Dit dusquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
so true.quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen. Fractie van de prijs en eten wanneer je wilt, in plaats van uren wachten.
Amerikaanse rommel dat zich pizza noemt? goed idee jaquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef kopvoddentax het volgende:
Kneusje, je kunt beter bij de appie een paar Big Americans halen.
Niet zeuren, als ik zin heb in vies en vet eten, dan kan ik met big americans goed uit de voeten. En sowieso, waarom zou ik me druk maken over het culinaire gehalte van junkfood.quote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Amerikaanse rommel dat zich pizza noemt? goed idee ja
Breng voerquote:Op zondag 20 september 2009 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
TS is verslaafd aan WoW en eet alleen breng-voer?
Mag je denkenquote:Op zondag 20 september 2009 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
TS is verslaafd aan WoW en eet alleen breng-voer?
Altijd is nooit niet hč.quote:Op zondag 20 september 2009 19:26 schreef J.Herrer het volgende:
Je moet gewoon pizza al tonno halen, dan zit je ALTIJD goed![]()
Af en toe? Afgelopen vrijdag ook al! En dan hebben we het alleen nog maar over de pizza's die gebracht worden.quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je denkenMaar nee. Zo af en toe laat ik eens wat brengen. Maar ja, komend jaar dus niet
quote:Op zondag 20 september 2009 19:36 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Af en toe? Afgelopen vrijdag ook al! En dan hebben we het alleen nog maar over de pizza's die gebracht worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |