kloptquote:
Zouden ze dat gekocht hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ze doen net of ze nog een leven hebben
wel.o.k wel kost hem zijn salarisquote:
En zijn leven, arme hijquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel.o.k wel kost hem zijn salaris
quote:
slaap zequote:
waarquote:
quote:
LL dus de hele dag op fokquote:Op maandag 21 september 2009 08:06 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuiskindertjes
Lekker het rijk voor mij alleen
Nja collega komt om 9 uur maar daar heb ik geen last van
het is niet erg om vrolijk te zijn hoorquote:Op maandag 21 september 2009 08:10 schreef Muck het volgende:
Het is maandagochtend en nog herfst ook, waarom staat mijn hoofd nog in de blije weekendmodus?
Zet het af
Juistquote:
GMTAquote:Op maandag 21 september 2009 08:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is niet erg om vrolijk te zijn hoor
[..]
Juist
Vandaag heb ik wel zin om te werkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GMTA
Pff ik heb nu al geen zin meer...
oh dat heb ik wel afgeleerd, op voorwaarde dat ik eerst een kopje koffie mag drinkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:17 schreef Muck het volgende:
Eend
En ll, dat weet ik, maar het is eng. Voor half 11 bijt ik mensen hun hoofd af als ze tegen me proberen te praten
Voor de koffie geen gezeikquote:Op maandag 21 september 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
oh dat heb ik wel afgeleerd, op voorwaarde dat ik eerst een kopje koffie mag drinken
quote:Op maandag 21 september 2009 08:06 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuiskindertjes
Lekker het rijk voor mij alleen
Nja collega komt om 9 uur maar daar heb ik geen last van
quote:Op maandag 21 september 2009 08:08 schreef Muck het volgende:
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd, als ik beneden kom dan rinkelen de ruuuiten
Elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd, ik loop de hele dag te zingen en te fluuuiten
De zon die schijnt, de lucht is blauw, teletubbies kom maar gauwquote:Op maandag 21 september 2009 08:10 schreef Muck het volgende:
Het is maandagochtend en nog herfst ook, waarom staat mijn hoofd nog in de blije weekendmodus?
Zet het af
check, gelukkig is dat eerste wat ik 's ochtends neem. nog voor de sigaretquote:
Meneer de uil is liefquote:Op maandag 21 september 2009 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijkbuis kinderen, meneer de uil.
LL
[..]
check, gelukkig is dat eerste wat ik 's ochtends neem. nog voor de sigaret
koffie staat klaar als ik beneden kom, maar er zit ook geen minuut tussen hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 08:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meneer de uil is lief
Mogguh
Meeste rokers beginnen met de sigaret
Doe jij het beter
quote:
Ik moet het zelf makenquote:Op maandag 21 september 2009 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffie staat klaar als ik beneden kom, maar er zit ook geen minuut tussen hoor.
[..]
eenarmigehandige bandiet
vrijdag panamariboquote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Pff vandaag alweer de laatste dag van de week dat ik hier op kantoor zit
Niet op fok iig.quote:
ik moet mijn salaris inleveren, het huis en de auto onderhouden(doe maar terug lezen)quote:Op maandag 21 september 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet het zelf maken
hij heeft een blaar in de vorm van een hartje
Ew, zo'n emo metromanquote:Op maandag 21 september 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
hij heeft een blaar in de vorm van een hartje
Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh GF
Door John zn gelul en werken aan de weg ben ik zondagmorgen te ver doorgereden.
Ik zat bijna in Visé
quote:
lekker 1 dag van te voren.quote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tenminste dat denk ik, ik weet het nog niet zeker... er was weer wat gezeur hier op de zaak over of ik wel zou mogen
niet eens eikeltjes koffie?quote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
Het kostte alleen 3 keer zo veel of nietquote:Op maandag 21 september 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Ah
De kiosk op station driebergen was dicht, en ik moet koffie 's ochtends, dus ik ben het *ril* natuurcafe ingelopen.
Nu hebben die boomknuffelaars me nog aangenaam verrast ook!
Capuccino van versgemalen bonen met zo'n stijve schuimlaag dat ik nu een snor heb. En nog heel lekker ook
quote:Op maandag 21 september 2009 08:43 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst maar een broodje eten en bakkie koffie zetten.
Ja, is toch ruim op tijd? Maar ja het is dus of cursus de rest van de week of naar panama... slaap in ieder geval 3 nachten niet thuis...quote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker 1 dag van te voren.
[..]
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
niet eens eikeltjes koffie?geen echte boomknuffelaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |