Nee, ik probeer hem nog over te halenquote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Oh je hebt hem nog niet ingelicht over ons...
my lips are sealed
* LL doet benen dicht
Ga lekker in je bedje liggen dan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoorquote:Op maandag 21 september 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
Wat mag jij kosten?
ik ga niet per kilo betalen![]()
Masterquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Maar wel op phenomenale© wijze 3 tophotels uitgezocht. My specialty
Dan laat het onderhandelen maar beginnen!quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met vaste-klanten-korting ben ik best betaalbaar hoor
quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Dat is alleen handig in de winter. Al kan mijn autoslot niet bevriezen. Bij gebrek aan sleutelgat.
je moet ook wel veilig internettenquote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo gebroken als wat, kolere, kan iemand een antivirusje in mijn lichaam laten lopen?
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.quote:
Ik hoop nog altijd op kleine PC´squote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ook wel veilig internetten
[ afbeelding ]
Godverdomme, lek ik zo van mn stoel afquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, ingestoken.quote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit momentquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
bleh, ik denk dat Pheno me heeft aangestoken
*valt in katzwijm* Phenooooooquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar lig ik al. Voor de visueel ingestelden, naakt. Stop met panisch schreeuwen graag.
Nee, dat zijn ze elk moment.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bvquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je willenquote:
Veel mensen zijn ziek(ig) hè?quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn volgens mij niet overbodig op dit moment
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uitquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
juist niet naakt je moet je lekker warm aankleden winter pjama bv
Don't know, ik ken je niet.quote:
je weet niet wat je mistquote:
Ik heb zaterdag al spinning gedaan. Twee handdoeken meegenomen: 1 voor het zweet, het ander voor het snotquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wist dat ik het linkje nog ergens had http://www.fit-pc.info/#nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op kleine PC´s
Dat zeiden van een VHS recorder ook. Ook nooit gehad.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stomen, 2 maal daagsquote:Op maandag 21 september 2009 10:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat is wel waar, dan zweet je alle ziektekiemen er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |