrie, net op..quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
hm ik heb alleen een antivriesjequote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
And you like itquote:Op maandag 21 september 2009 09:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bah wat ben jij een vies meisje
Nee, ik probeer hem nog over te halenquote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...
my lips are sealed
* LL doet benen dicht
Ga lekker in je bedje liggen dan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoorquote:Op maandag 21 september 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
Wat mag jij kosten?
ik ga niet per kilo betalen![]()
Masterquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Maar wel op phenomenale© wijze 3 tophotels uitgezocht. My specialty
Dan laat het onderhandelen maar beginnen!quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoor
quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is alleen handig in de winter. Al kan mijn autoslot niet bevriezen. Bij gebrek aan sleutelgat.
je moet ook wel veilig internettenquote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.quote:
Ik hoop nog altijd op kleine PC´squote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ook wel veilig internetten
[ afbeelding ]
Godverdomme, lek ik zo van mn stoel afquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, ingestoken.quote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit momentquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
*valt in katzwijm* Phenooooooquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, dat zijn ze elk moment.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bvquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je willenquote:
Veel mensen zijn ziek(ig) hè?quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uitquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bv
Don't know, ik ken je niet.quote:
je weet niet wat je mistquote:
Ik heb zaterdag al spinning gedaan. Twee handdoeken meegenomen: 1 voor het zweet, het ander voor het snotquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wist dat ik het linkje nog ergens had http://www.fit-pc.info/#nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op kleine PC´s
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stomen, 2 maal daagsquote:Op maandag 21 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uit
Flink seksen is ook stomenquote:
had jij dan een betamax ofzowquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
Giant boobies!quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN SEKS WIPPEN BEFFEN
Nou kom op met die google ads
Nope, ik keek gewoon naar wat ik wilde zien.quote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
had jij dan een betamax ofzow
nou, het is je gelukt hoor:quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
boem, rode vlekquote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
En ik kijk nu naar een gigantische mug, geloof ik. Moment, even doodmaken.
o ik was te laatquote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?quote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
dat zou een flink bureau wordenquote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
nachtkastjequote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
quote:Luxan Pyrethrumspray kan gebruikt worden voor de bestrijding van vliegende insecten zoals vliegen, muggen en motten. Luxan Pyrethrumspray bevat "pyrethrinen", een insectendodend plantaardig extract, dat bij gebruik volgens de voorschriften niet schadelijk is voor de mens en warmbloedige dieren.Het middel is bij uitstek geschikt om o.a. toegepast te worden in woon- en slaapkamers en keukens.
Die zal wel weer zijn vergaderen.quote:
nou, dan nietquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
dat vind ik echt zo verschrikkelijk..quote:
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, dan niet![]()
(vraag maar aan LL, die weet hoe ik er uit zie)
[..]
ja, dat denk ik ookquote:
En gewoon stomen met heet water is gezonder. Maar het zit niet vast bij me, dus nog niet hoeven stomen.quote:
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |