Flink seksen is ook stomenquote:
had jij dan een betamax ofzowquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
Giant boobies!quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN SEKS WIPPEN BEFFEN
Nou kom op met die google ads
Nope, ik keek gewoon naar wat ik wilde zien.quote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
had jij dan een betamax ofzow
nou, het is je gelukt hoor:quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
boem, rode vlekquote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
En ik kijk nu naar een gigantische mug, geloof ik. Moment, even doodmaken.
o ik was te laatquote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?quote:Op maandag 21 september 2009 10:05 schreef Pheno het volgende:
1 En hop, daar gaat ie, tof spul dat Bayer anti vliegende insecten zooi
dat zou een flink bureau wordenquote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
nachtkastjequote:Op maandag 21 september 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt een orivginele flaktoren op je buro staan?
quote:Luxan Pyrethrumspray kan gebruikt worden voor de bestrijding van vliegende insecten zoals vliegen, muggen en motten. Luxan Pyrethrumspray bevat "pyrethrinen", een insectendodend plantaardig extract, dat bij gebruik volgens de voorschriften niet schadelijk is voor de mens en warmbloedige dieren.Het middel is bij uitstek geschikt om o.a. toegepast te worden in woon- en slaapkamers en keukens.
Die zal wel weer zijn vergaderen.quote:
nou, dan nietquote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.
dat vind ik echt zo verschrikkelijk..quote:
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
nou, dan niet![]()
(vraag maar aan LL, die weet hoe ik er uit zie)
[..]
ja, dat denk ik ookquote:
En gewoon stomen met heet water is gezonder. Maar het zit niet vast bij me, dus nog niet hoeven stomen.quote:
ik lust geen sushi, alleen kindermenu's: frietjes met kipnuggets.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die ken ik niet. Zelfs een sushimeet kan iemand hier overhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |